MotoGP: Enea Bastianini – Εκτός δράσης για ένα… κοτόπουλο

Λόγω τροφικής δηλητηρίασης έχασε τελικά το Grand Prix της Γερμανίας ο αναβάτης της Red Bull KTM Tech 3 - Και τρία κιλά!
Enea Bastianini food poisoning
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/7/2025

Ο Enea Bastianini αποκάλυψε πως ήταν τροφική δηλητηρίαση, και όχι σκωληκοειδίτιδα, η αιτία της απουσίας του από το γερμανικό Grand Prix το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Αν και αρχικά είχε διαγνωστεί με σκωληκοειδίτιδα, ο αναβάτης της Red Bull KTM Tech 3 αποκάλυψε ότι υπέστη σοβαρή τροφική δηλητηρίαση που τον οδήγησε ακόμη και στο νοσοκομείο.

“Είμαι πάνω-κάτω καλά τώρα”, δήλωσε ο Bastianini την Πέμπτη στο Brno, .

Σύμφωνα με δηλώσεις του ίδιου, μετά από πολλές εξετάσεις, στο τέλος ανακαλύφθηκε ότι είχε προσβληθεί από ένα βακτήριο που λέγεται campylobacter, τρώγοντας κοτόπουλο. “Ένα κοτόπουλο μου κατέστρεψε το Σαββατοκύριακο!” είπε αστειευόμενος.

Η ασθένεια ήταν τόσο έντονη που οι γιατροί αρχικά υποψιάστηκαν σκωληκοειδίτιδα, καθώς είχε έντονη φλεγμονή, αλλά οι εξετάσεις τελικά το απέκλεισαν.

Λόγω τροφικής δηλητηρίασης έχασε τελικά το Grand Prix της Γερμανίας ο αναβάτης της Red Bull KTM Tech3 - Και τρία κιλά!

Αν και επιστρέφει αυτό το Σαββατοκύριακο, ο Bastianini δεν είναι ακόμα στο 100% της φυσικής του κατάστασης. Ο Ιταλός έχασε πάνω από τρία κιλά κατά τη διάρκεια της ασθένειας και πέρασε τρεις ημέρες χωρίς να φάει ή να πιει τίποτα.

“Στο MotoGP πρέπει να είσαι στο 100% και εγώ δεν είμαι”, παραδέχτηκε. “Προσπάθησα να προπονηθώ λίγο πριν έρθω εδώ, ακόμη και χθες. Γενικά είμαι καλά, αλλά δεν είμαι στην καλύτερη μου φόρμα”.

“Ο αγώνας της Κυριακής θα είναι πιθανότατα το πιο δύσκολο μέρος. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η απώλεια βάρους. Έκανα ένα είδος επανεκκίνησης.”

Παρά την κατάσταση του, ο Bastianini παραμένει αισιόδοξος: “Έχω εμπιστοσύνη ότι μπορώ να κάνω ένα καλό Σαββατοκύριακο. Είναι καλό να ξεκινήσω και να μην σπαταλήσω ενέργεια αμέσως, αλλά να την κρατήσω για το Σάββατο και την Κυριακή. Δεν ξέρω πώς θα αντιδράσει το σώμα μου, αλλά νομίζω ότι μπορώ να τρέξω σε όλο το Grand Prix.”

Ενώ ο Bastianini επιστρέφει στη δράση στο Brno, ο ομόσταυλoς του Maverick Viñales θα απουσιάσει λόγω τραυματισμού στον ώμο από το Sachsenring, με τον δοκιμαστή της KTM, Pol Espargaro, να τον αντικαθιστά.

 

MotoGP: Oι διοργανωτές υπερασπίζονται τη διπλή επανεκκίνηση στο Καταλανικό GP

Ο Αθλητικός Διευθυντής των MotoGP απαντά στις κριτικές αναβατών - "Ασφαλής η πίστα της Βαρκελώνης"
Catalan GP 2026
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/5/2026

Το επεισοδιακό Καταλανικό Grand Prix του 2026 άφησε πίσω του έντονες αντιδράσεις, με τον Carlos Ezpeleta να υπερασπίζεται δημόσια την απόφαση για διπλή επανεκκίνηση του αγώνα, παρά τα δύο σοβαρά ατυχήματα που οδήγησαν τους Alex Marquez και Johann Zarco στο νοσοκομείο.

Αντί το νέο του κυριακάτικου αγώνα να είναι η νίκη του Fabio Di Giannantonio, το ενδιαφέρον στράφηκε στα δύο σοβαρά περιστατικά που προκάλεσαν διακοπές με κόκκινη σημαία.

Μετά το τέλος του αγώνα, αρκετοί αναβάτες εξέφρασαν αμφιβολίες για το αν έπρεπε να δοθεί δεύτερη εκκίνηση. Μεταξύ αυτών ήταν οι Pedro Acosta και Jorge Martin, οι οποίοι θεώρησαν πως, μετά τον σοβαρό τραυματισμό του Johann Zarco, δεν υπήρχε λόγος να συνεχιστεί ο αγώνας.

Catalan GP 2026

Το πρώτο ατύχημα ήταν και το πιο σοβαρό. Ο Alex Marquez συγκρούστηκε με τη KTM του Acosta που έσβησε ξαφνικά λόγω τεχνικού προβλήματος, με αποτέλεσμα να εκτοξευτεί βίαια στον αέρα. Οι εικόνες από τη σύγκρουση ήταν σοκαριστικές, ενώ ο αναβάτης της Gresini έδειξε να χάνει προσωρινά τις αισθήσεις του.

Η δεύτερη κόκκινη σημαία προήλθε από σύγκρουση πολλών αναβατών στην πρώτη στροφή της επανεκκίνησης. Εκεί, ο Zarco τραυματίστηκε σοβαρά στο γόνατο όταν το πόδι του μπλέχτηκε με τη Ducati του Francesco Bagnaia.

Catalan GP 2026

Παρά τις αντιδράσεις, ο Ezpeleta ξεκαθάρισε πως όλες οι αποφάσεις λήφθηκαν σε συμφωνία με τους κανονισμούς και τόνισε ότι η πίστα της Βαρκελώνης δεν θεωρείται επικίνδυνη.

Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Πρώτα απ’ όλα, θέλω να πω πόσο τυχεροί ήμασταν την Κυριακή. Φυσικά, οι Alex και Zarco έχουν σοβαρούς τραυματισμούς, αλλά τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν χειρότερα. Το περιστατικό των Alex και Pedro ήταν αρκετά μεμονωμένο, κάτι που μπορεί να συμβεί στους αγώνες. Δεν υπάρχει πραγματικό ζήτημα ασφάλειας με την πίστα.”

Catalan GP 2026

Σχετικά με τη δεύτερη επανεκκίνηση, πρόσθεσε: “Η Διεύθυνση Αγώνα αποφάσισε σωστά να επανεκκινήσει τον αγώνα. Δυστυχώς, ακολούθησε ακόμη ένα ατύχημα, κάτι που επίσης μπορεί να συμβεί στην εκκίνηση. Ήμασταν πολύ άτυχοι με τη δυναμική της σύγκρουσης και τον τρόπο που τραυματίστηκε ο Zarco. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, πιστεύω ότι τόσο η Διεύθυνση Αγώνα όσο και η FIM πήραν τις σωστές αποφάσεις.”

Catalan GP 2026
Carlos Ezpeleta