MotoGP - Φεύγει ο Marquez από την Honda, φεύγουν και οι χορηγοί μαζί του

Ακόμη ένα πλήγμα για τη Repsol Honda, που βλέπει τη Red Bull να αποχωρεί στο τέλος του έτους
MotoGP – Φεύγει ο Marquez από την Honda φεύγουν και οι χορηγοί μαζί του
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

14/11/2023

H Red Bull η οποία είναι χορηγός της εργοστασιακής ομάδας της Honda από τη σεζόν του 2006, θα τερματίσει τη σχέση της με την ιαπωνική ομάδα στο τέλος του 2023, καθώς θα ακολουθήσει από τη νέα χρονιά τον Marc Marquez στην ομάδα της Gresini Racing.

Αναμφίβολα η φράση "ενός κακού μύρια έπονται" ταιριάζει γάντι στην ομάδα της Repsol Honda. Η ιαπωνική εταιρεία η οποία περνά δύσκολες αγωνιστικές ώρες τη φετινή χρονιά, όχι μόνο θα δει τον 8 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Marc Marquez να την αποχαιρετά στο τέλος του 2023 με προορισμό την Gresini Racing, αλλά παράλληλα θα χάσει και τη χορηγία της Red Bull, η οποία αποτελεί μακροχρόνιο χορηγό της Honda όμως μεταξύ των Honda - Marc Marquez... θα προτιμήσει τον δεύτερο.

Το 2006 η Red Bull υπέγραψε συνεργασία με τη Honda, με τους Nicky Hayden και Dani Pedrosa να φέρουν τα λογότυπα της εταιρείας ενεργειακών ποτών στις φόρμες τους. Το 2015 είδαμε για πρώτη φορά τα λογότυπα της αυστριακής εταιρείας στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα του Marc Marquez, ενώ από τότε μέχρι σήμερα τα λογότυπα της Red Bull “κουβαλούν” και οι δύο μοτοσυκλέτες της Repsol Honda. Η έλευση του Marquez στη Honda ήταν καθοριστική όσον αφορά και για το συμβόλαιο χορηγίας της Red Bull, καθώς η αυστριακή εταιρεία είχε βάλει ρήτρα πως αν ο Ισπανός αποχωρήσει από την Repsol Honda το ίδιο θα μπορούσε να κάνει και αυτή.

MotoGP – Φεύγει ο Marquez από την Honda φεύγουν και οι χορηγοί μαζί του

Όταν επήλθε το διαζύγιο Marquez - Honda, άπαντες περίμεναν να δουν ποια θα είναι η απόφαση της Red Bull καθώς ο αναβάτης ο οποίος χορηγεί, από τη νέα χρονιά θα αγωνίζεται με άλλη ομάδα. Η απόφαση δεν άργησε να έρθει με την Red Bull να κάνει γνωστό πως στο τέλος της χρονιάς θα αποχωρήσει από την Honda μετά από 17 χρόνια. Το πλήγμα της αποχώρησης της Red Bull έχει βαθύτερες οικονομικές συνέπειες καθώς η Repsol Honda δεν θα μπορέσει να αντικαταστήσει την εταιρεία ενεργειακών ποτών με κάποια άλλη μέχρι το τέλος του 2024 καθώς υπάρχει σχετική ρήτρα στο συμβόλαιο μεταξύ Honda - Red Bull.

Η Red Bull όπως είναι λογικό, θα αυξήσει τον οικονομικό μποναμά της Gresini Racing, με τις δύο μοτοσυκλέτες να φέρουν τα λογότυπα της εταιρείας στα φαίρινγκ τους από τη νέα σεζόν, ενώ στο ιαπωνικό στρατόπεδο προσπαθούν να χρυσώσουν το χάπι λέγοντας πως με τα χρήματα που θα γλυτώσουν από τον ετήσιο μισθό του Marquez θα καταφέρουν να φτιάξουν μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα την επόμενη χρονιά -ελπίζουμε να έχουν υπολογίσει στην εξίσωση και τα χρήματα που θα χάσουν από τη Red Bull.

MotoGP

MotoGP: Εμφύλιος στην Aprilia - Ο Massimo Rivola εξηγεί τις ισορροπίες στη μάχη τίτλου μεταξύ Martin και Bezzecchi

“Υπάρχει ένας απλός κανόνας: αμοιβαίος σεβασμός"
Aprilia
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/5/2026

Ο Massimo Rivola της Aprilia Racing μιλά για το πώς θα διαχειριστεί μια πιθανή “εσωτερική” μάχη τίτλου στα MotoGP 2026, με τους Jorge Martin και Marco Bezzecchi να χωρίζονται πλέον από μόλις έναν βαθμό στη κατάταξη του πρωταθλήματος.

Η Aprilia βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο των MotoGP, όχι μόνο επειδή δείχνει να διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα του grid, αλλά και γιατί οι δύο εργοστασιακοί της αναβάτες, Jorge Martín και Marco Bezzecchi, έχουν αρχίσει να ξεχωρίζουν ως οι βασικοί διεκδικητές του τίτλου για το 2026.

Μετά τη νίκη του Martin στο γαλλικό Grand Prix στο Circuit de la Sarthe της πόλης Le Mans, οι δύο αναβάτες χωρίζονται από μόλις έναν βαθμό στη βαθμολογία, κάτι που κάνει όλο και πιο πιθανό ένα εσωτερικό showdown μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Aprilia

Ο CEO της Aprilia, Massimo Rivola, μιλώντας στο Le Mans, αποκάλυψε πως έχει ήδη θέσει έναν ξεκάθαρο κανόνα στους δύο αναβάτες: "Eίναι πολύ απλός, πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλον. "Αν το κάνουν, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Αυτός που θα έχει και λίγη περισσότερη τύχη, θα τα καταφέρει. Αν δεν το κάνουν, τότε θα πρέπει να κάνω εγώ τη δουλειά μου και να τους υπενθυμίσω ότι οφείλουν να σέβονται ο ένας τον άλλον."

Ο Rivola ξεκαθάρισε επίσης ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ανησυχία μέσα στην ομάδα, "δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να θυμώνουμε. Εγώ θυμώνω μόνο όταν λείπει ο σεβασμός μεταξύ ανθρώπων. Μέχρι τώρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο, οπότε δεν μπορώ να σας πω αν θα χρειαστεί να επέμβουμε".

Aprilia

"Κρατάμε τα πόδια μας στο έδαφος"

Παρά το ιστορικό 1-2-3 της Aprilia στο Le Mans, με Martin, Bezzecchi και Ai Ogura να χαρίζουν στο Noale το πρώτο απόλυτο βάθρο στην ιστορία των MotoGP, ο Rivola απέφυγε να χαρακτηρίσει την RS-GP σημείο αναφοράς.

"Δεν θέλω να ακούγομαι σαν χαλασμένος δίσκος, αλλά είναι ακόμη πολύ νωρίς. Αν κοιτάξουμε τις διαφορές από τους Pedro Acosta και Fabio Di Giannantonio, μιλάμε για λίγα μόνο δευτερόλεπτα σε διάρκεια αγώνα, ουσιαστικά τίποτα. Στις κατατακτήριες δεν ήταν τρεις Aprilia στις πρώτες θέσεις, επομένως προσωπικά εξακολουθώ να κρατάω τα πόδια μου στο έδαφος."

Παρόλα αυτά, ο Ιταλός παραδέχθηκε πως τα δεδομένα μιλούν από μόνα τους,

"Είναι επίσης αλήθεια ότι οι τρεις πρώτοι στον αγώνα ήταν με Aprilia, κάτι που δείχνει ότι τεχνικά ίσως αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο.

Aprilia

"Έχουμε δύο γρήγορους αναβάτες, αλλά και δύο επαγγελματίες"

Ο Rivola στάθηκε ιδιαίτερα στον χαρακτήρα των δύο διεκδικητών του τίτλου, επισημαίνοντας ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της ομάδας: "Έχουμε δύο αναβάτες που, πέρα από το ότι είναι γρήγοροι, είναι και εξαιρετικοί επαγγελματίες. Πιστεύω ότι θα σεβαστούν ο ένας τον άλλον."

Με τα MotoGP να μεταφέρονται πλέον στη Βαρκελώνη και τη μάχη του τίτλου να παίρνει φωτιά, η Aprilia δείχνει να έχει όχι μόνο την ταχύτητα, αλλά και την εσωτερική ισορροπία για να φτάσει μέχρι το τέλος.

Aprilia