Marc Marquez – Τύχη βουνό παραδέχτηκε ότι είχε ο Ισπανός στο βρετανικό GP

Η πτώση που ήρθε από λάθος θα μπορούσε να του είχε στοιχίσει ακριβά
Marc MArquez MotoGP 2025 Sliverstone τύχη
Από το

motomag

26/5/2025

Η κόκκινη σημαία στον δεύτερο γύρο του Βρετανικού MotoGP, έπειτα από πτώση του Marc Marquez, του επέτρεψε να επανεκκινήσει τον αγώνα και ο αναβάτης της Ducati Lenovo χαρακτήρισε τον εαυτό του τον πιο τυχερό αναβάτη στο Silverstone.

Η εκκίνηση του Marquez στον πρώτο αγώνα ήταν εξαιρετική. Πήρε γρήγορα το προβάδισμα μετά την πτώση του αδερφού του, Alex Marquez, στην πρώτη στροφή και αύξησε τη διαφορά του πάνω από ένα δευτερόλεπτο πριν τη μέση του δεύτερου γύρου, ωστόσο έπεσε στη στροφή 11.

“Σήμερα η οικογένεια Marquez ήταν η πιο τυχερή οικογένεια", δήλωσε ο Marquez στη συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα στο Silverstone αναφέροντας ότι ήταν θυμωμένος με τον εαυτό του και το λάθος που έκανε στον αγώνα.

Πρόσθεσε πως το λάθος δεν ήταν παρόμοιο με αυτά που έκανε στο Austin ή στη Jerez αλλά νέο, εντελώς διαφορετικό: “Σήμερα έφταιγε ο άνεμος. Δεν έκανα κάτι περίεργο. Ίσως δεν υπολόγισα τον άνεμο σωστά. Είχα επίσης πτώση την Παρασκευή με μεσαίο μπροστινό ελαστικό και το αίσθημα δεν ήταν το καλύτερο, αλλά δεν σκέφτηκα να αγωνιστώ με μαλακό μπροστινό, λόγω του στυλ οδήγησής μου. Από τον πρώτο στον δεύτερο αγώνα, δεν θέλω να πω ότι έφταιγαν τα ελαστικά. Δεν θέλω να πω ότι έφταιγε η μοτοσυκλέτα. Δεν θέλω να πω ότι έφταιγα εγώ. Πρέπει να το αναλύσουμε.”

“Στον πρώτο αγώνα ένιωθα καλά. Στον δεύτερο αλλάξαμε μοτοσυκλέτα και ελαστικά και προερχόμουν από πτώση, οπότε ίσως ήμουν πιο σφιγμένος και η μοτοσυκλέτα έστριβε λιγότερο για αυτόν τον λόγο. Πρέπει να καταλάβω.”

Ο Marquez δήλωσε πως μετά τα πρώτα του λάθη, προσπάθησε να ελέγξει την κατάσταση, ειδικά όταν κατάλαβε τη θέση του σε σχέση με τους βασικούς του αντιπάλους στο πρωτάθλημα:

“Έκανα δεύτερο λάθος, έχασα θέσεις, μετά προσπάθησα να περιορίσω τη ζημιά. Όταν είδα ότι ήμουν μπροστά από τους Alex (Marquez) και Pecco (Bagnaia), αποφάσισα να μείνω πάνω στη μοτοσυκλέτα και να τερματίσω τον αγώνα. Για παράδειγμα, όταν έπεσα στη στροφή 11, η ριπή του ανέμου ήταν πάρα πολύ δύσκολη. Πρέπει να δουλέψω τα λάθη μου.”

MotoGP: Tέλος η Yamaha για τον Alex Rins - Αβέβαιο το μέλλον του στην κατηγορία

Δύσκολη θέση για τον Ισπανό, με φόντο τις δηλώσεις Redding και τις εξελίξεις στην αγορά αναβατών
Rins
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

23/4/2026

Ο Alex Rins παραδέχεται την απογοήτευσή του για τη διαχείριση της Yamaha, απαντά στον Scott Redding και παλεύει να κρατήσει τη θέση του στο MotoGP για το 2027

Το Grand Prix της Ισπανίας πλησιάζει, όμως για τη Yamaha τα δεδομένα παραμένουν δύσκολα, με τη νέα M1 και τον V4 κινητήρα να μην έχουν αποδώσει τα αναμενόμενα. Η σεζόν του 2026 δείχνει απαιτητική και υπάρχει πλέον ορατός κίνδυνος για μια αρνητική χρονιά για τον ιαπωνικό κατασκευαστή.

Την ίδια στιγμή, το μέλλον του Αlex Rins είναι στον αέρα. Ο Καταλανός αναμένεται να αποχωρήσει από τη Yamaha στο τέλος του 2026, με τον ίδιο να αποκαλύπτει πως δεν ενημερώθηκε καν από την ομάδα για την υπογραφή του Ai Ogura ως μελλοντικού teammate του Jorge Martín. Αντίθετα, το έμαθε από τα ΜΜΕ, κάτι που τον ενόχλησε έντονα.

"Το έμαθα όπως κι εσείς. Είμαι απογοητευμένος, γιατί δεν με φέρνει σε καλή θέση. Ένιωθα πολύ καλά στην LCR και πήγα στη Yamaha πιστεύοντας ότι θα έχω περισσότερες ευκαιρίες, αλλά δεν συνέβη αυτό. Δυσκολεύτηκα να προσαρμοστώ στον εν σειρά κινητήρα και περάσαμε στον V4 για να επιστρέψουμε στην κορυφή, όμως δεν λειτούργησε. Παραμένω ήρεμος, είμαι ο ίδιος Alex που κέρδισε με Suzuki και Honda," δήλωσε χαρακτηριστικά.

Παρά το αβέβαιο μέλλον του στο MotoGP, ο Ρινς δεν δείχνει διατεθειμένος να τα παρατήσει: "Τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα, αλλά είμαι ξεκάθαρος ότι θέλω να συνεχίσω. Είμαι καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου, πιο ήρεμος και πιο δυνατός, και θα παλέψω 100% για να μείνω εδώ, γιατί εδώ αξίζω να είμαι."

Παράλληλα, απάντησε και στις δηλώσεις του Scott Redding, ο οποίος υποστήριξε πως υπάρχουν υπερβολικά πολλοί Ισπανοί και Ιταλοί αναβάτες στο MotoGP, αφήνοντας αιχμές και για τον ίδιο τον Rins. Ο Ισπανός αποκάλυψε πως επικοινώνησε μαζί του: "Του έγραψα ‘σοβαρά;’ και μου απάντησε πως ήταν απλώς μια άποψη. Τον σέβομαι και δεν θέλω να το συνεχίσω."

Ο 30χρονος θεωρεί πως αξίζει τη θέση του στην κορυφαία κατηγορία και πως στάθηκε άτυχος στις επιλογές του. Μετά την αποχώρησή του από τη Suzuki, είχε την ευκαιρία να υπογράψει με τη Gresini, όμως προτίμησε τη LCR Honda λόγω εργοστασιακής υποστήριξης. Έπειτα από μία σεζόν εκεί, επέλεξε τη Yamaha και η συνέχεια είναι γνωστή.

Ο ίδιος ο Rins δεν αμφιβάλλει για την αξία του, όμως η πραγματικότητα είναι πως το μέλλον του στα MotoGP παραμένει αβέβαιο. Η πορεία του στους επόμενους μήνες, θα είναι καθοριστική για το αν θα καταφέρει να παραμείνει στην κορυφή ή θα αναγκαστεί να αναζητήσει αλλού την επόμενη πρόκληση στην καριέρα του.