MotoGP: Επίσημα ο Morbidelli στην Yamaha Factory

Υπέγραψε μέχρι και το 2023
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/9/2021

H Yamaha Motor Co. ανακοίνωσε πριν από λίγο επίσημα πως ο Franco Morbidelli υπέγραψε με την Yamaha Factory Racing MotoGP Team, για όλο το υπόλοιπο της σεζόν του 2021, αλλά και τις σεζόν του 2022 και του 2023! Ο Ιταλός θα επιστρέψει στην αγωνιστική δράση μετά τον τραυματισμό του στον αγώνα του Misano, κάνοντας παράλληλα και το ντεμπούτο του με την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha.

Μέχρι στιγμής, και μετά από τρεις σεζόν πάνω στη σέλα του YZR-M1, ο Morbidelli έχει δείξει εξαιρετικά δείγματα γραφής, ενώ το 2020 ολοκλήρωσε δεύτερος στο πρωτάθλημα των MotoGP, έχοντας πετύχει πέντε τερματισμούς στο βάθρο, εκ των οποίων οι τρεις ήταν στο ψηλότερο σκαλί!

Να θυμίσουμε ότι ο Morbidelli που ανήκε στην SRT Petronas, είχε τραυματιστεί και αποφάσισε να μπει στο χειρουργείο για να διορθώσει το μηνίσκο του και τον πρόσθιο χιαστό στο αριστερό γόνατο. Ως εκ τούτου έμεινε εκτός για πέντε αγώνες (στην Ολλανδία, στους δύο της Αυστρίας, στην Αγγλία και στην Aragon), ενώ πλέον έχοντας ακολουθήσει ευλαβικά το πρόγραμμα αποκατάστασης, θα επιστρέψει το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.

Στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha θα είναι φυσικά με τον πρώην team mate του στην Petronas, τον Fabio Quartararo και ο στόχος του για τους πέντε αγώνες που απομένουν είναι, όπως λέει και ο ίδιος, να προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον της ομάδας και να επανέλθει στο 100% της φυσικής του κατάστασης. Έχοντας τον ορίζοντα των δύο ετών μέχρι το 2023, ο Morbidelli μπορεί να υπολογίζει στην πλήρη υποστήριξη από την Yamaha, έτσι ώστε να παλέψει με αξιώσεις για την κατάκτηση ενός πρωταθλήματος.

Ο Lin Jarvis, Γενικός Διευθυντής της Yamaha Racing, ευχαρίστησε στις δηλώσεις του την Petronas Yamaha SRT που επέτρεψε στον Morbidelli να πραγματοποιήσει το όνειρό του, επιτρέποντάς του να μεταπηδήσει μέσα στην σεζόν στην εργοστασιακή ομάδα. Είπε πως το αρχικό πλάνο ήταν να ενταχθεί στην ομάδα ο Morbidelli το 2022, αλλά με το ντόμινο των μετακινήσεων μεσούσης της χρονιάς, είχε την ευκαιρία να αναβαθμιστεί νωρίτερα. Φυσικά καλωσόρισε τον Ιταλό στην ομάδα, υπογραμμίζοντας την αφοσίωση και τις ικανότητές του βάσει των περσινών  αποτελεσμάτων του. Είπε επίσης πως θα των βοηθήσουν να ξαναβρεί τη φόρμα του σταδιακά και πως το υπόλοιπο της χρονιάς θα το χρησιμοποιήσουν ως περίοδο προσαρμογής στα νέα δεδομένα.

Ο Morbidelli από τη μεριά του, δήλωσε προφανώς πανευτυχής που αυτό το Σαββατοκύριακο θα ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του, ενώ από τις ευχαριστίες του για την στήριξη που δέχθηκε μέχρι να φτάσει σε αυτό το σημείο δεν έλειψε η VR46 Riders Academy του μέντορά του, Valentino Rossi.

 

 

MotoGP: VR46 με ειδικό livery "Lombok Batik" για τον γύρο της Ινδονησίας

Οι μοτοσυκλέτες του Γιατρού με παραδοσιακά Batik μοτίβα στο Mandalika - Δια χειρός Aldo Drudi
MotoGP: Mandalika Batik
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

2/10/2025

Ο Valentino Rossi και η ομάδα του, Pertamina Enduro VR46 Racing Team αποκάλυψαν στην Τζακάρτα ένα μοναδικό livery για το Grand Prix της Ινδονησίας στο Mandalika, με έντονες πολιτισμικές αναφορές στη χώρα, ελέω και του μεγάλου χορηγού της ομάδας Pertamina.

Το σχέδιο, δημιούργημα του Aldo Drudi και της Drudi Performance, συνδυάζει τα κλασικά αγωνιστικά χρώματα της VR46 με την τοπική παράδοση στην βαφή υφασμάτων. Το χαρακτηριστικό fluo κίτρινο του Rossi παντρεύεται με το κόκκινο και το λευκό της ινδονησιακής σημαίας, χρώματα που εκπροσωπούν και τον χορηγό Pertamina, σε αυτό που η ομάδα αποκαλεί “τρίτο εντός έδρας Grand Prix” μετά το Misano και το Mugelo.

Κομβικό στοιχείο του χρωματισμού είναι το μοτίβο Lombok Batik, που κοσμεί το σώμα της Ducati Desmosedici αλλά και τις ζώνες διαφυγής της ίδιας της πίστας του Mandalika.

Mandalika Batik

Ο Valentino Rossi τόνισε, “Η στήριξη του ινδονησιακού κοινού είναι απίστευτη και μας δίνει επιπλέον δύναμη. Αυτά τα χρώματα είναι ο τρόπος μας να εκφράσουμε ευγνωμοσύνη και να γιορτάσουμε μαζί με τους φιλάθλους”.

Ο διευθυντής της ομάδας, Alessio "Uccio" Salucci, πρόσθεσε, “Είμαστε περήφανοι που φέρνουμε την ινδονησιακή ταυτότητα ξανά στην πίστα του MotoGP. Το Mandalika είναι σαν δεύτερο σπίτι για εμάς, και μέσα από αυτή την εμφάνιση, θέλουμε να ενισχύσουμε τον δεσμό μας με την Pertamina και όλους τους φιλάθλους”.

Αγωνιστικό παρασκήνιο

Στο περσινό Ινδονησιακό GP, ο Marco Bezzecchi είχε τερματίσει 4ος στο Sprint και 5ος στον αγώνα με την Pertamina Enduro VR46 Racing Team. Ο αντικαταστάτης του για το 2025, Franco Morbidelli, τότε με την Pramac, τερμάτισε ακριβώς πίσω από τη VR46 στο Sprint και μπροστά στον αγώνα της Κυριακής. Ο Fabio di Giannantonio («Diggia») είχε πάρει την 9η θέση στο Sprint, πριν εγκαταλείψει λόγω πτώσης στον αγώνα.

Φέτος, Morbidelli και Diggia επιστρέφουν στο Mandalika έχοντας ήδη ανέβει στο βάθρο μέσα στη σεζόν. Οι δυο τους μάχονται για την 5η θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, απέναντι στον Pedro Acosta της KTM.

Το Ινδονησιακό GP υπόσχεται θέαμα στην πίστα και η VR46 δίνει το δικό της πολιτισμικό στίγμα στο MotoGP.