MotoGP Ducati: Υποστήριξη Zarco μόνο με αποτελέσματα
Υποσχέσεις σε… μικρό καλάθι
Από τον
Μπάμπη Μέντη
29/1/2020
Η Ducati δεν θέλει σε καμία περίπτωση να βρεθεί στη θέση της KTM, όπου μετά τις τυμπανοκρουσίες και τις δηλώσεις ενθουσιασμού για την μεταγραφή του Zarco, ακολούθησε μια μακρά περίοδος κατάθλιψης και εν τέλει χωρισμού.
Έτσι οι Ιταλοί κρατάνε μικρό καλάθι σχετικά με τις προσδοκίες που έχουν από τον Γάλλο, όμως την ίδια στιγμή του βάζουν ένα κομμάτι τυρί ως κίνητρο μέσω των δηλώσεων που έκανε ο Gigi Dall’lgna. Ο ιταλός manager ξεκαθάρισε πως τα αγωνιστικά αποτελέσματα του Zarco πάνω στη σέλα της Desmosedici GP19, θα καθορίσουν κατά πόσο θα βοηθήσει η εργοστασιακή ομάδα την Avintia Ducati μέσα στην επόμενη χρονιά.
“Προφανώς δεν θα μπορέσουμε να του δώσουμε εργοστασιακό κινητήρα του 2020 λόγω κανονισμών, όμως αν δείξει με τα αποτελέσματά του πως το αξίζει, θα του προσφέρουμε τεχνική βοήθεια. Και δεν εννοώ απλώς μερικές αναβαθμίσεις στην αεροδυναμική” είπε ο Gigi Dall’lgna και συνέχισε: “Είμαι έτοιμος να κάνω το καλύτερο δυνατό για τον Zarco. Μιλάω σοβαρό, δεν αστειεύομαι. Το έχω κάνει για όλους τους αναβάτες μου στο παρελθόν και θα το κάνω και για τον Zarco. Αν χάσω αυτή τη δυνατότητα, τότε θα σταματήσω να κάνω και αυτή τη δουλειά!”. Να θυμίσουμε πως ο Johann Zarco δεν έχει καβαλήσει ακόμα την σέλα της Ducati και αυτό θα συμβεί για πρώτη φορά στη Sepang.
Η μοτοσυκλέτα του Brad Binder αυτή τη στιγμή είναι προς πώληση από τον οίκο RM Sotheby's και οι προσφορές ήδη ξεπερνούν τα 350.000 ευρώ (περίπου 300.000 λίρες), που απέχουν πολύ από τις 402.500 λίρες που πωλήθηκε πέρυσι η Ducati του Casey Stoner που κέρδισε τον τίτλο το 2007. Ωστόσο, το ποσό αυτό πιθανότατα θα αυξηθεί αν εκδηλωθεί σημαντικό ενδιαφέρον.
Μια δήλωση από τον οίκο Sotheby's, αναφέρει: “Λόγω της εξειδικευμένης φύσης των σύγχρονων μοτοσυκλετών MotoGP - συμπεριλαμβανομένης της πνευματικής ενεργοποίησης των βαλβίδων και της υποχρεωτικά ενιαίας ECU – η μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να λειτουργήσει από κάποιον ανεξάρτητο ιδιώτη. Κατά την παραλαβή, η μοτοσυκλέτα θα πάρει μπρος παρουσία του αγοραστή. Οποιαδήποτε πιθανή χρήση στην πίστα και τα σέρβις μπορούν να συζητηθούν ξεχωριστά με την KTM Factory Racing”.
Διαθέτοντας έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1000 κυβικών, η εργοστασιακή μηχανή της KTM Racing αποδίδει 295 ίππους στις 18.000 στροφές. Διαθέτει επίσης ηλεκτρονικά της Magneti Marelli και έχει χωρητικότητα καυσίμου 22 λίτρων.
Η μοτοσυκλέτα φέρει αναρτήσεις της WP, όπως συμβαίνει συχνά με τα μοντέλα της KTM, ενώ τα φρένα προέρχονται από την Brembo με αλουμινένιες δαγκάνες και δισκόφρενα από ανθρακόνημα με διάμετρο 340 χιλιοστών. Πίσω υπάρχει ένας ατσάλινος δίσκος φρένων 255mm και τα ελαστικά είναι της Michelin.
Από εκεί και πέρα, η μοτοσυκλέτα φέρει επίσης ένα ψαλίδι από ανθρακόνημα που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την KTM και ένα σύστημα εξάτμισης τιτανίου της Akrapovic.
Ο κινητήρας στη μοτοσυκλέτα του Binder είναι σφραγισμένος και απαγορεύονται οι τροποποιήσεις, ενώ η KTM θα έχει δικαίωμα απόρριψης αν αυτή πωληθεί εκ νέου από τον νέο ιδιοκτήτη.
Η παράδοση της μοτοσυκλέτας θα γίνει από την KTM Factory Racing στο Munderfing της Αυστρίας (κοντά στο Mattighofen). Ωστόσο, η μεταφορά και η παράδοση θα γίνει με έξοδα του αγοραστή.
Αν και το ρεκόρ τελικής ταχύτητας του Binder εξακολουθεί να ισχύει, είναι πιθανό να απειληθεί αυτή τη σεζόν αλλά και το 2026 - αν δεν έχει καταρριφθεί νωρίτερα, καθώς όλα τα ρεκόρ τελικής ταχύτητας θα οριστικοποιηθούν τότε, αφού οι κινητήρες του MotoGP μειώνονται από 1000 κυβικά σε 850 ως μέρος των αλλαγών στους κανονισμούς του 2027.
Ο Brad Binder με τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα κέρδισε δύο αγώνες σπριντ, ανέβηκε πέντε φορές στο βάθρο και τερμάτισε στην 4η θέση γενικής τη σεζόν 2023.