MotoGP: Ducati - Ο Pecco Bagnaia "αξίζει τη μέγιστη υποστήριξη μας"

Η Ducati παραμένει στο πλευρό του Ιταλού ενόψει του 2026
Tardozzi on Bagnaia
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/12/2025

Ο Davide Tardozzi ξεκαθαρίζει ότι, παρά τη δύσκολη σεζόν του 2025, ο Francesco Bagnaia παραμένει ένας σημαντικός αναβάτης για την Ducati.

Ο επικεφαλής της Ducati στο MotoGP, Davide Tardozzi, τόνισε ότι η ιταλική εταιρεία συνεχίζει να στηρίζει πλήρως τον Francesco Bagnaia, παρά τις σοβαρές δυσκολίες που αντιμετώπισε τη σεζόν 2025. Ο Ιταλός αναβάτης, ο οποίος κατέκτησε 11 νίκες σε Grand Prix το 2024 και είχε τερματίσει στις δύο πρώτες θέσεις της βαθμολογίας για τέσσερις συνεχόμενες σεζόν πριν το 2025, βίωσε φέτος μια από τις πιο δύσκολες χρονιές της καριέρας του.

Η σεζόν 2025 αποδείχθηκε εφιαλτική για τον Bagnaia. Ολοκλήρωσε το πρωτάθλημα μόλις στην πέμπτη θέση, εγκατέλειψε στους πέντε τελευταίους αγώνες της χρονιάς και πανηγύρισε μόλις δύο νίκες σε αγώνες Κυριακής και δύο σε Sprint, σε σύνολο 22 γύρων.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, ο Bagnaia παραπονιόταν για παρόμοια προβλήματα, με βασικότερο την αίσθηση από τον μπροστινό τροχό. Όπως ανέφερε, δεν μπορούσε να φρενάρει όπως ήθελε, ούτε να διατηρήσει την απαιτούμενη ταχύτητα στις γρήγορες στροφές.

Για τον team manager της Ducati Lenovo Team, Davide Tardozzi, η αδυναμία της Ducati να λύσει τα προβλήματα του Bagnaia με τη μοτοσυκλέτα του 2025 και κατ’ επέκταση η πτώση της απόδοσής του σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια ήταν "κρίμα".

Tardozzi on Bagnaia

"Είναι προφανές ότι είναι κρίμα που ο Pecco δεν μπόρεσε να αποδώσει με τον σωστό τρόπο, όπως ξέρουμε ότι μπορεί", δήλωσε ο Tardozzi στο MotoGP.com.
"Ξεκίνησε καλά τη σεζόν από κάποιες απόψεις και έκανε έναν απίστευτο αγώνα στην Ιαπωνία, όμως σε άλλους αγώνες αντιμετωπίσαμε προβλήματα που δεν του επέτρεψαν να αποδώσει όπως μπορεί".

Παρά το γεγονός ότι η Ducati κατέκτησε συνολικά τους τίτλους, ο Tardozzi παραδέχεται ότι η περίπτωση Bagnaia αποτελεί βασικό σημείο προβληματισμού,
"Στο τέλος έχουμε έναν απολογισμό που είναι καλός, γιατί κερδίσαμε τα πάντα, όμως δίνουμε μεγάλη προσοχή σε αυτό που δεν λειτούργησε σωστά, και αυτό είναι ο Pecco".

Ο Tardozzi πρόσθεσε ότι οι δυσκολίες του Bagnaia ήταν "επώδυνες" και σε προσωπικό επίπεδο, υπογραμμίζοντας πως η Ducati παραμένει απόλυτα στο πλευρό του Ιταλού ενόψει του 2026.

"Η λέξη επώδυνο είναι η σωστή, γιατί αγαπώ τον Pecco", δήλωσε χαρακτηριστικά.
"Ο Pecco είναι ένας από τους πιο σημαντικούς –ίσως ο πιο σημαντικός– αναβάτες για τη Ducati, γιατί μας χάρισε δύο τίτλους και 31 νίκες. Αξίζει τη μέγιστη υποστήριξή μας".

Ο Ιταλός manager παραδέχθηκε ότι, σε κάποιες περιπτώσεις, η Ducati δεν κατάφερε να του προσφέρει όσα χρειαζόταν, παρά τη μεγάλη προσπάθεια από όλους στο αγωνιστικό τμήμα.
"Ο Gigi [Dall’Igna], η Ducati Corse, όλοι στη Ducati Corse προσπάθησαν σκληρά να λύσουν το πρόβλημα, αλλά με κάποιον τρόπο φέτος δεν βρήκε το σωστό συναίσθημα με αυτή τη μοτοσυκλέτα".

Το βλέμμα, ωστόσο, είναι στραμμένο στο μέλλον:
"Κοιτάμε μπροστά και δουλεύουμε μαζί του, με στόχο να έχουμε ένα εντελώς διαφορετικό 2026".

 

MotoGP: Aνανέωση συνεργασίας με Tech3, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΚΤΜ στο πρωτάθλημα

Νέο συμβόλαιο συνεργασίας πολυετούς διάρκειας ανακοινώθηκε στο GP της Καταλονίας
ktm tech3 motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Από την πρώτη στιγμή που η ΚΤΜ βρέθηκε προ οικονομικών δυσχερειών ξεκίνησαν οι φήμες περί περιστολής αγωνιστικών δραστηριοτήτων και αποχώρηση από το πανάκριβο MotoGP.

Ωστόσο ενδιάμεσα η ΚΤΜ συνέχισε να δηλώνει παρούσα και δίχως πρόθεση να φύγει, υποστηρίζοντας τις δηλώσεις της με έργα, καθώς εμφανώς συνεχίζει την εξέλιξη της νέας αγωνιστικής 850 κυβικών. Αν ήταν να φύγει από το MotoGP, γιατί να ήταν ξανά σε ιδιωτική δοκιμή του 850 στο Mugello με Dani Pedrosa και Jonas Folger μόλις στις αρχές Μαΐου;

Αν υπάρχουν ακόμη αμφισβητίες που θεωρούν πως η ΚΤΜ μπορεί να φύγει από τα Grand Prix στο άμεσο μέλλον πάντως, η νέα είδηση που ήρθε από το Καταλανικό GP μάλλον θα τους απογοητεύσει.

ktm tech3 motogp

Οι ΚΤΜ και Tech3 έδωσαν μια κοινή συνέντευξη Τύπου στο περιθώριο του αγώνα στη Βαρκελώνη, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης, Gottfried Neumeister, και ο ιδιοκτήτης της δεύτερης, Guenther Steiner, ανακοίνωσαν από κοινού μια νέα πολυετή συμφωνία συνεργασίας στο MotoGP. Αν και η ακριβής της διάρκεια δεν αποκαλύφθηκε, αμφότερες πλευρές τονίζουν στα ανακοινωθέντα τους τη λέξη "πολυετής", επιβεβαιώνοντας πως δεν πρόκειται απλώς για μικρή παράταση, αλλά για μακροπρόθεσμο σχέδιο.

Αυτή η ανακοίνωση βάζει έτσι τέλος σε σενάρια που ήθελαν την Tech3 να ψάχνει νέα συνεργασία, ενώ τον τελευταίο καιρό η ομάδα είχε συνδεθεί και με τη Honda, η οποία φέρεται να αναζητά μια ακόμη ομάδα για να κάνει τις μοτοσυκλέτες της έξι στη μεγάλη κατηγορία, όπως και η Ducati.

Ετικέτες