MotoGP 2024 - Ερωτηματικό για το GP Ινδίας, στο τραπέζι η αντικατάσταση του από το GP Καζακστάν!

Αν δεν πληρωθούν οι οφειλές, οι Ινδοί μπορεί να μείνουν χωρίς αγώνα
motomag MotoGP – Ερωτηματικό για το GP Ινδίας ενώ στο τραπέζι έπεσε η αντικατάσταση του από το GP Καζακστάν
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

13/5/2024

Το να πραγματοποιήσεις έναν αγώνα MotoGP δεν είναι καθόλου εύκολο, και αυτό το βιώνουν από πρώτο χέρι την τρέχουσα στιγμή οι Ινδοί διοργανωτές. Την περσινή χρονιά ο αγώνας διεξήχθη μετ’ εμποδίων λόγω των προβλημάτων με τις βίζες ομάδων και αναβατών ενώ φέτος όπως φαίνεται οι οικονομικές εκκρεμότητες που υπάρχουν από τη διοργανώτρια εταιρεία Fairstreet Sports προς τους συνεργάτες, συμπεριλαμβανομένης και της Dorna, θέτει εν αμφιβόλω τη διεξαγωγή του συγκεκριμένου αγώνα!

Σύμφωνα με το Autosport.com, η απόφαση ακύρωσης έχει ληφθεί ωστόσο η επίσημη ανακοίνωση δεν θα έρθει πριν από τις 20 Μαΐου, ημερομηνία λήξης της προθεσμίας πληρωμών. Επιπρόσθετα η Dorna σκέφτεται σε περίπτωση ακύρωσης του Ινδικού GP να τοποθετήσει στην θέση του όσον αφορά την ημερομηνία το GP του Καζακστάν το οποίο όπως διαβάσατε στο ΜΟΤΟ αναβλήθηκε λόγω των πλημμυρών στην περιοχή.

Αν όντως δούμε να συμβαίνει αυτό, το Grand Prix του Καζακστάν θα πραγματοποιηθεί στις 20 - 22 Σεπτεμβρίου, με το φετινό αγωνιστικό καλεντάρι του MotoGP να περιλαμβάνει 20 αγώνες αντί για 22 που ήταν αρχικά στο πρόγραμμα -η Αργεντινή ήταν αυτή που βγήκε εκτός πρώτη λόγω πολιτικών και οικονομικών εξελίξεων στην χώρα.

Ετικέτες

MotoGP-Ducati: Έρχονται οι δοκιμές της Desmosedici GP27 - Πότε θα τη δούμε στην πίστα

Στους Pirro και Bulega το βάρος της εξέλιξης - Σε θέση ισχύος η Ducati για την εξέλιξή της έναντι των άλλων
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

1/12/2025

Το Borgo Panigale έχει ρίξει μεγάλο βάρος του προγράμματος εξέλιξης στη μοτοσυκλέτα με τον κινητήρα των 850 κ.εκ. που θα χρησιμοποιήσει στη νέα εποχή του MotoGP το 2027 και πλησιάζει η ώρα που θα τη δούμε να δοκιμάζεται και σε πραγματικές συνθήκες.

Πληροφορίες θέλουν την Ducati να προχωράει με γοργούς ρυθμούς την εξέλιξη της νέας αγωνιστικής μοτοσυκλέτας των 850 κυβικών του 2027, έχοντας αυτή τη στιγμή την καλύτερη μοτοσυκλέτα στην κορυφαία κατηγορία. Αυτό είναι που της δίνει τη δυνατότητα να ρίξει το μεγαλύτερο βάρος της εξέλιξης στην μοτοσυκλέτα του 2027 με τον μικρότερης χωρητικότητας κινητήρα, ενώ οι υπόλοιποι κατασκευαστές θα πρέπει, αν θέλουν να πετύχουν κάτι καλύτερο την ερχόμενη σεζόν, να προσπαθήσουν πιο σκληρά με το πρόγραμμα εξέλιξης της δικής τους πρωτότυπης των 1000 κ.εκ. για το 2026.

Η Desmosedici GP27 αναμένεται να κάνει  την εμφάνισή της τους επόμενους μήνες και συγκεκριμένα αυτό πιθανότατα θα γίνει τον ερχόμενο Απρίλη με τον Michele Pirro να αναλαμβάνει το μεγαλύτερο βάρος της εξέλιξης της μοτοσυκλέτας σε πραγματικές συνθήκες.

Τα εργοστάσια από την σεζόν του 2026 θα μπορούν να κάνουν δοκιμές με τις νέες μοτοσυκλέτες των 850 κυβικών, κάτι που απαγορευόταν τη φετινή χρονιά με τα προγράμματα προσομοίωσης να είναι εκείνα που φρόντιζαν για την εξέλιξή της μέχρι τώρα. Μετά τον Pirro θα ακολουθήσει στις δοκιμές και ο Nicolo Bulega, παράλληλα με τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, όπου βάσει και της φετινής του εικόνας είναι το φαβορί για τον τίτλο του 2026.

Ο Bulega αναμένεται να είναι εκείνος που θα κάνει το τελικό “ραφινάρισμα” με την αρχή να γίνεται τον ερχόμενο Ιούνιο και συγκεκριμένα αμέσως μετά το Grand Prix στο Mugello, που θα διεξαχθεί από τις 29 έως τις 31 Μαΐου. Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati στο WSBK αναμένεται να κάνει μάλιστα και εμφανίσεις στους αγώνες του MotoGP το 2027 με τη Desmosedici των 850 κ.εκ., βάσει όσων έχουν συμφωνηθεί με το ιταλικό εργοστάσιο που θέλει να τον κρατήσεις στις τάξεις του και αυτοί οι αγώνες θα είναι τουλάχιστον τρεις.