MotoGP – H Trackhouse Racing κοντά στο να ανακοινώσει τον πρώτο αναβάτη της για το 2025

Μέσω Instagram ψάχνει ο ιδιοκτήτης της ομάδας τους νέους αναβάτες
motomag MotoGP – H Trackhouse Racing κοντά στο να ανακοινώσει τον πρώτο αναβάτη της για το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/7/2024

Αναμφίβολα οι Αμερικανοί είναι ιδιοφυΐες όσον αφορά την διαφήμιση και το σόου, ενώ πολλές φορές για αυτούς όλα σχετίζονται με την τηλεθέαση και το πως το κοινό θα μπορέσει να ταυτιστεί με το προϊόν που θέλουν να πουλήσουν.

Ένας από τους καλύτερους όσον αφορά τον κόσμο των media είναι και ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Entertainment Group, Justin Marks, ο οποίος εδώ και κάποιους μήνες έχει δημιουργήσει και την Trackhouse Racing η οποία αποτελεί τη δορυφορική ομάδα της Aprilia στο MotoGP. Ο Marks με χιουμοριστικό τρόπο μέσω του Instagram “βγήκε στην αγορά” ώστε να βρει τον επόμενο αναβάτη της ομάδας καθώς τα δύο συμβόλαια των αναβατών της Trackhouse Racing, Miguel Oliveira και Raul Fernandez λήγουν τους επόμενους μήνες.

Στο βίντεο ο Marks βλέπει κάποιες εικόνες αθλητών όπως του Novak Djokovic (Tennis), του Carlos Sainz (Formula 1), του Usain Bolt (στίβος) και πολλών άλλων αναφέροντας χαριτολογώντας πως είτε δεν του κάνουν, είτε αυτοί είναι για άλλο άθλημα. Καθώς ο Marks συνεχίζει το ψάξιμο τον βλέπουμε να σταματά το "σκρολάρισμα" έχοντας βρει αυτό που ψάχνει, τον επόμενο "εκλεκτό" αναβάτη της Trackhouse Racing.

Φυσικά ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Racing δεν γυρνά ακόμα το κινητό του στην κάμερα ώστε να αποκαλύψει τον πρώτο αναβάτη που θα βρεθεί στη σέλα της RS-GP ωστόσο αυτό θα το μάθουμε πολύ σύντομα. Υπάρχουν αρκετές αναφορές πως θα μπορούσε να είναι είτε ο Jack Miller είτε ο Joe Roberts καθώς εδώ και πολύ καιρό στην ομάδα ψάχνουν τρόπο να φέρουν έναν Αμερικανό αναβάτη στην κορυφαία κατηγορία και ο Roberts πληροί όλες τις προϋποθέσεις.

 

I think we found our guy.

Δημοσιεύτηκε από Trackhouse Moto GP στις Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024
Ετικέτες

MotoGP: Άκυρη η επιστροφή του Aleix Espargaro για το Grand Prix Ουγγαρίας

Δεν θα αντικαταστήσει τον Somkiat Chantra στην LCR Honda αυτό το Σαββατοκύριακο
Aleix Espargaro Injured again
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/8/2025

Ο Ισπανός αναβάτης κρίθηκε ακατάλληλος να αγωνιστεί, λόγω νέου τραυματισμού στην πλάτη, λίγες μέρες πριν τον αγώνα

Ο Aleix Espargaro δεν θα μπορέσει τελικά να επιστρέψει στη δράση ως αντικαταστάτης του Somkiat Chantra στο MotoGP της Ουγγαρίας.

Ο Ισπανός αναβάτης, που αποσύρθηκε από την ενεργό δράση στο τέλος της περσινής σεζόν και εντάχθηκε στη Honda ως δοκιμαστής και wild-card αναβάτης, είχε σπάσει ένα κόκκαλο στο χέρι του κατά το επαγγελματικό του ντεμπούτο στην ποδηλασία, στον Γύρο Αυστρίας.

Παρότι ανάρρωσε και δέχθηκε να καθίσει στη σέλα της RC213V για την Ουγγαρία, η LCR ανακοίνωσε ότι υπέστη νέο ποδηλατικό τραυματισμό “πριν λίγες μέρες”.

“Αρχικά φαινόταν μικρός, όμως το πρωί της Πέμπτης έφτασε στην πίστα με έντονους πόνους στη μέση”, ανέφερε η ομάδα.

“Οι ιατρικές εξετάσεις έδειξαν πρόβλημα στον τρίτο οσφυϊκό σπόνδυλο. Επιστρέφει τώρα στη Βαρκελώνη για περαιτέρω εξετάσεις στο Hospital Universitari Dexeus.

Δεδομένων των συνθηκών, ο Somkiat Chantra δεν θα αντικατασταθεί αυτό το Σαββατοκύριακο. Η IDEMITSU Honda LCR ευχαριστεί τον Aleix για τη διάθεσή του να βοηθήσει και του εύχεται ταχεία ανάρρωση”.

Με τον επίσης δοκιμαστή της Honda, Takaaki Nakagami, να παραμένει εκτός λόγω τραυματισμού συνδέσμων στο γόνατο, ο Johann Zarco θα αγωνιστεί ξανά μόνος για την ομάδα.

Ο Espargaro επρόκειτο να πραγματοποιήσει την τέταρτη εμφάνισή του φέτος, μετά από δύο wild-card συμμετοχές της δοκιμαστικής ομάδας σε Jerez και Silverstone και μία εμφάνιση με την εργοστασιακή HRC στην Assen, στη θέση του τραυματία Luca Marini.

Ο μικρότερος αδερφός του, Pol Espargaro, θα βρίσκεται στην πίστα με την Tech3 KTM ως αντικαταστάτης του Maverick Vinales αυτό το Σαββατοκύριακο.