MotoGP Έκτακτο: Νέα προσθήκη αγώνα! Πηγαίνουν Portimao!

Ενεργοποιείται ρήτρα συμβολαίου από το 2017!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/8/2020

Ο ζεστός καιρός που έπνεε στο Portimao αυτό το Σαββατοκύριακο όταν εξελίχθηκε το MOTUL WSBK, συνέπλευσε με τις συζητήσεις που γίνονται καιρό τώρα ανάμεσα στην πίστα και την Dorna. Το 2017 είχαν υπογράψει συμβόλαιο για να αποτελούν εναλλακτική πίστα στο μέλλον που σημαίνει πως θα γίνονται αγώνες κάθε δύο χρόνια εναλλάξ με Ισπανική πίστα. Στο ίδιο συμβόλαιο αναφέρεται και η δυνατότητα να αποτελεί εναλλακτική πίστα για οποιοδήποτε Ευρωπαϊκό αγώνα ακυρωθεί για τον οποιονδήποτε λόγο.

Τώρα λοιπόν η Dorna αποφάσισε να προσθέσει και άλλον ένα αγώνα μετά τον τελευταίο στις 15 Νοεμβρίου, όπως περιμέναμε πως θα κάνει. Τελικά ο αγώνας αυτός είναι στο Portimao και όχι σε κάποια ασιατική χώρα, όπου είναι δύσκολο να προβλέψουν την αντιμετώπιση των κυβερνήσεων απέναντι στην πανδημία, όπως για παράδειγμα έγινε στο Κατάρ φέτος, που δεν μπόρεσαν να ξεπεράσουν την επιβαλλόμενη σε όλους καραντίνα.

Ο καιρός στην Νότια Πορτογαλία τον Νοέμβριο δεν είναι απαραίτητα βροχερός αλλά δεν υπόσχεται και θερμοκρασίες καλοκαιριού. Υπάρχει περίπτωση και βροχής, ακόμη και ομίχλης στην περιοχή, όμως σε γενικές γραμμές τα νότια παράλια της Πορτογαλίας όπου βρίσκεται η πίστα, έχουν καλό καιρό τον Νοέμβριο. ο αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 22 Νοεμβρίου.

Πρόκειται για μία εξαιρετική πίστα που έχουμε οδηγήσει πολλές φορές και οι ίδιοι, τελευταία φορά πριν λίγους μήνες κατά την αποκλειστική παρουσίαση του KTM 1290 Super Duke R.

KTM 1290 Super Duke R: Το οδηγούμε στο Portimao! [VIDEO] - Θηρίο 3.0!!!

Θα προσφέρει πολύ δυνατό θέαμα στις απότομες κατηφόρες, την είσοδο στην ευθεία που οδηγεί σε σούζα (χωρίς ηλεκτρονικά) όπως και η δυνατή κατωφέρεια στην πίσω μεριά που στρίβεις συγκεντρώνοντας πολλά “g” μαζί με τα δυνατά φρένα που απαιτεί η τρίτη στροφή…

Είναι αγαπημένη πίστα για το WSBK και είναι καλό που οι ομάδες δεν θα έχουν δεδομένα για αυτή!

Τα MotoGP επιστρέφουν στην Πορτογαλία λοιπόν αλλά πρώτη φορά στο Portimao!

Ο Oliveira, ο αναβάτης της KTM Tech3 δηλώνει συγκινημένος που θα τρέξει στην πατρίδα του και αρκετοί οδηγοί έχουν ήδη εκδηλώσει την ενθουσιασμό τους για την προσθήκη αυτή, εξαιτίας της μορφολογίας της πίστας!

Ετικέτες

KTM-José Antonio Rueda Ruiz: Στη Moto2 ο 19χρονος το 2026

Το φαβορί για τον τίτλο στη Moto3 παίρνει την ευκαιρία που αξίζει
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/9/2025

Ο José Antonio Rueda είναι το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου της Moto3 για τη φετινή χρονιά, καθώς προηγείται με 78 βαθμούς από τον δεύτερο Angel Piqueras και έχει σημειώσει 8 νίκες σε 16 αγώνες.

Για τον λόγο αυτό η KTM θέλησε φυσικά να τον κρατήσει στο στρατόπεδό της και να τον αναβαθμίσει, προσφέροντάς του συμβόλαιο για το πρωτάθλημα της Moto2 του 2026. Ο νεαρός Ισπανός θα συμμετέχει την επόμενη σεζόν με την ομάδα Red Bull KTM Ajo με teammate τον Collin Veijer.

Ο Rueda έχει εντυπωσιάσει με την ταχύτητα, την τεχνική του και την προσαρμογή του στο υψηλότερο επίπεδο, καθώς στην ηλικία των 16 ετών κατέκτησε τους τίτλους FIM CEV Moto3 Junior World Championship και Red Bull MotoGP Rookies Cup.

Η ομάδα Ajo αποτελεί βασικό δομικό στοιχείο της KTM GP Academy και έχει βοηθήσει επτά αναβάτες να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να κερδίσουν θέσεις στο grid του MotoGP από το 2020.

Jose Antonio Rueda: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα τρέξω για την Red Bull KTM Ajo στη Moto2 το επόμενο έτος. Αυτοί ήταν που μου έδειξαν εμπιστοσύνη στην πρώτη μου χρονιά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Πίστεψαν σε μένα και τους είμαι πολύ ευγνώμων, ειδικά στον Aki και τον Niklas. Είναι μια ομάδα στην οποία πάντα ονειρευόμουν να ανήκω και θέλω να συνεχίσω να πραγματοποιώ τα όνειρά μου μαζί τους. Ελπίζω να απολαύσουμε πολλά ακόμη χρόνια μαζί. Ξέρω ότι η Moto2 είναι μια πολύ δύσκολη κατηγορία και θα είναι σκληρό, αλλά είμαστε έτοιμοι να δώσουμε το 100% των δυνατοτήτων μας, να μάθουμε και να απολαύσουμε κάθε στιγμή. Επίσης, θα μοιραστώ το box με τον Collin, κάτι που με ενθουσιάζει ιδιαίτερα, καθώς γνωριζόμαστε εδώ και πολλά χρόνια. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με περιβάλλουν, τους φίλους, την οικογένεια και τους χορηγούς για την άνευ όρων υποστήριξή τους”.

Niklas Ajo, Διευθυντής της Red Bull KTM Ajo Team: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υπογράψαμε με τον Jose Antonio για να συνεχίσουμε μαζί του το ταξίδι που ξεκινήσαμε πριν από τρία χρόνια. Πιστεύω ότι έχει μεγάλο δυναμικό για το μέλλον στο Moto2, οπότε είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που τον έχουμε ξανά στην ομάδα. Είναι σίγουρα χαρά μας να έχουμε δύο αναβάτες που προέρχονται από το πρόγραμμα Red Bull MotoGP Rookies Cup, οπότε θέλουμε να συνεχίσουμε να τους βοηθάμε να εξελιχθούν κατά τη διάρκεια της επόμενης σεζόν”.

Ετικέτες