MotoGP Ducati: Ανακοίνωσαν… πότε θα ανακοινώσουν τον δεύτερο εργοστασιακό

Δύσκολα μένει ο Miller
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

6/5/2022

Ο Paolo Ciabatti μιλώντας στο Sky Sport Italia “αποκάλυψε” πως τον Ιούνιου η Ducati θα ανακοινώσει το όνομα του δεύτερου εργοστασιακού αναβάτη. Θυμίζουμε πως μόνο ο Bagnaia ανανέωσε το συμβόλαιό του με την εργοστασιακή ομάδα, σε αντίθεση με τον Jack Miller που παραμένει στην αίθουσα αναμονής.

Έως τώρα φαινόταν ξεκάθαρα πως το πλάνο της Ducati ήταν να επιστρέψει ο Αυστραλός αναβάτης στην Pramac και την θέση του να πάρει ο Jorge Martin. Όμως η υπόθεση έγινε πολύ πιο περίπλοκη, καθώς ο Bastianini έχει κάνει έως τώρα μια καταπληκτική χρονιά, με δύο νίκες, την ίδια στιγμή που ο Jorge Martin έχει τρεις εγκαταλείψεις και μόλις μία pole position. Επίσης ο Martin είναι Ισπανός, ενώ ο Bastianini είναι Ιταλός και αυτό μετράει πολύ.

Όμως την ίδια στιγμή, αν η Ducati αποφασίσει να έχει δύο Ιταλούς στην εργοστασιακή ομάδα το 2023, πιθανόν η ατμόσφαιρα μέσα στο BOX να μην είναι τόσο ισορροπημένη, διότι οι Ιταλοί δημοσιογράφοι είναι ως γνωστόν μεγάλες κουτσομπόλες και μπορούν να δημιουργήσουν πολύ εύκολα ίντριγκες.

 

Το σίγουρο είναι πως ο Jack Miller έχει δηλώσει πως δεν έχει κανένα πρόβλημα να επιστρέψει στην Pramac, διότι όπως ο ίδιος είπε, το επίπεδο των μοτοσυκλετών και της τεχνικής υποστήριξης δεν διαφέρει ουσιαστικά από την εργοστασιακή ομάδα.

Εκείνο στο οποίο δεν έχει απαντήσει κανείς ακόμα είναι το τι θα γίνει με τον Zarco όταν αρχίσουν οι μεταγραφικές καραμπόλες…  

 

MotoGP: Ολοκληρώθηκε η διπλή επέμβαση του Marc Márquez μετά το Le Mans, χάνει την Καταλονία

Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati χειρουργήθηκε σε πόδι και ώμο στη Μαδρίτη - Άγνωστος ο χρόνος επιστροφής του
Marquez Surgery
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

11/5/2026

Ο Marc Marquez υποβλήθηκε σήμερα το πρωί σε δύο επιτυχημένες χειρουργικές επεμβάσεις στη Μαδρίτη, μετά τη σφοδρή πτώση που είχε στον αγώνα Sprint του Γαλλικού Grand Prix, με τη Ducati Lenovo Team να επιβεβαιώνει παράλληλα πως ο Ισπανός δεν θα δώσει το παρών ούτε στον επόμενο αγώνα της Καταλονίας.

Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Ruber Internacional στη Μαδρίτη, όπου υποβλήθηκε σε διπλή χειρουργική επέμβαση υπό την επίβλεψη του Dr. Samuel Antuna και της ιατρικής του ομάδας.

Η πρώτη επέμβαση αφορούσε το δεξί του πόδι και συγκεκριμένα το κάταγμα στο μετατάρσιο, τραυματισμός που προέκυψε από το βίαιο highside που είχε στον αγώνα Sprint του Le Mans. Οι γιατροί προχώρησαν με επιτυχία στη σταθεροποίηση του κατάγματος, με την επέμβαση να ολοκληρώνεται χωρίς επιπλοκές.

Παράλληλα, ο Marquez υποβλήθηκε και σε δεύτερη, προγραμματισμένη αυτή τη φορά, χειρουργική επέμβαση στον δεξί ώμο. Η συγκεκριμένη επέμβαση σχετιζόταν με παλαιότερο τραυματισμό, ο οποίος είχε αρχίσει να τον ταλαιπωρεί ξανά μετά τη σφοδρή πτώση του στο περσινό Grand Prix Ινδονησίας.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, οι γιατροί αφαίρεσαν δύο βίδες και ένα οστικό θραύσμα από προηγούμενη που είχε πραγματοποιηθεί τον Δεκέμβριο του 2019. Τα συγκεκριμένα υλικά είχαν μετακινηθεί, προκαλώντας πίεση στο κερκιδικό νεύρο και φέρνοντας ενοχλήσεις στον οκτώ φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Marquez Injury

Όπως είχε ήδη γίνει γνωστό από την Ducati Lenovo Team, ο Marquez δεν θα αγωνιστεί στο Grand Prix Καταλονίας της επόμενης εβδομάδας και θα παραμείνει στο νοσοκομείο για ένα βράδυ ακόμη, πριν επιστρέψει στο σπίτι του ώστε να ξεκινήσει άμεσα το πρόγραμμα αποκατάστασης.

Προς το παρόν δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα επιστροφής, με την πορεία της αποθεραπείας του τις επόμενες εβδομάδες να καθορίζει πότε θα μπορέσει να επιστρέψει στη δράση.

Η απουσία του Márquez από το επόμενο Grand Prix δημιουργεί νέα δεδομένα στη μάχη του πρωταθλήματος, αλλά κυρίως δίνει προτεραιότητα στην πλήρη αποκατάσταση ενός αναβάτη που κοντεύει να έχει περάσει από περισσότερες χειρουργικές αίθουσες απ’ ότι πίστες τα τελευταία χρόνια.