MotoGP: Εκτός ο Marquez για έως και τρεις μήνες σύμφωνα με την Honda!

Ανακοίνωση που έρχεται από το HRC
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

22/8/2020

Η περιπέτεια του Marc Marquez δεν τελειώνει έτσι εύκολα όπως φανερώνει ανακοίνωση του HRC μόλις τώρα. Υπολογίζεται πως ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα χρειαστεί από δύο έως και τρεις μήνες περαιτέρω αποκατάσταση μέχρι να καταφέρει να οδηγήσει ξανά!

Το HRC και ο Marc Marquez πήραν γνωματεύσεις από μία σειρά ειδικών ιατρών καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως πρέπει να κάνουν αλλαγές στο πρόγραμμα αποκατάστασης που ακολουθείται. Αρχικός στόχος του Marquez στο πρώτο χειρουργείο μετά τον τραυματισμό του στις 19 Ιουλίου, ήταν το φετινό πρωτάθλημα. Από το δεύτερο χειρουργείο και μετά, ο στόχος είναι να επιστρέψει πλήρως το χέρι στο 100% πριν οδηγήσει ξανά.

Αυτό ήταν και το σχόλιο του Alberto Puig σχετικά με την ανακοίνωση αυτή, πως αντικειμενικός στόχος για την Honda και τον Marquez είναι μονάχα ένας, να γίνει αυτή την στιγμή τελείως καλά πριν επιστρέψει. Δεν υπάρχει για αυτούς άλλη προθεσμία, ούτε πλέον και καθορισμένος αγώνας στον οποίο θα επιστρέψουν. Μόνος στόχος είναι να αναρρώσει πλήρως ο Marquez.

Παράλληλα με την πιο πάνω δήλωση, παραμένει το γεγονός πως η επιστροφή στο Misano ήταν κάτι που έχει ακουστεί από την Honda ως πιθανός πρώτος αγώνας για τον Marquez μετά τον τραυματισμό. Με την σημερινή ανακοίνωση που μιλά για τροποποίηση του προγράμματος αποκατάστασης έπειτα από σειρά γνωματεύσεων, τα πράγματα δείχνουν πως δεν εξελίχθηκαν ιδανικά, για τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή μετά το δεύτερο χειρουργείο. Ο κόσμος του MotoGP και οι φίλαθλοι, του ευχόμαστε όλοι να επιστρέψει πλήρως το συντομότερο δυνατό.

Ετικέτες

MotoGP: Ο Franco Morbidelli ανανεώνει με την Pertamina Enduro VR46 Racing Team

Οι δύο πλευρές θα είναι μαζί και το 2026
morbidelli
Από τον

Παύλο Καρατζά

2/9/2025

Το ταξίδι συνεχίζεται του Franco Morbidelli στο MotoGP και την επόμενη χρονιά, καθώς θα φοράει τα χρώματα της Pertamina Enduro VR46 Racing Team και το 2026. Με τον Fabio Di Giannantonio να έχει ήδη επιβεβαιωθεί, η σύνθεση της ομάδας για το 2026 παραμένει ίδια με τη φετινή.

Ο Morbidelli έχει μία μακριά και κοινή πορεία με την VR46 Riders Academy, αφού ήταν ο πρώτος αναβάτης της το 2013 όταν και ιδρύθηκε, μάλιστα το 2017 ο Ιταλός αναβάτης πήρε το πρωτάθλημα στη Moto2. Φέτος αγωνίζεται με τα χρώματα της ομάδας Pertamina Enduro VR46 Racing Team με μοτοσυκλέτα Ducati και βρίσκεται στην 6η θέση της γενικής κατάταξης με 161 βαθμούς, 7 περισσότερους από τον teammate του Fabio Di Giannantonio.

Ο Franco Morbidelli δήλωσε: “Η αγάπη μου για αυτή την ομάδα είναι πολύ βαθιά. Νιώθω υπέροχα εδώ και έχω μια καταπληκτική σχέση με κάθε μέλος της. Θα είναι χαρά μου να αγωνιστώ με την Pertamina Enduro VR46 Racing Team και του χρόνου. Είναι φανταστικό να ανακοινώνω κάτι τόσο ξεχωριστό. Ελπίζω να ζήσω πολλές ακόμα υπέροχες μέρες όπως αυτές που ζήσαμε φέτος, γιατί το αξίζουμε πραγματικά. Έχουμε σχεδόν ενάμιση χρόνο μπροστά μας για να συνεχίσουμε να δείχνουμε το μεγάλο δυναμικό που έχουμε μαζί. Θέλω να ευχαριστήσω όλη την ομάδα, με τους Vale, Uccio και Pablo να ηγούνται, τους συνεργάτες, την VR46 Riders Academy και τους δικούς μου ανθρώπους”.

Alessio Salucci, Διευθυντής Ομάδας: “Είμαστε χαρούμενοι που επιβεβαιώνουμε τη συμμετοχή του Franco και για την επόμενη σεζόν. Εντάχθηκε στην ομάδα από την αρχή, χτίζοντας μια εξαιρετική προσωπική και επαγγελματική σχέση που οδήγησε σε σημαντικά αποτελέσματα. Ο Franco είναι μέλος της VR46 Riders Academy από την αρχή και το να τον βλέπουμε να φοράει τα χρώματα της Pertamina Enduro VR46 Racing Team έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς, είναι σαν να κλείνει ο κύκλος. Φέτος, με δύο βάθρα στις κύριες κούρσες και δύο ακόμη στο Sprint, δείξαμε τι μπορούμε να κάνουμε. Σε αυτό το τελευταίο μέρος της σεζόν και στην επόμενη, ο στόχος είναι να βελτιωθούμε ακόμη περισσότερο. Η εμπειρία του έχει προσθέσει αξία και, μαζί με την εξειδίκευση της ομάδας και την υποστήριξη της Ducati, είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεχίσουμε αυτό το ταξίδι μαζί και το 2026”.