Σπινάροντας στην εκκίνηση ο Bagnaia με τον Aldeguer πιο πίσω σε πιστή αντιγραφή της κίνησης, ξεκίνησε ο σύντομος αγώνας Sprint στην Αυστρία όπου ο Alex και ο Marc Marquez βρήκαν ακόμη μικρότερη αντίσταση από την αναμενόμενη και μπήκαν εμπρός από τον Bezzecchi που όπως και ο Quartararo στην αντίστοιχη περίπτωση, δεν περιμένει κανείς πως θα κρατηθεί εκεί για πολύ.
Δεν άντεξε ούτε την επίθεση του Acosta όμως, ο οποίος λίγο έλειψε να είχε την pole position και μάλιστα θα την είχε κερδίσει με πιο καθαρό τρόπο από τον Bezzecchi.
Μετά το πρόβλημα στην εκκίνηση ο Bagnaia προσπάθησε για λίγους γύρους με αστάθεια στην μοτοσυκλέτα μέχρι που χάνοντας τα φρένα μπήκε στην διαδρομή για την ποινή μακρύτερου γύρου και αμέσως μετά εγκατέλειψε κιόλας, φανερά προβληματισμένος για την μοτοσυκλέτα.
Με πρόβλημα στο holeshot εγκατέλειψε και ο Fernandez, όσο εμπρός οι θέσεις είχαν ξεκαθαρίσει, λιγότερο το ποιος θα είναι πρώτος – δεύτερος, αλλά σίγουρα η τρίτη θέση θα χανόταν από τον Acosta μόνο από δικό του λάθος.
Μία φορά πλησίασε τον Marc ο Acosta και έχασε τα φρένα, όμως είχε τέτοιο ρυθμό που ο Bezzecchi δεν απείλησε ξανά παρά το λάθος της KTM.
Ο Alex ήξερε πως ο Marc θα κάνει την επίθεση αν και εκείνη την στιγμή δεν φαινόταν να απειλείται άμεσα και πράγματι σύμφωνα με τον Marc, ο στόχος ήταν να μην χρειαστεί κανένα ρίσκο και να περιμένει την φθορά των ελαστικών να μειώσει την επικινδυνότητα μίας επίθεσης, μετριάζοντας τις δυνατότητες άμυνας του αδερφού του.
Πράγματι στο τέλος του αγώνα ένα μικρό λάθος του Alex άνοιξε το παράθυρο για μία πολύ καθαρή προσπέραση με τον Marc να φεύγει εμπρός και να μην αφήνει ευκαιρία για αντεπίθεση.
Ο Martin πήρε και τον μοναδικό βαθμό που κυνηγούσε ο Quartararo, προσπερνώντας τον για την δέκατη θέση.
Στο μεταξύ ο Acosta έμεινε ξανά από βενζίνη, στο τέλος του αγώνα ακριβώς, με την ομάδα να έχει κάνει καλύτερο υπολογισμό από ότι στην προσπάθεια για την κατάταξη που επίσης έμεινε από βενζίνη και κατάφερε να ξανά μπει, καταφέρνοντας μία 7η θέση αλλά έχοντας πρώτα κυνηγήσει την pole όπως είπαμε.
Ο Bastianini πάλεψε με Aldeguer και οι δυο τους έδωσαν όμορφες στιγμές με θέαμα, ενώ και η 5η θέση του Binder ήταν μία πολύ καλή επίδοση, με την KTM να έχει μία πολύ καλή ημέρα, εντός έδρας.
ΘΕΣΗ |
ΒΑΘΜΟΙ |
ΑΝΑΒΑΤΗΣ |
ΟΜΑΔΑ |
ΧΡΟΝΟΣ |
1 |
12 |
Ducati Lenovo Team |
20:56.071 |
|
2 |
9 |
BK8 Gresini Racing MotoGP |
+1.180 |
|
3 |
7 |
Red Bull KTM Factory Racing |
+3.126 |
|
4 |
6 |
Aprilia Racing |
+4.032 |
|
5 |
5 |
Red Bull KTM Factory Racing |
+4.782 |
|
6 |
4 |
BK8 Gresini Racing MotoGP |
+6.032 |
|
7 |
3 |
Red Bull KTM Tech3 |
+8.294 |
|
8 |
2 |
Pertamina Enduro VR46 Racing Team |
+10.953 |
|
9 |
1 |
CASTROL Honda LCR |
+11.999 |
|
10 |
Aprilia Racing |
+12.111 |
||
11 |
Monster Energy Yamaha MotoGP Team |
+13.387 |
||
12 |
Honda HRC Castrol |
+13.704 |
||
13 |
36J. Mir |
Honda HRC Castrol |
+13.822 |
|
14 |
Pertamina Enduro VR46 Racing Team |
+14.564 |
||
15 |
79A. Ogura |
Trackhouse MotoGP Team |
+18.414 |
|
16 |
42A. Rins |
Monster Energy Yamaha MotoGP Team |
+19.365 |
|
17 |
Prima Pramac Yamaha MotoGP |
+20.844 |
||
18 |
Prima Pramac Yamaha MotoGP |
+21.581 |
||
Εγκατάλειψη |
||||
Trackhouse MotoGP Team |
9 Laps |
|||
Ducati Lenovo Team |
8 Laps |