MotoGP Casey Stoner: Χάρη στη Yamaha κέρδισα το πρωτάθλημα με την Ducati

Δύο φορές μου πρότειναν να πάω αλλά…
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/12/2023

Αποκαλυπτικός ήταν για άλλη μια φορά ο Casey Stoner σχετικά με την αγωνιστική σταδιοδρομία του στα GP και κυρίως στην μεγάλη κατηγορία των MotoGP όπου πήρε συνολικά δύο παγκόσμια πρωταθλήματα με την Ducati και την Honda, αλλά όπως ο ίδιος λέει θα μπορούσε να τα είχε πάρει με την Yamaha η οποία των προσέγγισε δύο φορές. Συγκεκριμένα ο Stoner είπε πως 2005 η Yamaha του πρότεινε μια θέση στη δορυφορική της ομάδα, με προοπτική να ανέβει στην εργοστασιακή ομάδα το 2006. Όμως μετά την συνάντηση και την προφορική συμφωνία πριν πέσει το συμβόλαιο πάνω στο τραπέζι για τις υπογραφές, η Yamaha έκλεισε τα τηλέφωνα! “Ήταν ξεκάθαρο πως με χρησιμοποίησαν για δόλωμα ώστε να πιέσουν κάποιον άλλο αναβάτη να υπογράψει για λιγότερα χρήματα” λέει σήμερα ο Stoner, όπου τελικά υπέγραψε στην Honda LCR. Όμως η ιστορία με την Yamaha δεν σταματά εδώ, καθώς την επόμενη χρονιά επανήλθαν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και του πρότειναν συμβόλαιο για τη σεζόν του 2007. Όμως και πάλι η ιαπωνική εταιρεία έκλεισε τα τηλέφωνα μετά την συνάντηση, με αποτέλεσμα ο Stoner να βρεθεί χωρίς σέλα για την επόμενη χρονιά.

Τότε ήταν που τον προσέγγισε η Ducati. “Σίγουρα οι Ιταλοί με ήθελαν μόνο και μόνο για να καλύψω το κενό μέχρι να λήξει το συμβόλαιο του Marco Melandri. Ήμουν αναβάτης-γέμισμα μέχρι να φτιάξουν το Italian-Dream-Team που ήθελαν να φτιάξουν. Δεν είχαν κανένα πλάνο να με κρατήσουν περισσότερο.  Ήρθε βέβαια η κατάκτηση του πρωταθλήματος και οι ισορροπίες άλλαξαν. Ένα πρωτάθλημα που για να είμαι ειλικρινής το οφείλω στη συμπεριφορά της Yamaha που μου έδωσε κίνητρο, καθώς το μόνο που ήθελα στην αρχή της σεζόν του 2007 ήταν να κερδίσω μερικά βάθρα για να τους δείξω πως έκαναν λάθος που δεν με διάλεξαν!”  

Οι ισχυρισμοί του Stoner επιβεβαιώθηκαν από την ιστορία, καθώς η Ducati πράγματι έδωσε τη θέση του Stoner στους Rossi και Melandri προσπαθώντας να φτιάξει την Italian Dream Team, κάτι που φυσικά δεν έγινε πραγματικότητα μέχρι το 2022 και το πρώτο πρωτάθλημα του Pecco Bagnaia.

Fermin Aldeguer: Ο 2ος νεότερος που κερδίζει στα MotoGP – Ποιους αναβάτες πέρασε

Πρώτος στην σχετική λίστα ο Marc Marquez με Freddie Spencer στην τρίτη θέση!
marc-fermin
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/10/2025

Με μία εξαιρετική εμφάνιση, δείγμα του ταλέντου του, ο Fermin Aldeguer κέρδισε το GP της Ινδονησίας και έγινε ο δεύτερος νεότερος αναβάτης στην ιστορία της κορυφαίας κατηγορίας που παίρνει νίκη. Ο Ισπανός μάλιστα κέρδισε ως rookie κάτι που τελευταία φορά έγινε το 2021 με τον πρωτοεμφανιζόμενο τότε Jorge Martin.

Με τους Marco Bezzecchi και Marc Marquez εκτός από τον πρώτο γύρο, λόγω του λάθους του Ιταλού που εμβόλισε τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ο rookie του MotoGP πέτυχε μία άνετη νίκη, τερματίζοντας 7 δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο Acosta και έχοντας κόψει ρυθμό προς το τέλος του αγώνα. Η νίκη του Aldeguer τον έφερε στη δεύτερη θέση στη λίστα των νεότερων νικητών του MotoGP όλων των εποχών, πίσω μόνο από τον Marc Marquez, ο οποίος κέρδισε σε ηλικία 20 ετών και 63 ημερών το 2013, 120 ημέρες νεότερος από τον Aldeguer. Τρίτος, 13 ημέρες πιο πίσω βρίσκεται ο Freddie Spencer.

Πιο πίσω στην λίστα βρίσκονται οι Norifumi Abe, Dani Pedrosa, Randy Mamola, Jorge Lorenzo, Mike Hailwood, Fabio Quartararo και Valentino Rossi.

list

Μιλώντας μετά τον αγώνα, ο Aldeguer πρόσθεσε ότι αυτά τα επιτεύγματα πέρασαν από το μυαλό του ενώ ήταν στην πρώτη θέση: “Το σκεφτόμουν αυτό κατά τη διάρκεια του αγώνα. Σκεφτόμουν ότι από τον Martin και μετά, δεν υπήρξε κανένας rookie που να έχει κερδίσει αγώνα. Είμαι δεύτερος πίσω από τον Marc, και αυτό με βοήθησε να συγκεντρωθώ”.

Η προσοχή του Aldeguer στρέφεται τώρα στον 19ο γύρο της σεζόν στο Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix, όπου θα αντιμετωπίσει για πρώτη φορά την πρόκληση του Phillip Island με μοτοσικλέτα MotoGP.