MotoGP: Αλλαγή στους κανονισμούς της εκκίνησης!

Περισσότερος χρόνος στους αναβάτες και τις ομάδες
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

28/2/2020

Στην τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε από την επιτροπή αποτελούμενη από τους Carmelo Ezpeleta (Επικεφαλής της Dorna), Paul Duparc (FIM), Herve Poncharal (IRTA) και Takanao Tsubouchi (MSMA) αποφασίστηκαν ορισμένες αλλαγές σχετικά με τη διαδικασία εκκίνησης για τα MotoGP.

Πολλοί από τους τηλεοπτικούς σταθμούς είχαν ζητήσει περισσότερο χρόνο ώστε να έχουν πλάνα από όλους τους αναβάτες των MotoGP την ώρα που προετοιμάζονται στο grid. Κατόπιν συζητήσεων, η επιτροπή των Grand Prix αποφάσισε να αυξήσει το χρόνο που είχαν στη διάθεσή τους οι τηλεοπτικοί σταθμοί κατά πέντε λεπτά, θεωρώντας πως η προβολή όλων είναι απαραίτητη, ενώ θα ωφελήσει τους αναβάτες και τις ομάδες που θα έχουν περισσότερο χρόνο στην διάθεσή τους. Πέραν αυτού δεν υπάρχει κάποια αλλαγή στο πρόγραμμα της εκκίνησης και η απόφαση θα εφαρμοστεί απ’ τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Qatar.

Τα pits θα ανοίγουν για την είσοδο των αναβατών στην πίστα, 25 λεπτά (αντί για 20’ που ίσχυε μέχρι τώρα) πριν την έναρξη του αγώνα, ενώ θα κλείνουν 20 λεπτά (αντί για 15’ που ίσχυε μέχρι πρότινος) πριν την εκκίνηση.

Σε περίπτωση βρεγμένου αγώνα τα pits θα ανοίγουν για 10 λεπτά (όπως ίσχυε) και θα κλείνουν 15 λεπτά πριν την έναρξη.

Ετικέτες

MotoGP: Εμφύλιος στην Aprilia - Ο Massimo Rivola εξηγεί τις ισορροπίες στη μάχη τίτλου μεταξύ Martin και Bezzecchi

“Υπάρχει ένας απλός κανόνας: αμοιβαίος σεβασμός"
Aprilia
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/5/2026

Ο Massimo Rivola της Aprilia Racing μιλά για το πώς θα διαχειριστεί μια πιθανή “εσωτερική” μάχη τίτλου στα MotoGP 2026, με τους Jorge Martin και Marco Bezzecchi να χωρίζονται πλέον από μόλις έναν βαθμό στη κατάταξη του πρωταθλήματος.

Η Aprilia βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο των MotoGP, όχι μόνο επειδή δείχνει να διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα του grid, αλλά και γιατί οι δύο εργοστασιακοί της αναβάτες, Jorge Martín και Marco Bezzecchi, έχουν αρχίσει να ξεχωρίζουν ως οι βασικοί διεκδικητές του τίτλου για το 2026.

Μετά τη νίκη του Martin στο γαλλικό Grand Prix στο Circuit de la Sarthe της πόλης Le Mans, οι δύο αναβάτες χωρίζονται από μόλις έναν βαθμό στη βαθμολογία, κάτι που κάνει όλο και πιο πιθανό ένα εσωτερικό showdown μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Aprilia

Ο CEO της Aprilia, Massimo Rivola, μιλώντας στο Le Mans, αποκάλυψε πως έχει ήδη θέσει έναν ξεκάθαρο κανόνα στους δύο αναβάτες: "Eίναι πολύ απλός, πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλον. "Αν το κάνουν, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Αυτός που θα έχει και λίγη περισσότερη τύχη, θα τα καταφέρει. Αν δεν το κάνουν, τότε θα πρέπει να κάνω εγώ τη δουλειά μου και να τους υπενθυμίσω ότι οφείλουν να σέβονται ο ένας τον άλλον."

Ο Rivola ξεκαθάρισε επίσης ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ανησυχία μέσα στην ομάδα, "δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να θυμώνουμε. Εγώ θυμώνω μόνο όταν λείπει ο σεβασμός μεταξύ ανθρώπων. Μέχρι τώρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο, οπότε δεν μπορώ να σας πω αν θα χρειαστεί να επέμβουμε".

Aprilia

"Κρατάμε τα πόδια μας στο έδαφος"

Παρά το ιστορικό 1-2-3 της Aprilia στο Le Mans, με Martin, Bezzecchi και Ai Ogura να χαρίζουν στο Noale το πρώτο απόλυτο βάθρο στην ιστορία των MotoGP, ο Rivola απέφυγε να χαρακτηρίσει την RS-GP σημείο αναφοράς.

"Δεν θέλω να ακούγομαι σαν χαλασμένος δίσκος, αλλά είναι ακόμη πολύ νωρίς. Αν κοιτάξουμε τις διαφορές από τους Pedro Acosta και Fabio Di Giannantonio, μιλάμε για λίγα μόνο δευτερόλεπτα σε διάρκεια αγώνα, ουσιαστικά τίποτα. Στις κατατακτήριες δεν ήταν τρεις Aprilia στις πρώτες θέσεις, επομένως προσωπικά εξακολουθώ να κρατάω τα πόδια μου στο έδαφος."

Παρόλα αυτά, ο Ιταλός παραδέχθηκε πως τα δεδομένα μιλούν από μόνα τους,

"Είναι επίσης αλήθεια ότι οι τρεις πρώτοι στον αγώνα ήταν με Aprilia, κάτι που δείχνει ότι τεχνικά ίσως αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο.

Aprilia

"Έχουμε δύο γρήγορους αναβάτες, αλλά και δύο επαγγελματίες"

Ο Rivola στάθηκε ιδιαίτερα στον χαρακτήρα των δύο διεκδικητών του τίτλου, επισημαίνοντας ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της ομάδας: "Έχουμε δύο αναβάτες που, πέρα από το ότι είναι γρήγοροι, είναι και εξαιρετικοί επαγγελματίες. Πιστεύω ότι θα σεβαστούν ο ένας τον άλλον."

Με τα MotoGP να μεταφέρονται πλέον στη Βαρκελώνη και τη μάχη του τίτλου να παίρνει φωτιά, η Aprilia δείχνει να έχει όχι μόνο την ταχύτητα, αλλά και την εσωτερική ισορροπία για να φτάσει μέχρι το τέλος.

Aprilia