Κρίση στην KTM: Σώθηκε με ρευστό Bajaj χωρίς να δώσει μερίδιο!

Δεν θα έχουν που να κρυφτούν οι Κασσάνδρες!
Κρίση στην KTM: Σώθηκε με ρευστό Bajaj χωρίς να δώσει μερίδιο!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/5/2025

Πριν από την λήξη της προθεσμίας ο Rajiv Bajaj κατέβαλε το αστρονομικό ποσό των 600 εκατομμυρίων εξασφαλίζοντας την συνέχιση του προγράμματος αναδιάρθρωσης για το οποίο πρώτο το MOTO είχε ανακοινώσει τον Φεβρουάριο.

Για εμάς εδώ αποτελεί μικρότερη είδηση η διάσωση της KTM και μεγαλύτερη η καταγραφή της επίθεσης που συντελείται απέναντί της από τον περασμένο Νοέμβριο. Χωρίζεται σε δύο φάσεις, την διατεταγμένη όπου διάσημοι YouTubers και Influencers ανακοινώνουν κάθε απίθανο σενάριο που δεν έχει καμία απολύτως υπόσταση, όπως ότι έχει πωληθεί ήδη στην BMW, ή προδικάζουν το τέλος της ενώ αυτή βαδίζει σε συγκεκριμένα προκαθορισμένα βήματα. Το τραγικό της υπόθεσης είναι πως εμείς και λίγοι ακόμη που κάνουν πραγματικό ρεπορτάζ έχουμε μιλήσει ΠΡΙΝ για τα επόμενα βήματα, αυτά που τώρα ανακοινώνονται και όπως έχουμε ξανά γράψει, επειδή αυτή η ιστορία διαδραματίζεται σε σχετικά γοργούς ρυθμούς, είναι εύκολο για τον κόσμο να θυμάται τι έχει πει ο καθένας.

Η δεύτερη φάση στην οποία διαδραματίζεται η επίθεση απέναντι στην KTM είναι ακούσια από τον διαμοιρασμό δίχως κριτήριο των παραπάνω ειδήσεων, την μετάφρασή τους από ιστοσελίδες που δεν παράγουν αρθρογραφία και δεν αποτελούν πηγή αλλά μόνο αναδημοσιεύουν ξένη αρθρογραφία και έπειτα τα σχόλια που είναι πάντα πιο πυκνά όταν υπάρχει καταστροφή και χάος, από ότι στην καλή είδηση. Αν αναρωτιέστε και εσείς, όπως πολλοί ακόμη, για πιο λόγο δεν βλέπετε θετικές ειδήσεις στην τηλεόρασή σας, έχετε την απάντησή σας. Διότι κανείς δεν αντιδρά στο θετικό αλλά σχολιάζει, ενίοτε για να χλευάσει, ή να κατηγορήσει, το αρνητικό.

Η επίθεση στην KTM αυτό το διάστημα δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη, την βλέπουμε από προφίλ με πρόσφατη ημερομηνία δημιουργίας, με 2-3 φίλους χωρίς δημοσιεύσεις, από YouTubers και Influencers που ποτέ δεν κάνουν video που δεν είναι πληρωμένο και σίγουρα δεν τους έχει πληρώσει η KTM για να μιλήσουν για αυτή και να πουν αρλούμπες περί εξαγοράς από την BMW και άλλα τόσα τραγελαφικά και το μόνο σίγουρο είναι πως θα συνεχίσει!

Διότι το μαξιλάρι που σήμερα ανακοινώθηκε είναι μεν το πλέον μεγάλο και το πιο σοβαρό που περιμένουμε από τον Νοέμβριο αλλά δεν είναι το τέλος της ιστορίας.

 

Η KTM και ο πόλεμος των CLICK: Σε ευθείες ράγες η αποκατάσταση – Υπάρχουν και Έλληνες στους προμηθευτές της

Βάσει προγράμματος η κατάσταση στην KTM

Αυτή έχει άλλο ένα βήμα ακόμη και είναι ένα σημαντικό βήμα καθώς θα επιφέρει την αλλαγή ιδιοκτησίας. Η δρομολόγηση έχει ήδη γίνει και για αυτό και σύντομα θα υπάρχουν ανακοινώσεις για το ποιος θα είναι στην κεφαλή ή ποια εταιρεία, θα ελέγχει την παραγωγή στην Αυστρία.

Όπως έχουμε γράψει πριν από ένα μήνα, η παραγωγή ξεκινά τον Αύγουστο για την οικογένεια 1390 και 990 που περιμένει αρκετός κόσμος καθώς έχει αλλάξει ο προγραμματισμός των αδειών και περισσότερα για αυτό θα βρείτε σε ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ άρθρο.

Σημειώστε πως κανείς, πέρα από το ΜΟΤΟ, δεν έχει μιλήσει για την Bajaj μέχρι να το ανακοινώσουμε εμείς και φυσικά το αποφεύγει και η KTM και στην τελευταία ανακοίνωσή της, ωστόσο να το θεωρήσετε ως δεδομένο πως η χρηματοδότηση έρχεται από εκεί με μορφή ευνοϊκού δανείου χωρίς μεταφορά μεριδίων και αναμένονται οι υπόλοιπες εξελίξεις που αναφέρουμε πιο πάνω.

Αναλυτικότερα για σήμερα:

Ανακοίνωση PIERER Mobility AG - Εξασφαλίστηκε πακέτο χρηματοδότησης για την αναδιάρθρωση της KTM

Σήμερα, 20 Μάιου 2025, με μια δωρική ανακοίνωση ο όμιλος Pierer Mobility AG ενημέρωσε για την διασφάλιση των απαραίτητων πόρων για να ανταπεξέλθει στο χρονοδιάγραμμά αναδιάρθρωσης που είχε εγκριθεί, 3 μόλις ημέρες πριν από την ημερομηνία της προθεσμίας, επιβεβαιώνοντας της πληροφορίες και όσα αναφέρουμε σχετικά με το ζήτημα.

Τα σχέδια αναδιάρθρωσης των KTM AG, KTM Components GmbH και KTM Forschungs & Entwicklungs GmbH μπορούν να υλοποιηθούν εγκαίρως.

Όπως είχε ανακοινωθεί, οι πιστωτές των KTM AG, KTM Components GmbH και KTM Forschungs & Entwicklungs GmbH ενέκριναν στις 25 Φεβρουαρίου 2025 ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης με ποσοστό αποπληρωμής 30%, το οποίο όφειλε να καταβληθεί έως τις 23 Μαΐου 2025. Το συνολικό ποσό που απαιτείται για τη χρηματοδότηση του ποσοστού αποπληρωμής βάσει των τριών σχεδίων αναδιάρθρωσης ανέρχεται σε περίπου 600 εκατομμύρια ευρώ.

Η PIERER Mobility AG και η KTM AG έχουν λάβει δεσμεύσεις χρηματοδότησης, υπό την προϋπόθεση της υπογραφής των απαραίτητων συμφωνιών, οι οποίες θα διασφαλίσουν ότι η καταβολή του ποσοστού αποπληρωμής για την εκπλήρωση των σχεδίων αναδιάρθρωσης των KTM AG, KTM Components GmbH και KTM Forschungs & Entwicklungs GmbH θα πραγματοποιηθεί εγκαίρως έως τις 23 Μαΐου 2025.

 

Ετικέτες

35χρονος αναβάτης πιάστηκε να οδηγεί με 205 χλμ./ώρα στη Λ. Βουλιαγμένης

Πήγαινε τρεις φορές πάνω από το όριο - Συνελήφθη και οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα 
Υπερβολική ταχύτητα αναβάτης στη Λ. Βουλιαγμένης
Από το

motomag

20/5/2025

Χτες το βράδυ, συνελήφθη 35χρονος μοτοσυκλετιστής ο οποίος κινούταν με ταχύτητα 205 χλμ./ώρα στη λεωφόρο Βουλιαγμένης αφού εντοπίστηκε από αστυνομικούς των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής.

Σύμφωνα με την αστυνομία, διαπιστώθηκε μέσω συσκευής radar ότι ο 35χρονος οδηγός μοτοσυκλέτας κινούνταν με 205 χλμ./ώρα στη Λ. Βουλιαγμένης στην περιοχή της Αργυρούπολης, αντί του ανώτατου επιτρεπόμενου ορίου των 70 χλμ./ώρα, με αποτέλεσμα την πρόκληση κινδύνου για τους λοιπούς χρήστες της οδού.

Στον αναβάτη της μοτοσυκλέτας, μάρκας ΚΤΜ, επιβλήθηκαν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις ενώ σε βάρος του σχηματίσθηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση και οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

Θυμίζουμε πως πέρυσι είχε συμβεί το απίστευτο συμβάν, όπου αναβάτης πέρασε 12 κόκκινα φανάρια, δεν είχε πινακίδα κυκλοφορίας, η μοτοσυκλέτα του ήταν ανασφάλιστη, αγνόησε το σήμα των αστυνομικών και συνελήφθη την επόμενη ημέρα στην περιοχή των Μεγάρων, που του επιβλήθηκε πρόστιμο 21.140 ευρώ και 150 βαθμοί ποινής στο point system.