MotoGP - Η πρώτη ποινή για τη σεζόν του... 2024 ανήκει στον Oliveira!

Με τον Πορτογάλο να αδυνατεί να εκτίσει την ποινή του στη Βαλένθια λόγω τραυματισμού
motomag MotoGP – Η πρώτη ποινή για τη σεζόν του 2024 ανήκει στον Oliveira
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

21/11/2023

Η αγωνιστική χρονιά του 2023 στο MotoGP βρίσκεται πριν το φινάλε της, ωστόσο έχουμε την πρώτη ποινή για το 2024 με τον αναβάτη της CryptoDATA RNF MotoGP Miguel Oliveira να τιμωρείται από τους αγωνοδίκες στο GP του Qatar για το περιστατικό με τον Aleix Espargaro στον Sprint Race αγώνα.

Κατά τη διάρκεια του Sprint Race αγώνα υπήρξε ένα περιστατικό μεταξύ Miguel Oliveira και Aleix Espargaró με τον Oliveira να τραυματίζεται σοβαρά σπάζοντας τη δεξιά ωμοπλάτη του και τον Espargaro να γλυτώνει με ένα μικρό κάταγμα στην περόνη. Οι αγωνοδίκες ελέγχοντας το συγκεκριμένο συμβάν επέβαλαν ποινή long lap penalty στον Oliveira καθώς έκριναν πως ο Πορτογάλος θα μπορούσε να αποφύγει την εν λόγω σύγκρουση.

MotoGP – Η πρώτη ποινή για τη σεζόν του 2024 ανήκει στον Oliveira

Ο αναβάτης της CryptoDATA RNF MotoGP κανονικά θα εκτελούσε την ποινή στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στη Βαλένθια ωστόσο λόγω τραυματισμού αυτό δεν μπορεί να συμβεί. Ως εκ τούτου ο Oliveira θα αναγκαστεί να εκτίσει την ποινή του από τη νέα αγωνιστική σεζόν με τον Πορτογάλο να είναι ο πρώτος που θα δει το όνομα του να γράφεται στο ποινολόγιο του 2024.

Ετικέτες

MotoGP-Honda: Ο επικεφαλής κινητήρων της ΚΤΜ "μετακομίζει" στην HRC!

Κίνηση ματ από τους Ιάπωνες με την μεταγραφή του Kurt Trieb να θεωρείται σίγουρη
trieb
Από τον

Παύλο Καρατζά

2/7/2025

Σίγουρη θεωρείται η μεταγραφή βόμβα του Γερμανού Kurt Trieb, που βρίσκεται πίσω από την εξέλιξη όλων των αγωνιστικών κινητήρων της ΚΤΜ -και αυτών στο MotoGP-, στο στρατόπεδο της HRC.

Ο Kurt Trieb, επικεφαλής εξέλιξης όλων των αγωνιστικών κινητήρων της KTM, θα μετακομίσει στη Honda και αυτό είναι κάτι που πρέπει να θεωρείται δεδομένο σύμφωνα με το γερμανικό Speedweek, το οποίο επικαλείται δικές του αξιόπιστες πηγές, τη στιγμή που επίσημα δεν έχει ακουστεί ακόμη τίποτα.

Ο Trieb αναμένεται να εργαστεί ως μέλος μιας νέας τεχνικής ομάδας της HRC που θα δημιουργηθεί και θα έχει έδρα την Ιταλία, η οποία θα στελεχωθεί επίσης με μηχανικούς από την Ιαπωνία. Η ιαπωνική εταιρεία, κατέκτησε τον τελευταίο τίτλο της το 2019 και θέλει να επιστρέψει στην κορυφή του MotoGP με τη δουλειά του Trieb και του τεχνικού του επιτελείου να αναγνωρίζεται από όλους τους αντιπάλους του αφού η δύναμη του κινητήρα της RC16 δεν κρύβεται, ούτε και η συνολική πρόοδος που έχει γίνει φέτος στην εξέλιξή της MotoGP μοτοσυκλέτας.

Η ισχύς του κινητήρα από την άλλη είναι ένα από τα αδύναμα σημεία της Honda RC213V, μαζί με την αεροδυναμική της απόδοση αλλά και το chattering που παρουσιάζει όταν οδηγείται στο όριο και η Honda θέλει να λύσει και αυτό το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό Οι Ιάπωνες έχουν το βλέμμα τους και στη νέα εποχή του MotoGP από το 2027, με τους κινητήρες των 850 κ.εκ. Η κίνηση της Honda να αποκτήσει τον Trieb, έχει πολύ ενδιαφέρον αφού ο Γερμανός βασίστηκε αρχικά στο μοτέρ της RC213V για να εξελίξει εκείνο για την πρωτότυπη αγωνιστική μοτοσυκλέτα των Αυστριακών! Από ό,τι φαίνεται ο Trieb έχει καταλάβει καλύτερα τα μυστικά του κινητήρα της HRC από τους ίδιους τους Ιάπωνες και βρίσκεται σε πιο σωστό μονοπάτι εξέλιξης.

Ερχόμενος στην KTM το 2002 από τον κόσμο της Formula 1 και το τμήμα κινητήρων της BMW ο 63χρονος Trieb είναι σήμερα επικεφαλής εξέλιξης και επιβλέπει όλους τους αγωνιστικούς κινητήρες της Αυστριακής εταιρείας σε Motocross, Enduro, Rally, Moto3 και MotoGP με τις δημιουργίες του να μετρούν νίκες και πρωταθλήματα σε όλα τα τερέν. Μάλιστα φημίζεται για το γεγονός ότι μπορεί να εξελίξει έναν κινητήρα μόνος του από την αρχή μέχρι και το τέλος χωρίς να χρειάζεται μεγάλη ομάδα που να επιβλέπει τα επί μέρους μηχανικά μέρη. Στα κατορθώματα του Kurt Trieb και της ομάδας του στην κορυφαία κατηγορία είναι και η μεγαλύτερη τελική ταχύτητα που έχει σημειωθεί ποτέ στο MotoGP. Το συγκεκριμένο ρεκόρ κατέχει ο Brad Binder που κατάφερε να “πιάσει” 366,1 χιλιόμετρα την ώρα στην πίστα του Mugello το 2023 με την RC16.

Αν αυτή η κίνηση ολοκληρωθεί θα είναι η δεύτερη ηχηρή μεταγραφή που πραγματοποιεί η HRC σε σύντομο σχετικά διάστημα έπειτα από εκείνη του Romano Albesiano πριν από την αρχή της φετινής σεζόν, από την Aprilia, με τους Ιάπωνες να θέλουν να έχουν ξανά πρωταγωνιστικό ρόλο στο MotoGP. Θα είναι επίσης ένα σοβαρό πλήγμα για την KTM που δεν αναμένεται να αφήσει τον Trieb να φύγει έτσι εύκολα.