MotoGP: Χειρουργείο στο χέρι για τον Fabio Quartararo

Η αιτία να χάσει τον αγώνα της Jerez
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/5/2021

Εγχειρίστηκε με επιτυχία ο Quartararo στο χέρι πάσχοντας από σύνδρομο διαμερίσματος αντιβραχίου, “arm pump” το συχνότερο πρόβλημα των αναβατών MotoGP. Πρόκειται για πόνο που εμφανίζεται μετά από έντονη άσκηση και εξαφανίζεται μετά από ώρα μόλις η άσκηση σταματήσει. Δεν είναι όμως ο πόνος αυτός που κάνει έναν αναβάτη σαν τον Quartararo να χάσει έναν σίγουρο αγώνα και το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα. Ο πόνος είναι απλά ένα σύμπτωμα στους μύες του αντιβραχίου που δεν παίρνουν την ποσότητα οξυγόνου που χρειάζονται καθώς έχουν εγκλωβιστεί από την περιτονία, την λεπτή μεμβράνη που περιβάλλει όλους τους μυς. Δεν σφίγγεις λοιπόν τα δόντια και κάνεις υπομονή, γιατί δεν είναι ο πόνος το μόνο πρόβλημα καθώς χάνεται η δύναμη στο χέρι.

Η εικόνα του Quartararo μέσα στον αγώνα ήταν σε πλήρη αναλογία αυτού του προβλήματος για αυτό και -τουλάχιστον- εμείς από την πρώτη στιγμή στο ρεπορτάζ του αγώνα το αποδώσαμε πρώτα εκεί και μετά σε οτιδήποτε άλλο όπως τα ελαστικά.

Καταρχήν ο Quartararo είχε ξανά αντιμετωπίσει το πρόβλημα αυτό, ακριβώς δύο χρόνια πριν, τον Ιούλιο του 2019. Κι έπειτα η τόσο ταχεία πτώση ρυθμού δεν δικαιολογείται από απλή φθορά στα ελαστικά παρά μόνο αν μιλάμε για κατασκευαστικό τους πρόβλημα. Κι έπειτα το πρόβλημα το είχε κυρίως στα φρένα, στην είσοδο της στροφής, εκεί δηλαδή που χρειάζεται την περισσότερη δύναμη από τους μυς του χεριού. Ο ίδιος το επιβεβαίωσε αργότερα το ίδιο βράδυ και το ζήτημα ήταν πλέον το επόμενο βήμα.

φωτογραφία από τον Ιούλιο 2019 για το ίδιο πρόβλημα

Κι εκεί όμως δεν υπήρχαν πολλές επιλογές για την καλύτερη λύση που έπρεπε να ακολουθήσει. Το πρόβλημα αυτό αντιμετωπίζεται μόνο χειρουργικά ενώ η διάγνωσή του δεν είναι εύκολη γιατί εμφανίζεται μόνο με καταπόνηση. Από την στιγμή που η αντιμετώπιση είναι χειρουργική και ήδη έχασε έναν αγώνα εξαιτίας του, ο Quartararo δεν είχε άλλη επιλογή παρά να κάνει άμεσα το χειρουργείο. Τυχερός που ο επόμενος αγώνας δεν είναι το αμέσως επόμενο Σαββατοκύριακο και το γεγονός πως πρόκειται να γίνει στην έδρα του, αποτελεί ηθικό προβάδισμα που θα το χρειαστεί.

Ο ίδιος θέλει να είναι 100% έτοιμος για το Le Mans και το είδος της επέμβασης επιτρέπει κάτι τέτοιο, ιδιαίτερα μετά την καλή του έκβαση

Περισσότερα για το σύνδρομο αυτό:

Ετικέτες

MotoGP: Ο Diogo Moreira θα αγωνιστεί στη Βραζιλία με κράνος αφιερωμένο στον Ayrton Senna

Ο Βραζιλιάνος θα τιμήσει με τον τρόπο αυτόν τον συμπατριώτη του
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

20/3/2026

Ο rookie της LCR Honda MotoGP, Diogo Moreira, παρουσίασε το ειδικό κράνος-αφιέρωμα στον Ayrton Senna με το οποίο θα αγωνιστεί αυτό το Σαββατοκύριακο στο GP της Βραζιλίας.

Το MotoGP επιστρέφει στη Βραζιλία σήμερα έπειτα από 22 χρόνια, στην πίστα Ayrton Senna στη Goiania και ο Diogo Moreira θα αγωνιστεί μπροστά στο κοινό της πατρίδας του φορώντας ένα κράνος, που θα φέρει τον αείμνηστο Ayrton Senna.

Ο αναβάτης της Honda δήλωσε: “Για μένα, ο Senna είναι σαν ήρωας και έφτιαξα ένα ειδικό κράνος για το GP της πατρίδας μου. Είναι ένα κλασικό κράνος που στην κορυφή έχει το πρόσωπό του. Είναι τιμή να φοράω αυτό το κράνος. Για μένα, αλλά και για τη Βραζιλία, είναι ήρωας, γιατί ακολούθησε τον ίδιο δρόμο με μένα: πήγε στην Ευρώπη και ξεκίνησε την καριέρα του εκεί και θέλω να ακολουθήσω τα βήματά του. Κέρδισε πρωταθλήματα στην F1, εγώ είμαι στο MotoGP. Θα δούμε αν μπορούμε να τα καταφέρουμε.”

moreira

Ο Moreira θα είναι ο πρώτος Βραζιλιάνος αναβάτης που θα αγωνιστεί σε αγώνα MotoGP στην πατρίδα του, μετά τον Alex Barros στο Grand Prix του Ρίο το 2004. Τα μέσα ενημέρωσης όπως είναι λογικό έχουν πέσει πάνω στον Βραζιλιάνο, με τον ίδιο να δηλώνει πως δεν αισθάνεται πίεση και πως του αρέσει να βλέπει το πρόσωπό του στο αεροδρόμιο και την πόλη. Είπες επίσης πως θα προσπαθήσει να είναι απόλυτα ήρεμος κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου και πως θέλει να το απολαύσει.

Ο rookie τερμάτισε 13ος στο ντεμπούτο του στο MotoGP στην Ταϊλάνδη και πήρε τους πρώτους του 3 βαθμούς στην διοργάνωση.