MotoGP: Celestino Vietti – “Είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου"

Οι πρώτες εντυπώσεις του Vietti πάνω σε μοτοσυκλέτα της μεγάλης κατηγορίας
Vietti Valencia MotoGP Test
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/11/2025

Ο Celestino Vietti κάλυψε το κενό του τραυματία Franco Morbidelli, ανεβαίνωντας για πρώτη φορά πάνω στη Ducati Desmosedici, στο MotoGP Test της Βαλένθια.

Μετά την ολοκλήρωση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Moto2 για το 2025, ο Celestino Vietti περίμενε να επιστρέψει στην Ιταλία για τις χειμερινές του διακοπές. Ωστόσο, μετά τον τραυματισμό του Franco Morbidelli στον καρπό στην εκκίνηση του Grand Prix της Βαλένθια, προέκυψε ένα κενό στην ομάδα του “γιατρού” Pertamina Enduro VR46 Racing για τις δοκιμές της Τρίτης.

Μετά από συμφωνία μεταξύ των VR46, Ducati και SpeedRS, ο νεαρός Ιταλός είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τη μοτοσυκλέτα MotoGP της Ducati στο Circuit Ricardo Tormo.

"Σίγουρα είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου", δήλωσε ο Vietti μετά τις δοκιμές.

"Θέλω να ευχαριστήσω την VR46, τη Ducati και την ομάδα μου στην VR46, SpeedRS, γιατί μου έδωσαν την ευκαιρία να οδηγήσω την καλύτερη μοτοσυκλέτα στον κόσμο. Απόλαυσα κάθε γύρο που έκανα και ελπίζω στο μέλλον να έχω περισσότερες ευκαιρίες να την οδηγήσω".

Συγκρίνωντας τη Ducati Desmosedici με τη μοτοσυκλέτα Moto2 που οδηγεί συνήθως, ο Vietti εντυπωσιάστηκε κυρίως από τα carbon φρένα της MotoGP. "Η ταχύτητα που φτάνει είναι απίστευτη, αλλά η μεγαλύτερη διαφορά βρίσκεται στο πόσο γρήγορα σταματάει η μοτοσυκλέτα", εξήγησε.

"Το σημείο φρεναρίσματος είναι κοντά σε αυτό μιας MotoGP, αλλά φτάνεις πολύ πιο γρήγορα, είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Χρειάζομαι περισσότερους γύρους για να το κατανοήσω καλύτερα".

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο Team Manager της VR46 Pablo Nieto αποκάλυψε ότι ο Vietti θα ολοκλήρωνε μόνο 15 γύρους, αλλά ο Ιταλός δεν είδε το pit board και τελικά συμπλήρωσε 24.

"Μερικές φορές δεν το έβλεπα γιατί έπρεπε να πατήσω το κουμπί για τη συσκευή", είπε ο Vietti, "Ήμουν απόλυτα συγκεντρωμένος σε ό,τι έπρεπε να κάνω και όχι στην πινακίδα. Αλλά, όπως είπα, απόλαυσα κάθε γύρο και κάθε στροφή της πίστας, είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ".

 

Billy Bolt: Επιβεβαιώθηκε η wildcard συμμετοχή στο EnduroGP της Ουαλίας

Πρόκειται για τον τελευταίο γύρο που είναι προγραμματισμένος για τον Αύγουστο
bolt
Από τον

Παύλο Καρατζά

27/4/2026

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Billy Bolt επιβεβαιώθηκε ως wildcard συμμετοχή για τον τελευταίο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM 2026, EnduroGP της Ουαλίας, τον ερχόμενο Αύγουστο.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα EnduroGP βρίσκεται μόλις στον πρώτο του γύρο, με τους Josep Garcia, Andrea Verona, Steve Holcombe, Magain Antoine και Brad Freeman να είναι κοντά στη βαθμολογία, όμως από τώρα οι διοργανωτές του GP της Ουαλίας ανακοίνωσαν ότι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Billy Bolt θα συμμετάσχει επίσης στον αγώνα.

Ο τελευταίος γύρος του πρωταθλήματος θα πραγματοποιηθεί από τις 6 έως τις 9 Αυγούστου στο Rhayader, στην Κεντρική Ουαλία. Ο αναβάτης της Husqvarna Factory Racing δήλωσε: “Έχουν περάσει μερικά χρόνια από την τελευταία φορά που αγωνίστηκα σε έναν γύρο του EnduroGP. Επειδή ήμουν πολύ επικεντρωμένος στο SuperEnduro και το Hard Enduro, αλλά ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο ξανά εδώ και καιρό. Είναι μια καλή ευκαιρία να ανακατέψω τα πράγματα, να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό και να ανταποδώσω κάτι στους οπαδούς. Η υποστήριξη ήταν πάντα απίστευτη, οπότε το να κάνω κάτι τέτοιο στην πατρίδα μου είναι υπέροχο. Φαίνεται ότι θα είναι ένα φοβερό Σαββατοκύριακο, οπότε ανυπομονώ να συμμετάσχω.”

billybolt

Ο Adam Rees, Διευθυντής της διοργάνωσης, δήλωσε: Αυτή είναι μια τεράστια στιγμή για το EnduroGP της Ουαλίας. Ο Billy Bolt είναι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στις αγώνες off-road και το γεγονός ότι έρχεται στην Ουαλία ως wildcard είναι απίστευτα συναρπαστικό.

"Είναι ένας αναβάτης που λατρεύουν οι οπαδοί, φέρνει πραγματική ενέργεια όπου κι αν πάει και η παρουσία του προσθέτει κάτι επιπλέον σε μια διοργάνωση που ήδη οδηγούσε προς έναν τεράστιο τελικό πρωταθλήματος. Γνωρίζουμε ότι το κοινό θα τον υποστηρίξει και αυτό θα δημιουργήσει μια υπέροχη ατμόσφαιρα."

Ετικέτες