MotoGP Austria – Marc Marquez ως επισκέπτης: “Δύσκολη στιγμή για την Honda”

Στόχος η εξέλιξη της RC213V
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/8/2022

Η Repsol Honda ανακοίνωσε πως ο Marc Marquez θα βρεθεί στον αγώνα της Αυστρία ως επισκέπτης. Έχουν περάσει δέκα εβδομάδες από το τέταρτο και ίσως πιο κρίσιμο χειρουργείο για τον Marquez, και το πρόγραμμα αποθεραπείας περνά στο επόμενο στάδιο. Όλο αυτό το διάστημα ο Marc Marquez δεν έχει σταματήσει να γυμνάζεται με τρέξιμο, κολύμβηση και ασκήσεις με λάστιχα προσθέτοντας σταδιακά βάρος υπό τις οδηγίες πολυπληθούς ομάδας που τον παρακολουθεί.

«Βήμα – βήμα αισθάνομαι ολοένα και καλύτερα, το οστό θεραπεύεται με σταθερό ρυθμό, που είναι και το πιο σημαντικό από όλα. Βρίσκομαι ακόμη στο στάδιο της αποκατάστασης και δουλεύω πολύ σκληρά σε αερόβιες ασκήσεις για να είμαι έτοιμος. Στο τέλος Αυγούστου έχω άλλο έναν μετεγχειρητικό έλεγχο ο οποίος θα κρίνει το επόμενο βήμα της αποκατάστασης και να αρχίσω να πιέζω περισσότερο και να χτίζω μυική μάζα. Μερικές ημέρες είναι καλύτερες από άλλες ωστόσο όλο αυτό είναι κομμάτι του ταξιδιού. Είμαι αισιόδοξος, αλλά δεν θέλω να επεκταθώ και να πω περισσότερα για τον χρόνο της επιστροφής μου γιατί αυτή θα κριθεί από τον μετεγχειρητικό έλεγχο. Δεν είναι ώρα τώρα να πιέσουμε πολύ, έχω κάνει μεγάλη υπομονή, περιμένω πολύ καιρό για αυτά τα αισθήματα.

Ήταν ένας άθλος, δεν είναι δύο μέρες ή δύο μήνες, είναι δύο χρόνια. Έχω κερδίσει αγώνες σε αυτή την κατάσταση αλλά πάλευα πάρα πολύ. Στην Jerez κατάλαβα πως κάτι πρέπει να αλλάξει, ήταν δύσκολα και είναι και βαρύ ψυχολογικά όχι γιατί δεν αγωνίζομαι αλλά επειδή είμαι συνέχεια σε αμφιβολία για την εξέλιξη του χεριού μου. Δεν μπορώ να κάνω και άλλη επέμβαση. Έχε πεισθεί πως αυτή έχει πετύχει αλλά και πάλι οι δεύτερες σκέψεις έρχονται πάντα στο μυαλό.»

Οι δηλώσεις του Marquez αποτυπώνουν την τεράστια προσπάθεια που καταβάλει, ωστόσο η βελτίωση της κατάστασής του και η εξέλιξη του χεριού του δεν είναι το μόνο που τον απασχολεί, ταυτόχρονα μένει πίσω και η RC213V. Ο Stefan Bradl έχει τώρα όλο το βάρος για αυτή την εξέλιξη και ο μόνος τρόπος είναι να βρίσκονται αυτοί οι δύο σε άμεση επικοινωνία, ώστε να κάνουν παράλληλα βήματα μαζί και να είναι σε ένα κοινό επίπεδο, όσο τουλάχιστον αυτό μπορεί να είναι εφικτό.

 

 

«Είναι μία κρίσιμη στιγμή για την Honda Μιλάω πολύ με την ομάδα μου και προσπαθώ να έχω εικόνα της 2022 έκδοσης της μοτοσυκλέτας μου, της γενικότερης κατάστασης και να είμαι ενήμερος για όλα όσα συμβαίνουν. Για αυτό θα βρίσκομαι και στην Αυστρία να μιλήσω με όλους, να συναντηθώ με τους ανθρώπους του HRC από την Ιαπωνία και να δουλέψουμε για το μέλλον. Είμαστε όλοι μαζί, δουλεύουμε όλοι μαζί, μαζί κερδίζουμε μαζί χάνουμε, και μαζί θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί. Έχω τακτική επικοινωνία και με τον Stefan Bradl και κοιτάμε τι να βελτιώσουμε, και οι δύο ξέρουμε να οδηγούμε μοτοσυκλέτες… Είπα στο Mugello πως θα μείνω στο σπίτι αλλά θέλω να είμαι σε επαφή, αισθάνομαι πως στην προηγούμενη επέμβαση την έχασα και θέλω να μείνω σε επικοινωνία ώστε όταν επιστρέψω να μην χάσω χρόνο με την προσαρμογή».

Ετικέτες

MotoGP: Jorge Martín – Ολοκληρώθηκε η επέμβαση στη κλείδα

Η επέμβαση στη δεξιά κλείδα του Ισπανού ολοκληρώθηκε με επιτυχία
Martin Collarbone Operated
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/9/2025

Κατά την πτώση του που ήρθε μετά από λάθος εκτίμηση και σύμφωνα με την Aprilia και σε συνδυσαμό με πρόβλημα στις δαγκάνες του εμπρός φρένου, στον αγώνα Sprint της Ιαπωνίας στο Motegi, ο Ισπανός αναβάτης υπέστη κάταγμα με μετατόπιση στη δεξιά κλείδα, για το οποίο και χειρουργήθηκε επιτυχώς στην Ισπανία

Την Κυριακή, ο Martín επέστρεψε από την Ιαπωνία όπου και είχε την πτώση, στην Ισπανία για να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση με στόχο τη μείωση και σταθεροποίηση του κατάγματος. Η επέμβαση πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τρίτης στο Hospital Universitari Dexeus από την ιατρική ομάδα υπό την καθοδήγηση του Dr Xavier Mir.

Ο χρόνος ανάρρωσης θα αξιολογηθεί τις επόμενες ημέρες ανάλογα με την πορεία της αποκατάστασής του μετά το χειρουργείο.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς, ο Martín δεν θα αντικατασταθεί για το Grand Prix της Ινδονησίας.