MotoGP -ΗΠΑ: Marquez σε μαγική πεντάδα με εσωκομματική κόντρα

Ο Rossi κλέβει παράσταση από την δεύτερη θέση
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

24/4/2017

Αγώνας δίχως ιδιαίτερο άγχος, με λίγα καλά στιγμιότυπα, ιδιαίτερα από την στιγμή που ο Vinales βγήκε πολύ νωρίς εκτός από ανώδυνη κατά τ’ άλλα πτώση. Δεν είχε κάνει καλή εκκίνηση, δυσκολευόταν να βρει τον ρυθμό του και τελικά σημείωσε πτώση την στιγμή που ήταν το φαβορί για να κυνηγήσει τον αήττητο Marquez. Από εκείνη την ώρα απλά περιμέναμε πότε θα ανοίξει μπροστά ο Marquez που μέχρι τότε ήταν πίσω από τον Pedrosa χωρίς να δίνει το 100% των δυνατοτήτων του, με τον Rossi να ακολουθεί σε μικρή απόσταση που του επέτρεπε να μένει στην διεκδίκηση όλων των πιο πάνω θέσεων….

Τελικά πράγματι πέρασε μπροστά ο Marquez, μονάχα που όταν συνέβη είδαμε τον Pedrosa να δίνει μερικές εκπληκτικές μάχες, τις μόνες που ξεχώρισαν ανάμεσα σε ελάχιστες ως σύνολο αγώνα. Ο Marquez είχε εκεί τέσσερις νίκες σε τέσσερις συνεχόμενους αγώνες, όμως ο Pedrosa είχε καταφέρει να τον περάσει στην πρώτη στροφή και την πλέον δύσκολη της ιδιαίτερης αυτής πίστας. Κρατώντας το γυρολόγιο ελάχιστα πιο κάτω από αυτό που θα μπορούσε να είναι με επικεφαλή τον Marquez, θα μπορούσες να πεις ότι η προσπέραση θα ήταν εύκολη υπόθεση. Αποδεικνύοντας όμως υψηλή μαχητικότητα, μας χάρισε μία μικρή σε διάρκεια μάχη ανάμεσα στις δύο Honda με τον Rossi να παραμένει σε κοντινή απόσταση. Ωστόσο τα παραπάνω βοηθούσαν και τον Zarco να παραμένει στο παιχνίδι, σε σημείο που πλησίασε τον Rossi και έπειτα από μία-δύο μικρές επιθέσεις, προχώρησε στην μεγαλύτερη. Ο Zarco δεν περίμενε ότι ο Rossi θα κλείσει τόσο πολύ την γραμμή του την στιγμή που έκανε την απόπειρα να περάσει από την εσωτερική, έτσι οι δυο τους ακούμπησαν και ο Rossi βρέθηκε εκτός πίστας, χωρίς πτώση, κόβοντας διαγώνια ένα εσάκι. Αυτό του στοίχησε στο τέλος μία ποινή 0,3 δευτερολέπτων, όσο περίπου και ο χρόνος που κέρδισε κόβοντας την στροφή διαγώνια. Ασχέτως με την αιτία που βγήκε εκτός, το πρόβλημα ήταν ο χρόνος που κέρδισε ισιώνοντας την στροφή και πάνω σε αυτό βάσισαν την απόφασή τους στην οργάνωση. Από εκείνη στην στιγμή και μετά ο Zarco αντί να γίνει πιο μαχητικός, άρχισε να χάνει έδοφοας….

Με τον Μarquez να έχει ξεφύγει μπροστά, ο μόνος στόχος του Rossi ήταν να περάσει στην δεύτερη θέση του βάθρου, και για αυτό επιτέθηκε στον Pedrosa. Η ομάδα του Ισπανού προσπάθησε να του εξηγήσει ότι ο Rossi πίσω του έχει και μία ποινή, όμως αυτό δεν ήταν αρκετό για τον Pedrosa που γρήγορα έπεσε σε ρυθμό, μόλις ο Rossi τον προσπέρασε. Φανέρωσε έτσι και έμπρακτα ότι ακολουθώντας τον Marquez είχε βελτιώσει τον χρόνο του. Με τον Vinales εκτός αγώνας και κάνοντας μία καλή διαφορά με τον Pedrosa, η ποινή του του Rossi έπαψε να παίζει ρόλο! Ο Marquez έκανε έτσι έναν μοναχικό αλλά εκπληκτικό αγώνα, συμπληρώνοντας μία μαγική πεντάδα με πέντε νίκες σε πέντε εμφανίσεις σε αυτή την πίστα!

Ο Lorenzo επίσης, έδειξε σαν κάτι να βρήκε στην Ducati του και να δουλεύει καλύτερα. Στο τέλος όμως κατέληξε στην ένατη θέση…

Ο Crutchlow επικράτησε όμορφα του Zarco και τοποθετήθηκε πίσω από τον Pedrosa, την στιγμή που ο Dovizioso ανέβασε ρυθμό σχεδόν από την μέση του αγώνα!

Επόμενος σταθμός η μαγευτική Jerez

 

 

 

Ετικέτες

Η KTM θα συνεχίσει να επενδύει στο MotoGP μέσω Bajaj

Οι Αυστριακοί συνεχίζουν κανονικά το αγωνιστικό project παρά τις φημολογίες
ktm
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/5/2026

Η KTM θα συνεχίσει να διαχειρίζεται το αγωνιστικό της πρόγραμμα ανεξάρτητα. Παρά το έντονο ενδιαφέρον εξωτερικών επενδυτών να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα MotoGP, η Bajaj νέα ιδιοκτήτρια του αυστριακού κατασκευαστή αποφάσισε να μην πουλήσει το αγωνιστικό project, αλλά να συνεχίσει να επενδύει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Σας είχαμε ενημερώσει πως KTM και Tech3 ανακοίνωσαν την ανανέωση της συνεργασίας τους και αυτό μόνο τυχαίο δεν μπορεί να είναι, δείχνοντας πως οι Αυστριακοί, μέσω Bajaj, θα συνεχίσουν να επενδύουν στο αγωνιστικό κομμάτι.

Όλα τα παραπάνω επιβεβαίωσε στην ουσία και ο νέος CEO της KTM AG, Gottfried Neumeister - που είχε δώσει παλιότερα αποκλειστική συνέντευξη στο MOTO - δηλώνοντας: “Δεν μπορείς να αγωνιστείς με το χειρόφρενο τραβηγμένο. Διαθέτουμε την οικονομική δύναμη να παραμείνουμε στο MotoGP. Και όχι μόνο να παραμείνουμε, αλλά και να επενδύσουμε. Μαζί με τη διοίκηση της Bajaj αποφασίσαμε να συνεχίσουμε να διαχειριζόμαστε τον επίσημο μηχανοκίνητο αθλητισμό με πλήρη στρατηγική ανεξαρτησία, χωρίς εξωτερικούς επενδυτές. Υπήρχε τεράστιο ενδιαφέρον για συμμετοχή στο πρόγραμμα MotoGP. Κατά καιρούς, λαμβάναμε νέες αιτήσεις σχεδόν κάθε μέρα.”

Neumeister

Τελικά, όμως, η KTM επέλεξε μια διαφορετική πορεία: να συνεχίσει να επενδύει άμεσα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό χωρίς να παραχωρήσει τον έλεγχο του αγωνιστικού προγράμματος.

Ο Neumeister συνέχισε: “Πρέπει να έχουμε τη δυνατότητα να ξοδεύουμε όταν είναι απαραίτητο. Χρειάζεται δημοσιονομική πειθαρχία, αλλά και ένας ορισμένος βαθμός γενναιοδωρίας. Έχουμε τη χρηματοοικονομική δύναμη να αντέξουμε οικονομικά τον επίσημο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Και όχι μόνο να τον αντέξουμε, αλλά και να επενδύσουμε”.

Η δήλωση αυτή είναι παράλληλα και ένα μήνυμα πως η ο Bajaj υποστηρίζει πλήρως την KTM και εξακολουθεί να πιστεύει στο αγωνιστικό πρόγραμμα με επικεφαλής τον Pit Beirer.