MotoGP 2026: Παρουσίαση ομάδας BK8 Gresini Racing 2026 [VIDEO]

Μεγάλος απών ο τραυματίας Fermin Aldeguer που θα αγωνιστεί δίπλα στον Alex Marquez
BK8
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

2/2/2026

Η ομάδα της Gresini παρουσίασε στην Kuala Lumpur τη νέα της μοτοσυκλέτα και τα χρώματα του 2026, πριν την έναρξη της μεταβατικής σεζόν.

Η BK8 Gresini Racing MotoGP Team πραγματοποίησε το Σάββατο το βράδυ στην πρωτεύουσα της Μαλαισίας την επίσημη παρουσίαση της ομάδας για το 2026. Με οικοδεσπότη τον μεγάλο χορηγό BK8 News (που αποτελεί τμήμα του κακόφημου στοιχηματικού site BK8 που έχει κατηγορηθεί για απάτη πολλές φορές στο παρελθόν), ήταν η πρώτη φορά που η ομάδα διάλεξε την Kuala Lumpur για την παρουσίασή της, λίγο πριν από την επίσημη δοκιμή της Sepang.

Bike_GresiniRacing_MotoGP_2026

Στο επίκεντρο της εκδήλωσης βρέθηκε ο Alex Marquez, που τερμάτισε στην δεύτερη θέση των MotoGP του 2025, πλαισιωμένος από τη διοίκηση και τους συνεργάτες της ομάδας, ενώ ο Fermin Aldeguer συμμετείχε μέσω ζωντανής σύνδεσης από το σπίτι του, καθώς συνεχίζει την αποθεραπεία, μετά το κάταγμα στο πόδι που υπέστη στην προπόνηση, που θα του στερήσει τη συμμετοχή στην δοκιμή της Sepang.

Bike_GresiniRacing_MotoGP_2026

Η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας δεν φέρει κάποια μεγάλη αλλαγή στην αισθητική ταυτότητα της Gresini Racing με το χαρακτηριστικό γαλάζιο της ομάδας να εμφανίζεται σε μία πιο έντονη απόχρωση.BK8

Ο πρωταγωνιστής της παρουσίασης, Alex Marquez, δήλωσε, "Είμαι πολύ χαρούμενος με τη νέα μοτοσυκλέτα και πραγματικά ενθουσιασμένος που ξεκινάω μια νέα σεζόν με αυτή την ομάδα. Η παρουσίαση στην Kuala Lumpur ήταν κάτι πολύ ιδιαίτερο, γιατί πρόκειται για μια διαφορετική και πολύ σημαντική αγορά. Ελπίζουμε να είναι μια σεζόν γεμάτη επιτυχίες και από τη μεριά μας θα δώσουμε όλη τη δουλειά και τη δέσμευση που χρειάζεται για να πετύχουμε τους στόχους μας. Είμαστε απόλυτα έτοιμοι να προκαλέσουμε τους εαυτούς μας."

BK8

Ο τραυματίας ομόσταυλος του, Fermin Aldeguer, που μπαίνει στην δεύτερη σεζόν του στην μεγάλη κατηγορία, είπε "Είναι προφανώς μεγάλη απογοήτευση που δεν βρίσκομαι στην Kuala Lumpur για την παρουσίαση. Είχαμε ένα μικρό πισωγύρισμα και δουλεύουμε ασταμάτητα για να επιστρέψουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται. Μου λείπει η ομάδα και μου λείπει η μοτοσυκλέτα, αλλά πρέπει να κάνουμε τα πράγματα σωστά και να αναρρώσω πλήρως. Αυτός είναι ο μοναδικός στόχος αυτή τη στιγμή για να επιστρέψω στο 100% και μετά θα σκεφτούμε την επιστροφή στην πίστα, βήμα-βήμα. Η μοτοσυκλέτα είναι ακόμα πιο όμορφη από πέρσι και υπάρχει μεγάλη όρεξη για επιστροφή."

BK8

Στόχοι και 30 χρόνια ιστορίας

Η ιδιοκτήτρια της ομάδας, Nadia Padovani, μίλησε για τη νέα χρονιά: "Αφήνουμε πίσω μας μια σεζόν 2025 γεμάτη επιτεύγματα και κοιτάμε το 2026 με ενθουσιασμό και μεγάλη αποφασιστικότητα. Οι προσδοκίες παραμένουν υψηλές, έχουμε μια δυνατή ομάδα με τεράστια εμπειρία και δύο εξαιρετικά ταλαντούχους αναβάτες έτοιμους να συνεχίσουν την πορεία εξέλιξης που χτίσαμε όλα αυτά τα χρόνια. Πιστεύουμε απόλυτα σε αυτό το δίδυμο και στη δουλειά που κάνουμε μαζί. Είμαστε πραγματικά περήφανοι για την νέα σεζόν, διαθέτουμε μοτοσυκλέτα με ισχυρό, ουσιώδη χαρακτήρα που αντικατοπτρίζει τέλεια την ταυτότητά μας και την επιθυμία μας να συνεχίσουμε να εκπλήσσουμε."

BK8

Η παρουσίαση αποτέλεσε επίσης μια στιγμή αναφοράς στον Fausto Gresini και στην ιστορία της ομάδας της Faenza, η οποία μπαίνει φέτος στην 30ή της σεζόν στο MotoGP. Αυτή ξεκινά επίσημα την Τρίτη με το Sepang Test, όπου ο Alex Marquez θα βγει για πρώτη φορά στην πίστα το 2026 με τα νέα χρώματα της BK8 Gresini Racing.

Δείτε όλες τις παρουσιάσεις των ομάδων των MotoGP εδώ.

Fabio Di Giannantonio: “Η ανάπτυξη της Ducati είναι προσανατολισμένη προς τον Marquez”

“Είμαι εμπλεκόμενος στην ανάπτυξη, παρόλο που πηγαίνω στην αντίθετη κατεύθυνση από τον Marc”
Di Giannantonio
Από τον

Παύλο Καρατζά

24/4/2026

Αυτή τη στιγμή ο Di Giannantonio είναι ο πιο επιτυχημένος αναβάτης της Ducati, καθώς βρίσκεται στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, μία θέση πάνω από τον περσινό Παγκόσμιο Πρωταθλητή Marc Marquez. Στα πλαίσια του 4ου γύρου της σεζόν που ξεκινά σήμερα στη Jerez, ο Ιταλός έκανε δηλώσεις για το μέλλον του αλλά και την κατάσταση που επικρατεί στην Ducati.

Πολύ ενδιαφέρουσες δηλώσεις έκανε ο Ιταλός αναβάτης που είπε: “Τις τελευταίες εβδομάδες, είχα κάποιους πόνους στην πλάτη μετά τις πτώσεις στη Βραζιλία και στον αγώνα Sprint στην Αμερική. Κάναμε κάποιες εξετάσεις και βρήκαμε ένα μικρό κάταγμα, αλλά τίποτα ανησυχητικό. Είναι κυρίως αποτέλεσμα συσσωρευμένου πόνου. Τις τελευταίες εβδομάδες έχω επικεντρωθεί στην ανάρρωση, προσπαθώντας να επανέλθω στην καλύτερη δυνατή φόρμα, αφιερώνοντας μάλιστα μερικές ημέρες για να αποσυνδεθώ ψυχολογικά. Προς το παρόν, εξακολουθώ να νιώθω δυσφορία, ειδικά σε ορισμένες στάσεις, αλλά είναι διαχειρίσιμη και δεν θα πρέπει να με περιορίσει αυτό το Σαββατοκύριακο. Μέχρι τώρα, χρησιμοποιούσα παυσίπονα, αλλά δεν νομίζω ότι θα είναι απαραίτητα εδώ.”

Όσον αφορά το μέλλον του, δήλωσε: Υπάρχουν πολλές εικασίες, αλλά είναι και μια θετική κατάσταση: στα είκοσι επτά σου, το να ξέρεις ότι υπάρχει ενδιαφέρον για σένα είναι σημαντικό. Είμαι ευγνώμων για τη θέση στην οποία βρίσκομαι. Ωστόσο, θέλω να παραμείνω απόλυτα συγκεντρωμένος στη σεζόν. Στην πραγματικότητα, δεν θέλω καμία απόσπαση της προσοχής. Έχω έναν μάνατζερ που χειρίζεται όλα αυτά. Εγώ σκέφτομαι μόνο να είμαι γρήγορος και να προσπαθώ να κερδίσω κάθε αγώνα.

Δηλώσεις έκανε και για την κατεύθυνση της Ducati: Τα τελευταία χρόνια, φαίνεται ότι η κατεύθυνση της ανάπτυξης έχει μετατοπιστεί λίγο προς τον Marc, ενώ ο Pecco και εγώ δυσκολευόμαστε λίγο με την αυτοπεποίθηση, ειδικά με το μπροστινό μέρος. Μιλώντας για τον εαυτό μου και το στυλ οδήγησής μου, πηγαίνω στην αντίθετη κατεύθυνση σε σύγκριση με τον Marc. Προσωπικά, προσπαθώ να πάω λίγο κόντρα στο ρεύμα σε σύγκριση με την κατεύθυνση του Marc, επειδή δυσκολεύομαι να είμαι ανταγωνιστικός και να έχω αυτοπεποίθηση με το τρέχον στήσιμο. Η Ducati ήταν πάντα πολύ δυνατή στον τομέα αυτόν και νομίζω ότι κάτι χάσαμε αλλάζοντας την προσέγγιση της μοτοσυκλέτας. Όλα έχουν να κάνουν με το μπροστινό μέρος. Σίγουρα το δουλεύουμε. Είμαι εμπλεκόμενος στην ανάπτυξη, παρόλο που πηγαίνω αντίθετα από τον Marc.”

Σε ερώτηση που του τέθηκε για τις προσδοκίες του απάντησε: “Οι μηχανικοί είχαν χρόνο να αναλύσουν τα δεδομένα και να επεξεργαστούν νέες ιδέες, αλλά είναι δύσκολο να γίνουν σημαντικές αλλαγές κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου. Η Aprilia έχει βελτιωθεί πολύ, αλλά εξακολουθούμε να είμαστε στο παιχνίδι. Είμαστε πολύ δυνατοί στα δοκιμαστικά και είμαστε πάντα ανταγωνιστικοί στα Sprints. Τώρα επιστρέφουμε στην Ευρώπη - οι πίστες, οι συνθήκες και τα ελαστικά θα αλλάξουν και είμαι αισιόδοξος και πιστεύω στη δουλειά που θα παρουσιάσει η Ducati τη Δευτέρα.”

Για τα φετινά προκριματικά είπε: Φέτος, η μοτοσυκλέτα έχει βελτιωθεί και η ρύθμιση μου επιτρέπει να πιέσω περισσότερο στον ρυθμό του ενός γύρου, γι' αυτό και τα πάω καλύτερα στα προκριματικά. Ωστόσο ταυτόχρονα έχουμε χάσει λίγο όσον αφορά τη διαχείριση του πίσω ελαστικού. Μπορώ να είμαι πολύ γρήγορος με τη μοτοσυκλέτα, αλλά είμαι λιγότερο συντηρητικός από ό,τι στο παρελθόν, κάτι που αποτελούσε ένα από τα δυνατά μου σημεία. Αυτό ακριβώς προσπαθώ να δουλέψω με τη Ducati, για να ξαναφέρουμε τα πράγματα υπέρ μας.”

Όταν ρωτήθηκε για το αν όλοι οι αναβάτες της Ducati είναι στο ίδιο μήκος κύματος, δήλωσε ξεκάθαρα: Όχι ακριβώς, δεν είμαστε ακριβώς στο ίδιο μήκος κύματος.