MotoGP Buddh: Στον αέρα η συμμετοχή αρκετών ομάδων εξαιτίας βίζας!

Η Dorna πιστεύει πως τα προβλήματα θα ξεπεραστούν καθώς η αγορά της Ινδίας είναι πολύ σημαντική για την ίδια και για τη βιομηχανία μοτοσυκλετών
motogp india
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/9/2023

Η Dorna γνώριζε πως η διοργάνωση ενός αγώνα MotoGP στην Ινδία θα ήταν μια μεγάλη πρόκληση τόσο για την ίδια όσο και τις ομάδες. Εκτός όμως από το πρόβλημα της αδειοδότησης της πίστας Buddh International Circuit η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί... μία μέρα πριν ξεκινήσει ο αγώνας (!), ήρθε να προστεθεί ένα ακόμη, αυτό της έκδοσης ηλεκτρονικής βίζας για όλους όσους σχετίζονται με τον αγώνα.

Στην εξίσωση των προβλημάτων να προσθέσουμε και τα φορολογικά θέματα με τους αναβάτες να καλούνται να πληρώσουν ακόμα και ένα μέρος των φόρων από τους μισθούς τους, ενώ χθες έγινε γνωστό πως υπάρχουν δυσκολίες και με τις ηλεκτρονικές βίζες αρκετών ανθρώπων που σχετίζονται με τον αγώνα. Η Dorna είχε συμφωνήσει από πριν με τις τοπικές αρχές ώστε να απλοποιηθούν οι διαδικασίες, ωστόσο τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα. Ενδεικτικό του προβλήματος είναι το γεγονός πως κάποια μέλη ομάδων που χθες θα αναχωρούσαν για την Ινδία περίμεναν ακόμη τις βίζες τους με αποτέλεσμα να μην καταφέρουν να φύγουν. Ο Jens Hainbach, αντιπρόεδρος του αγωνιστικού τμήματος του Pierer Mobility Group -το οποίο περιλαμβάνει τις KTM, GasGas και Husqvarna-, ανέφερε επίσης πως κανείς από την ομάδα του δεν έχει λάβει την ηλεκτρονική βίζα και 50 άνθρωποι έχουν πτήση για σήμερα Τρίτη.

MotoGP

Για να αποφευχθεί η καταστροφή, σύμφωνα με πληροφορίες η τοπική υπηρεσία θα εκδώσει τις βίζες στο χέρι, μία προς μία! Το εγχείρημα φυσικά είναι πολύ δύσκολο καθώς μέσα σε μερικές ώρες η τοπική υπηρεσία που είναι υπεύθυνη για της βίζες θα πρέπει να εκδώσει περίπου 2.000 βίζες, καθώς αυτός είναι ο αριθμός όσων εμπλέκονται με τον αγώνα της Ινδίας.

Ετικέτες

MotoGP - Alex Rins: Στο βάθρο σε αγώνα ράλι αυτοκινήτου στον πάγο [Video]

Ο Ισπανός φαίνεται πως το “έχει” και στους τέσσερις τροχούς
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

13/1/2026

Ο Alex Rins συμμετείχε μαζί με τον Nil Solans σε έναν αγώνα ράλλυ αυτοκινήτου που διεξήχθη σε πάγο στο Circuit Andorra, καταφέρνοντας να εντυπωσιάσει, αφού ανέβηκε στο βάθρο.

Ο Ισπανός μοιράστηκε τα ευχάριστα νέα στα κοινωνικά του δίκτυα, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως στον αγώνα συμμετείχε και ο πρωταθλητής Junior WRC και WRC3, Nil Solans.

MotoGP

Ο Alex Rins τερμάτισε τρίτος στον αγώνα που ήταν μέρος της GSeries, στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα του Circuit Andorra και έκανε την εξής λιτή δήλωση: “τρελή εμπειρία στον πάγο στο Circuit Andorra. Ευχαριστώ πολύ τους Geo Baliza και Nil Solans που με δέχτηκαν. Τερμάτισα τρίτος”.

Ο Ισπανός έκανε πέρυσι την χειρότερή του χρονιά στο MotoGP, τερματίζοντας 19ος, συγκεντρώνοντας μόλις 68 βαθμούς και φέτος μπαίνει στην 10η σεζόν στην κορυφαία κατηγορία του θεσμού.

Στη συνέχεια θα τον δούμε στο Sepang International Circuit για το πρώτο τεστ της νέας χρονιάς που θα διεξαχθεί 29-31 Ιανουαρίου.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε φωτογραφίες και ένα σύντομο in-car video από την προσπάθειά του. Για το βίντεο πατήστε το βελάκι δεξιά, μέχρι να εμφανιστεί.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alex Rins 42 (@alexrins)

Ετικέτες