MotoGP Crutchlow: Άσχημο κάταγμα στο πόδι, αμφίβολο το Sachsenring

Συνεχίζονται οι ατυχίες για τον Άγγλο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/7/2019

Κάταγμα κνήμης και ρίξη πρόσθιου χιαστού για τον Cal Crutchlow σε προπόνηση με ποδήλατο, καθιστούν εξαιρετικά αμφίβολη την συμμετοχή του στο Γερμανικό GP που ξεκινά τώρα. Το γεγονός πως θέλει να αγωνιστεί ενώ έχει αφαιρέσει 100ml μαύρου υγρού  από το γόνατό του, δείχνει πόσο πεισματάρης είναι…

Ωστόσο παραδέχτηκε πως δεν είναι καθόλου καλά τα πράγματα και θα είναι δύσκολο να αγωνιστεί: «είχα έναν άσχημο τραυματισμό χθες στο Assen, όταν σταμάτησα σε έναν πλακόστρωτο δρόμο να ρυθμίσω το ύψος της σέλας του ποδηλάτου που με ενοχλούσε. Έσκυψα να δω κάτω από την σέλα και το πόδι μου γλίστρησε στις πέτρες του δρόμου και προσγειώθηκα με το γόνατο κάτω. Έσπασα την κατάφυση στο οστό της κνύμης μαζί με τον πρόσθιο χιαστό σύνδεσμο. Αν το υγρό που αφαιρέσαμε από το γόνατο ήταν λευκό θα ήμουν πιο αισιόδοξος τώρα τα πράγματα ήταν δύσκολα, όπως έδειξε και η μαγνητική τομογραφία.»

Σε έναν τέτοιο τραυματισμό που πρακτικά το πρόσθιος χιαστός δεν κόβεται αλλά κυριολεκτικά εκρήγνυται παίρνει μαζί του και κομμάτι από το οστό της κνήμης, το χειρουργείο είναι απαραίτητο, καθώς υπάρχουν θραύσματα που δεν αφήνουν το άρθρωση να λειτουργήσει, ακόμη και στην κατάσταση που βρίσκεται… Αυτό λέει η δική μας -πρακτική δυστυχώς- εμπειρία σε τραύματα που σχετίζονται με την οδήγηση.

Το πλάνο του Crutchlow είναι να πραγματοποιεί παρακέντιση συχνά – πυκνά αφαιρώντας υγρό για να μπορεί να λυγίσει το γόνατο που διαφορετικά είναι αδύνατο. Και το μαύρο υγρό είναι γιατί υπάρχει τραύμα που αιμορραγεί… οπότε βασίζεται στο γεγονός πως τα MotoGP δεν καθορίζουν αριθμό φορών που μπορείς να δεχτείς ενέσεις, παρά μόνο τι υπάρχει στις ενέσεις, ώστε με συχνές παρακεντίσεις να κρατά το γόνατο με το δυνατόν λιγότερο υγρό. Κάτι που συμβαίνει με απίστευτο πόνο, αλλά ο Crutchlow είναι συνηθισμένος στον πόνο, όπως άλλωστε είπε συνεχίζοντας τις δηλώσεις του, οι καλύτεροι αγώνες του έχουν γίνει ενώ ήταν τραυματισμένος.

Ποντάρουμε στην κοινή λογική και στο γεγονός πως κάποια πράγματα ούτε οι γιατροί των MotoGP δεν ξεπερνούν γρήγορα, για να πούμε πως ο Crutchlow θα είναι εκτός Γερμανίας αυτό το Σαββατοκύριακο, διαφορετικά θα παρακολουθήσουμε τον αγώνα με πολύ άγχος για… τον ίδιο! Περαστικά του.

Ετικέτες

MotoGP: Ai Ogura: “Πιο κοντά στους υπόλοιπους αναβάτες” στο Grand Prix της Μαλαισίας

Ο ταχύτερος αναβάτης της Aprilia στη Sepang τερμάτισε στη 10άδα
MotoGP Ai Ogura
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

31/10/2025

Παρότι έχασε και μαθηματικά τη μάχη για τον τίτλο του Rookie of the Year από τον Fermín Aldeguer, ο Ιάπωνας της Trackhouse σημείωσε σαφή πρόοδο, ανεβαίνοντας από τη 17η θέση  στην εκκίνηση του αγώνα της Μαλαισίας σε έναν αξιόλογο τερματισμό στη 10η.

Ο Ogura είχε τερματίσει 12ος στο Sprint του Σαββάτου, ενώ την Κυριακή πάλεψε για αρκετούς γύρους μέσα στην οκτάδα, για να περάσει τελικά τη γραμμή του τερματισμού δέκατος, μόλις 0,5 δευτερόλεπτο πίσω από τον Luca Marini και μπροστά από τον Marco Bezzecchi.

Ο ίδιος δήλωσε μετά τον αγώνα: “Συνολικά είμαι αρκετά ικανοποιημένος με την εμφάνισή μου. Νομίζω πως αυτό το Σαββατοκύριακο, σε σύγκριση με τα προηγούμενα, ήταν ξεκάθαρο ότι βρίσκομαι πλέον πιο κοντά στους υπόλοιπους αναβάτες. Παρ’ όλα αυτά, έχουμε ακόμα αρκετά να βελτιώσουμε. Το Portimao θα είναι μια δύσκολη πίστα για να κατανοήσουμε τα πάντα, αλλά θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε στους δύο τελευταίους αγώνες της χρονιάς”.

Ο επικεφαλής της ομάδας, Davide Brivio, επαίνεσε την απόδοση του Ogura, “Είμαστε χαρούμενοι για τον Ai. Είχε μια πολύ καλή ανάκαμψη από τη 17η θέση ως τη δεκάδα. Ειδικά στο τέλος του αγώνα ήταν πολύ γρήγορος, είχε καλό ρυθμό και έκανε μερικές εξαιρετικές προσπεράσεις. Ήταν μια πολύ καλή δουλειά”.

Μετά το GP της Μαλαισίας, ο Ogura βρίσκεται στη 16η θέση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος με 79 βαθμούς, ενώ ο Aldeguer έχει 186. Ο teammate του, Raul Fernandez, νικητής στον προηγούμενο αγώνα του Phillip Island, έπεσε στον 12ο γύρο, λίγο πριν από τον Ogura.