MotoGP: Έξαλλος ο Mir με Alex Marquez – Ποινή μακρύτερου γύρου [VIDEO]

Αρχίζει να σχηματίζει αρνητικό ρεκόρ DNF
MotoGP: Έξαλος ο Mir με Alex Marquez – Ποινή μακρύτερου γύρου [VIDEO]
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/7/2025

 

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, όταν τα MotoGP επιστρέψουν τον δεκαπενταύγουστο ο Alex Marquez θα πρέπει να εκτελέσει στην αρχή του αγώνα της Αυστρίας έναν μακρύτερο γύρο, ως ποινή γιατί έπεσε συμπαρασύροντας τον Mir.

Η ετυμηγορία είναι πως δεν θα έπεφτε αν δεν είχε προσπαθήσει να προσπεράσει με υψηλό ρίσκο και το υψηλό ρίσκο πρέπει να τιμωρείται για να μειωθούν τα ατυχήματα.

Ο Alex έχει διαφορετική άποψη φυσικά, την οποία και εξέφρασε στον Mir με τους δύο να λογομαχούν αμέσως μετά το συμβάν.

 

 

 

Είναι τρομακτικό το γεγονός πως αυτή είναι η 8η πτώση του Mir σε σύνολο 12 αγώνων με σχεδόν όλες να οφείλονται σε άλλον αναβάτη.

Όπως είπαμε και στον αγώνα δεν υπάρχει ευθύνη του Mir, ωστόσο, το γεγονός πως ξέρει να κλείνει την πόρτα πίσω του ενώ πριν είχε ανοίξει μία χαραμάδα, οδηγεί πολλούς αναβάτες σε λάθος αποφάσεις στιγμής.

Στην Τσεχία ο Mir βρέθηκε στο μεταξύ στην 5η θέση του grid, την καλύτερη μέχρι στιγμής και έβλεπε μία ηλιαχτίδα μέσα από την κουρτίνα που έχει τραβήξει ο Zarco, ως ο καλύτερος αναβάτης της Honda, χωρίς να είναι στην εργοστασιακή ομάδα.

Joan Mir: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Honda – Οδεύει προς Gresini

Η μεταγραφολογία καλά κρατεί, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα καμία κίνηση
mir
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Joan Mir αποκάλυψε ότι θα αποχωρήσει από τη Honda στο τέλος της σεζόν MotoGP του 2026, αφού έφτασε στα όρια της αντοχής του λόγω της σιωπής του κατασκευαστή σχετικά με τα σχέδιά του για την εποχή των 850 κυβικών.

Κατά την διάρκεια του GP που διεξήχθη στην Καταλονία το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2020, δήλωσε: “Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μετά την Jerez αποφάσισα να μην συνεχίσω στην Honda, αυτό είναι αλήθεια, δεν θα συνεχίσω εκεί. Στη Jerez, δεν είχα ακόμα λάβει καμία ενημέρωση από τα υψηλά κλιμάκια της Honda σχετικά με το μέλλον μου. Και είναι σαφές ότι δεν αξίζω να μου συμπεριφέρονται έτσι. Γι' αυτό αποφάσισα να μη συνεχίσω εδώ”.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως με την Honda έχει ήδη συμφωνήσει ο Fabio Quartararo για την επόμενη χρονιά και ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη κίνηση για τη δεύτερη θέση αναβάτη του 2027, καθώς πληροφορίες θέλουν η ομάδα να μην ανανεώνει ούτε τον Luca Marini.

Σε συνέχεια της μεταγραφολογίας, ο Alex Marquez πάει του χρόνου στην KTM και ο Aldeguer στη VR46, έτσι σύμφωνα με πληροφορίες η Gresini δεν θα έχει κανέναν από τους δύο φετινούς της αναβάτες του χρόνου και την μία θέση θα καλύψει ο Mir.