MotoGP Αργεντινής: Πύρινες δηλώσεις Rossi & Marquez

Διαμετρικά αντίθετοι στις τοποθετήσεις τους
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/4/2018

Τοποθετήθηκαν οι δύο αναβάτες για το περιστατικό μεταξύ τους και όπως μπορεί κανείς να μαντέψει, δεν συμφωνούν καθόλου. Πύρινος λόγος από τον Rossi, δεν αναγνωρίζει κατηγορίες ο Marquez:

Ο Rossi μίλησε πρώτος και κατηγόρησε ευθέως τον Marquez ρίχνοντας ευθύνες και στην αρχή του αγώνα:

Σε ερώτηση αν το σημερινό περιστατικό θέτει εμπόδια στην καλυτέρευση των σχέσεων με τον Marquez είπε σε δύο ξεχωριστές δηλώσεις: «Δεν υπάρχει καμία σχέση με τον Marquez για να χαλάσει τώρα. Δεν έχω σχέση μαζί του από το ‘15»

Τόνισε πιο μετά για το γεγονός πως πήγε να του ζητήσει συγνώμη: «Είναι επικοινωνιακό κόλπο και δεν έχει τα κότσια να έρθει μόνος του στο γραφείο μου. Έρχεται με τον μάνατζέρ του, με την Honda και τις κάμερες, γιατί αυτό τον νοιάζει. Δεν πιστεύω τίποτα από όσα λέει, είναι αστείο ότι ήρθε εκεί. Καλύτερα μάλιστα να μην έρθει μόνος του να μιλήσει μαζί μου…» Είπε επίσης σε άλλο σημείο: «Δεν χρειάζεται να έχω σχέση μαζί του, ούτε να προσπαθώ να καλυτερεύσει, δεν θέλω να χάνω τον χρόνο μου».

Για το συμβάν: «Αυτό κάνει πάντα ο Marquez, δεν σέβεται κανέναν μέσα στην πίστα. Το θέμα ξεκινά από την Παρασκευή που έκανε το ίδιο στον Vinales! Ο Vinales τον είδε με την άκρη του ματιού του και την γλίτωσε, έκανε το ίδιο σε εμένα το Σάββατο και φυσικά σήμερα, το κάνει επίτηδες. Βάζει το πόδι του και πέφτει πάνω σου για να σε ρίξει. Έρχεται για να σε ρίξει, έχει στόχο να σε ρίξει εκείνη την στιγμή και όσο δεν αισθάνεσαι προστατευμένος από την αρχή του αγώνα, πρέπει εσύ να προστατεύσεις τον εαυτό σου. Όχι δεν αισθάνομαι προστατευμένος από την οργάνωση και θα το συζητήσω μαζί τους. Γιατί με τον τρόπο που το αντιμετωπίζουν αυτό, θα συνεχίσει να το κάνει. Εγώ φοβάμαι όταν βλέπω Marquez στην πινακίδα, γιατί ξέρω πως όταν είναι πίσω σου θα προσπαθήσει να σε ρίξει. Είναι επικίνδυνος παίζει βρώμικα! Σήμερα έπεσε πάνω σε τέσσερις αναβάτες!

Ήρθε επάνω μου, επάνω σε εμένα και την μοτοσυκλέτα μου, όχι στην γραμμή μου. Αυτό τον αγώνα θέλουμε, να αγωνιζόμαστε με το ποιος θα ρίξει τον άλλο; Τον Espargaro τον χτύπησε με 200 χιλιόμετρα, αν εκείνη την στιγμή ακουμπούσε μία μανέτα τι θα γινόταν; Να βρεθούμε δηλαδή πάνω στους τοίχους για πιο λόγο; Δεν το διασκεδάζω όταν έχω αναμέτρηση μαζί του και δεν το διασκεδάζω γιατί είναι ένα βρώμικο παιχνίδι, δεν είναι καθαρό! Να καταλήξουμε να παίζουμε έτσι; Στο τέλος να μείνει ένας; Πιθανότατα εκείνος γιατί έχει εξασκηθεί σε αυτό…

Σήμερα δεν ήμουν δυνατός, ο Marquez ήταν ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορος, αλλά ακόμα χειρότερα, γιατί απλά πέρασέ με στην επόμενη στροφή, γιατί να το κάνεις αυτό; Μα για να με ρίξει έξω, είναι χαρούμενος αν καταλήξεις να πέσεις! Μπήκε με +20 χιλιόμετρα στην στροφή δεν υπήρχε περίπτωση να την καταφέρει, απλά σκεφτόταν ότι θα ρίξει τον άλλο»

Ο Marquez επίσης καταλογίζει ευθύνες στην οργανωτική αρχή και δεν δέχεται καμία από τις κατηγορίες

«Ήταν λάθος να με στείλουν στα pit εκείνη την στιγμή. Πήρα το ΟΚ από κριτή για να παραμείνω στην εκκίνηση, ναι μου είπε βγες, αλλά μετά πήρα το ΟΚ, δηλαδή ξαφνικά απαγορεύεται κάτι μετά από λίγους γύρους όταν έχω πάρει το ΟΚ; Όταν έσβησε ο κινητήρας –που είναι κάτι που δεν συμβαίνει ποτέ- σήκωσα το χέρι αλλά δεν ήταν κανείς εκεί. Την έσπρωξα και ήμουν τυχερός που πήρε. Εκείνη την στιγμή δεν ήξερα τι έπρεπε να κάνω. Αν ο κινητήρας δεν δουλεύει τότε οκ, αλλά αν δουλεύει; Ούτε οι ίδιοι ήξεραν, ρώτησα και πήρα το ΟΚ, θεώρησα πως ήταν ΟΚ πήγαινε στην γραμμή σου.

Μόνο με τον Espargaro έχω δικό μου λάθος. ‘Επεσα επάνω του, αλλά όταν έχεις τόσο μεγάλη διαφορά ταχύτητας, όταν γυρνάς ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από τον άλλο, τότε είναι πολύ δύσκολο να υπολογίσεις εκείνη την στιγμή που θα βρεθεί. Είναι όλα πάρα πολλά, και συμβαίνουν πολύ γρήγορα. Σήμερα ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας, οι συνθήκες ήταν εξαιρετικά δύσκολες και η πίστα είχε πολύ λίγο στεγνό χώρο. Η περίπτωση του Rossi δεν ήταν το ίδιο, με τον Espargaro, όρμηξα για την αγωνιστική γραμμή και έχασα το εμπρός εξαιτίας των συνθηκών της πίστας. Γύρισα πίσω το κεφάλι να δω αν είναι καλά και σήκωσα το χέρι γιατί λυπάμαι που έπεσε, αλλά ως εκεί. Σήμερα ήταν δύσκολα τα πράγματα, δείτε τον Zarco με τον Pedrosa, τον Petrucci με τον Aleix.

– Σου ρίχνει βαριές κατηγορίες για εσκεμμένη συμπεριφορά, βάζεις πόδι και στοχεύεις μοτοσυκλέτες: «Ποτέ στην καριέρα μου δεν έχω κάνει κάτι τέτοιο! Ποτέ! Πάντα σκέφτομαι τον αγώνα μου, και να πάω καλά, όχι να ρίξω τον άλλο. Παρά το όσα έχουν γίνει είμαι χαρούμενος για τον αγώνα, και σαν απόδοση. Γιατί είχαμε τον ρυθμό ως ομάδα, καταφέραμε να αποδώσουμε εξαιρετικά.

Τόνισε επίσης: «Δεν με νοιάζει τι λέει ο Rossi, ειλικρινά. Εγώ έκανα τον αγώνα μου, και υπήρξαν και λάθη. Κάποια από αυτά τα αναγνώρισα, κάποια ήταν της οργάνωσης. Κοιτάω μπροστά και βελτιώνομαι για το μέλλον. Ξέρουμε όλοι πως αγωνιζόταν ο ίδιος ο valentino πριν από 25 χρόνια.. Θυμόμαστε όλοι».

Lin Jarvis: «Η θέση μας είναι αυτή που τόσο παραστατικά τόνισε ο Valentino. Ζητήσαμε από την οργανωτική αρχή να πάρει μέτρα ώστε να σταματήσει αυτό το φαινόμενο. Σχετικά με τις δηλώσεις του Marquez για την ποινή της διέλευσης από την pit lane, είναι πολύ σωστή. Που ακούστηκε να γυρνάς πίσω την μοτοσυκλέτα οδηγώντας ανάποδα στην πίστα; Δεν το έχω δει ποτέ αυτό, σε ολόκληρη την καριέρα μου. Του είπαν βγες έξω και τους αγνόησε».

Ετικέτες

MotoGP: Πιθανή η επιστροφή του Fermin Aldeguer στη Βραζιλία

Ο Ισπανός αναβάτης της Gresini ετοιμάζεται να επιστρέψει – Απείχε από τις επίσημες δοκιμές και τον πρώτο αγώνα της σεζόν
Fermin Returns
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/3/2026

Ο Fermin Aldeguer βρίσκεται ένα βήμα πριν την επιστροφή στη δράση του MotoGP, καθώς όλα δείχνουν ότι θα μπορέσει να αγωνιστεί στο επόμενο Grand Prix της Βραζιλίας, έπειτα από τον τραυματισμό που τον κράτησε εκτός δράσης από την αρχή της χρονιάς.

Ο νεαρός Ισπανός της Gresini Ducati απουσίασε τόσο από τις χειμερινές δοκιμές όσο και από τον εναρκτήριο γύρο του πρωταθλήματος στην Ταϊλάνδη, μετά από κάταγμα στο μηριαίο οστό που υπέστη σε ατύχημα κατά τη διάρκεια προπόνησης στις 8 Ιανουαρίου.

Στη θέση του στο Buriram αγωνίστηκε ο δοκιμαστής της Ducati, Michele Pirro, πλαισιώνοντας τον Alex Marquez στη Gresini. Ο Ιταλός ολοκλήρωσε και τους δύο αγώνες στην τελευταία θέση, σε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για την ομάδα.

Ωστόσο, οι εξελίξεις δείχνουν θετικές για την επιστροφή του Aldeguer. Ο Ισπανός ήταν αρκετά καλά στην υγεία του ώστε να πραγματοποιήσει προπόνηση σε πίστα με μοτοσυκλέτες παραγωγής στην Ισπανία νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες όλα δείχνουν ότι θα μπορέσει να αγωνιστεί στη Βραζιλία.

Ο ίδιος σχεδιάζει ακόμη μία ημέρα προπόνησης σε πίστα την Παρασκευή, προκειμένου να διαπιστωθεί αν μπορεί να πιέσει περισσότερο το τραυματισμένο πόδι του. Εφόσον όλα εξελιχθούν ομαλά και περάσει επιτυχώς τον ιατρικό έλεγχο πριν από το Grand Prix, θα επιστρέψει στη σέλα της Desmosedici για πρώτη φορά μετά τις δοκιμές της Valencia τον περασμένο Νοέμβριο.

Μικρότερο μειονέκτημα λόγω νέας πίστας

Παρότι έχει χάσει συνολικά οκτώ ημέρες δράσης στο MotoGP, τρεις στο τεστ της Sepang, δύο στο Buriram και φυσικά ολόκληρο το αγωνιστικό τριήμερο της Ταϊλάνδης, η επιστροφή του ίσως αποδειχθεί λιγότερο δύσκολη από ό,τι θα περίμενε κανείς.

Ο λόγος είναι ότι η πίστα της Goiania στη Βραζιλία είναι άγνωστη για όλους τους αναβάτες του MotoGP, κάτι που μειώνει το πλεονέκτημα όσων έχουν ήδη βρεθεί σε αγωνιστικό ρυθμό από τον πρώτο γύρο της χρονιάς.

Δύσκολη αρχή για τη Gresini

Την ίδια στιγμή, ο ομόσταυλος Alex Marquez φτάνει στη Βραζιλία χωρίς βαθμούς. Στο Sprint της Ταϊλάνδης τερμάτισε μόλις 11ος, ενώ στον κυρίως αγώνα ενεπλάκη σε σύγκρουση στον πρώτο γύρο με τον Fabio Di Giannantonio και αργότερα είχε πτώση ενώ βρισκόταν στην όγδοη θέση.

Alex Marquez

Ο περσινός δευτεραθλητής αγωνίζεται φέτος με την εργοστασιακών προδιαγραφών Ducati GP26, ενώ ο Aldeguer χρησιμοποιεί παλαιότερη έκδοση της Desmosedici, κάτι που ισχύει και για τον Franco Morbidelli της VR46.

Ο Morbidelli ήταν όγδοος στο Grand Prix της Ταϊλάνδης, έναν αγώνα στον οποίο η Ducati δυσκολεύτηκε να εκμεταλλευτεί πλήρως το πιο σκληρό πίσω ελαστικό σε σχέση με την Aprilia, η οποία κατέλαβε τέσσερις από τις πέντε πρώτες θέσεις.

Ελαστικά που ταιριάζουν στο στυλ του

Παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν αρκετοί αναβάτες της Ducati με το συγκεκριμένο ελαστικό, υπάρχει ένας λόγος που ο Aldeguer μπορεί να αισιοδοξεί. Πέρσι στη Mandalika, με παρόμοιας κατασκευής πίσω ελαστικό το στυλ οδήγησής του λειτούργησε ιδανικά, κάτι που τον βοήθησε να πετύχει την πιο δυνατή εμφάνιση της σεζόν του κατακτώντας τη νίκη ως rookie στο MotoGP.

Εφόσον λοιπόν πάρει το “πράσινο φως” από τους γιατρούς, το Grand Prix της Βραζιλίας αναμένεται να σηματοδοτήσει την επιστροφή του Ισπανού στη δράση  σε μία πίστα όπου όλοι θα ξεκινήσουν χωρίς πρότερη εμπειρία.