MotoGP: Εκτός ο Marquez για έως και τρεις μήνες σύμφωνα με την Honda!

Ανακοίνωση που έρχεται από το HRC
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

22/8/2020

Η περιπέτεια του Marc Marquez δεν τελειώνει έτσι εύκολα όπως φανερώνει ανακοίνωση του HRC μόλις τώρα. Υπολογίζεται πως ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα χρειαστεί από δύο έως και τρεις μήνες περαιτέρω αποκατάσταση μέχρι να καταφέρει να οδηγήσει ξανά!

Το HRC και ο Marc Marquez πήραν γνωματεύσεις από μία σειρά ειδικών ιατρών καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως πρέπει να κάνουν αλλαγές στο πρόγραμμα αποκατάστασης που ακολουθείται. Αρχικός στόχος του Marquez στο πρώτο χειρουργείο μετά τον τραυματισμό του στις 19 Ιουλίου, ήταν το φετινό πρωτάθλημα. Από το δεύτερο χειρουργείο και μετά, ο στόχος είναι να επιστρέψει πλήρως το χέρι στο 100% πριν οδηγήσει ξανά.

Αυτό ήταν και το σχόλιο του Alberto Puig σχετικά με την ανακοίνωση αυτή, πως αντικειμενικός στόχος για την Honda και τον Marquez είναι μονάχα ένας, να γίνει αυτή την στιγμή τελείως καλά πριν επιστρέψει. Δεν υπάρχει για αυτούς άλλη προθεσμία, ούτε πλέον και καθορισμένος αγώνας στον οποίο θα επιστρέψουν. Μόνος στόχος είναι να αναρρώσει πλήρως ο Marquez.

Παράλληλα με την πιο πάνω δήλωση, παραμένει το γεγονός πως η επιστροφή στο Misano ήταν κάτι που έχει ακουστεί από την Honda ως πιθανός πρώτος αγώνας για τον Marquez μετά τον τραυματισμό. Με την σημερινή ανακοίνωση που μιλά για τροποποίηση του προγράμματος αποκατάστασης έπειτα από σειρά γνωματεύσεων, τα πράγματα δείχνουν πως δεν εξελίχθηκαν ιδανικά, για τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή μετά το δεύτερο χειρουργείο. Ο κόσμος του MotoGP και οι φίλαθλοι, του ευχόμαστε όλοι να επιστρέψει πλήρως το συντομότερο δυνατό.

Ετικέτες

WSBK: Ο Jonathan Rea φτάνει στο Magny-Cours με ανάμεικτα συναισθήματα

Στον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος μετά την ανακοίνωση της αποχώρησής του
rea
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/9/2025

Στη Γαλλία διεξάγεται το προσεχές Σαββατοκύριακο ο 9ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike, λίγες μέρες αφού ο πολυπρωταθλητής Jonathan Rea ανακοίνωσε την απόσυρσή του.

Με τέσσερις γύρους να απομένουν για την αυλαία του πρωταθλήματος, ο Βορειοϊρλανδός δήλωσε: “Είναι η εβδομάδα του αγώνα και είναι τόσο παράξενο – μετά την ανακοίνωση της αποχώρησής μου στο τέλος του 2025 – θα είναι η τελευταία φορά που θα αγωνιστώ στο Magny-Cours. Έχω ανάμεικτα συναισθήματα και, αν και είναι κάτι που σκεφτόμουν εδώ και πολύ καιρό, ήταν σημαντικό να μοιραστώ την απόφαση κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών με μοναδικό στόχο να φτάσω στη Γαλλία χωρίς πίεση και να αποδώσω πραγματικά καλά για τον εαυτό μου και τη Yamaha R1”.

Συνέχισε λέγοντας “Το Magny-Cours είναι ξεχωριστό για πολλούς λόγους και εκεί κέρδισα τον πρώτο μου τίτλο, αλλά πέρυσι σημαδεύτηκε από τραυματισμό, όταν χρειάστηκε να υποβληθώ σε χειρουργική επέμβαση στον αντίχειρά μου μετά από σύγκρουση με τον Bulega στον τελικό σικέιν του Race 1. Φέτος ελπίζω να ξεπεράσω τους δαίμονες του 2024. Μου αρέσει πολύ η πίστα – ταιριάζει στο στυλ μου και ταιριάζει και στη Yamaha R1. Είναι μια πίστα όπου πρέπει να έχεις μια μοτοσυκλέτα που αλλάζει κατεύθυνση πολύ καλά, στρίβει και έχει μέγιστη απόδοση στην περιοχή φρεναρίσματος. Ανυπομονώ να δουλέψω με την ομάδα την Παρασκευή – όπως τα περισσότερα Σαββατοκύριακα στο Magny-Cours, πρέπει να προσέξουμε τον καιρό, γιατί τον Σεπτέμβριο μπορεί να έχει πολύ υψηλές θερμοκρασίες ή βροχές και καταιγίδες! Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για ό,τι μας τύχει. Θα είναι ένα ξεχωριστό Σαββατοκύριακο και ανυπομονώ να ξεκινήσω μετά από τη μακρά καλοκαιρινή διακοπή χωρίς οδήγηση, οπότε θα προχωρήσω βήμα-βήμα στην αρχή και θα προσπαθήσω να βελτιώσω τις ρυθμίσεις για να είμαι έτοιμος για τις τρεις αγώνες του Σαββατοκύριακου”.

Ο Jonathan Rea βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 18η θέση με 37 βαθμούς.