MotoE: Επεκτείνεται η συνεργασία με την Energica

Για τουλάχιστον έναν ακόμη χρόνο
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

8/10/2020

Η Dorna ανακοίνωσε σήμερα ότι η Energica θα παραμείνει ως ο αποκλειστικός προμηθευτής του FIM Enel MotoE™ World Cup, μέχρι το 2022, μετά την επέκταση του συμβολαίου για την παροχή των Ego Corsa στους αναβάτες και τις ομάδες της κατηγορίας. Η συνεργασία της Energica με την Dorna ξεκίνησε το 2019 και μέχρι σήμερα –όπως αναφέρει το δελτίο τύπου της Dorna- έχει αποδειχθεί ως ένας ιδανικός συνεργάτης για το project της MotoE.

Η Energica, με έδρα στην Modena της Ιταλίας, έχει διευρύνει τα όρια της ηλεκτροκίνησης, όντας ο πρώτος στον κόσμο κατασκευαστής ιταλικών αγωνιστικών μοτοσυκλετών. Με την υποστήριξη του CRP Group, στο οποίο ανήκει, η Energica φιλοδοξεί να διαμορφώσει το μέλλον των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, λειτουργώντας με τον ιδανικό συνδυασμό επαγγελματισμού και καινοτομίας.

Ο Livia Cevolini, CEO της Energica Motor Company S.p.A., δήλωσε ενθουσιασμένος για την επέκταση της συνεργασίας μέχρι το 2022, ανανεώνοντας την δέσμευση για ακόμη περισσότερες νέες τεχνολογίες στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Αντίστοιχα και ο Carmelo Ezpeleta, CEO της Dorna, είπε ότι το project του FIM Enel MotoE World Cup έχει αποδειχθεί ως ένα από τα πιο συναρπαστικά στον κόσμο των αγώνων, με δυνατούς αγώνες και έντονο ανταγωνισμό, ενώ δήλωσε και περήφανος που μπορεί να αποκαλεί την Energica, συνεργάτη της Dorna.

 

MotoGP: Εκτός νοσοκομείου οι Alex Marquez και Johann Zarco

Καλά είναι τα νέα που αφορούν την υγεία των δύο αναβατών
motogp
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/5/2026

Το φετινό GP της Καταλονίας χαρακτηρίστηκε από τις κόκκινες σημαίες, τις πολλές πτώσεις και τους τραυματισμούς αναβατών. Δύο εξ αυτών, οι Johann Zarco και Alex Marquez τραυματίστηκαν πιο σοβαρά και χρειάστηκε να νοσηλευτούν, όμως και οι δύο είναι καλύτερα στην υγεία τους και επικεντρώνονται πλέον στην αποθεραπεία τους.

Η Gresini ανακοίνωσε ότι ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία σε χειρουργική επέμβαση και θα επιστρέψει στο σπίτι του, μετά το τρομακτικό ατύχημα που υπέστη στο GP της Καταλονίας.

Ο Ισπανός υπέστη πολλαπλά κατάγματα, αλλά ήταν σε καλή διάθεση στο νοσοκομείο πριν από την επέμβαση για τη αποκατάσταση των τραυματισμών του. Η Gresini επιβεβαίωσε πλέον ότι η επέμβαση ήταν επιτυχής και ο Marquez πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο.

Σε μια σύντομη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ομάδα έγραψε: “Ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία χθες το βράδυ σε χειρουργική επέμβαση για κάταγμα της δεξιάς κλείδας του, το οποίο σταθεροποιήθηκε με την τοποθέτηση πλάκας, από τους Anna Carreras, David Benito και Paula Barragan στο Hospital General de Catalunya.

"Η εγχείρηση πήγε καλά. Τώρα θα πάρει την άδεια να βγει από το νοσοκομείο σε λίγες ώρες, ώστε να μπορέσει να πετάξει για την πατρίδα του. Στη συνέχεια, θα υποβληθεί σε νέες εξετάσεις από αύριο και μετά. Συνολικά, λοιπόν, είναι αρκετά καλά και τις επόμενες μέρες θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες.

Μετά την πτώση του Alex και τις κόκκινες σημαίες, ο αγώνας επανεκκίνησε, όμως ο Zarco έχασε τα φρένα και παρέσυρε μαζί του τους Luca Marini και Pecco Bagnaia. Ο Γάλλος υπέστη κάταγμα στην περόνη, όπως και τραυματισμό στον πρόσθιο και οπίσθιο χιαστό σύνδεσμο, καθώς και στον έσω μηνίσκο.

Χτες το απόγευμα η LCR εξέδωσε ενημέρωση, αναφέροντας ότι ο Zarco βγήκε από το νοσοκομείο και επέστρεψε στη Γαλλία για να επισκεφθεί έναν ειδικό για τα γόνατα, προκειμένου να αξιολογηθούν τα επόμενα βήματα της αποθεραπείας του.