MotoGP: Κάλιο αργά παρά ποτέ για Espargaro και Vinales

Παραμένουν τελικά οι Maverick Vinales και Aleix Espargaro στο Noale
Από το

motomag

26/5/2022

Μόλις πρόσφατα ο Aleix Espargaro εξέφρασε ανοικτά τα παράπονα για την αργοπορία της Aprilia, όσον αφορά την ανανέωση του συμβολαίου του με την ίδια. Ειδικότερα μετά τα πολύ καλά αποτελέσματα που πρώτη φορά βλέπουν οι δυο τους με μία νίκη και τρία συνεχόμενα βάθρα, μέχρι να φτάσουμε στο Mugello, υπήρξε δυσφορία για την απραξία της Aprilia. Κάτι που είναι λογικό, αν σκεφτεί κανείς πως φέτος η silly season όπως ονομάζεται στα MotoGP η μεταγραφική περίοδος, έχει πάρει φωτά με την αναταραχή που δημιουργήθηκε από την αποχώρηση της Suzuki από τα MotoGP.

Σήμερα, τελικώς, η Aprilia με μία συνέντευξη τύπου ανακοίνωσε την επέκταση των συμβολαίων και των δύο αναβατών της. Η τιμή ανανέωσης για το συμβόλαιο του Aleix υπολογίζεται στα 2 εκατομμύρια ευρώ.

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε τα λόγια των δύο αναβατών και του CEO της Aprilia Racing, Massimo Rivola που ειπώθηκαν στη συνέντευξη τύπου.

Maverick Vinales: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να δουλεύω με την ομάδα της Aprilia Racing. Οι ορίζοντές μας τώρα διευρύνονται και θα μπορούμε να εργαζόμαστε με συνέπεια ώστε να πετύχουμε φιλόδοξους στόχους. Πιστεύω σε αυτό το εγχείρημα και είμαι χαρούμενος που είμαι κι εγώ μέρος του. Θεωρώ το κλίμα που υπάρχει στην Aprilia φανταστικό και αυτό μου δίνει την ηρεμία και την επιβεβαίωση ότι εγώ και η ομάδα θα προχωρήσουμε όπως μας αξίζει.»

Aleix Espargaro: «Αυτή η επιβεβαίωση ήταν ότι ακριβώς συνέστησε ο γιατρός. Έχουμε εργαστεί σκληρά και έχουμε μεγαλώσει μαζί. Ήμασταν μία ελπίδα, τώρα είμαστε η πραγματικότητα. Είχαμε ήδη δει καθαρά τα σημάδια προόδου μας το 2021, και τώρα μπορούμε παλεύουμε με συνέπεια με τους καλύτερους του κόσμου. Το να συνεχίσω να το κάνω αυτό με την Aprilia είναι για μένα μία πηγή περηφάνιας. Μπορούμε να μεγαλώσουμε ακόμη περισσότερο και θέλουμε να το δείξουμε αυτό στην πίστα.»

Massimo Rivola: «Ό,τι καλό έχουμε κάνει αυτή τη σεζόν είναι ο καρπός πολλών συστατικών, σίγουρα η αξία των σχεδιαστών και των τεχνικών μας που καθοδηγούνται από τον Romano Albesiano, τη γενικότερη ανάπτυξη του αγωνιστικού μας τμήματος και, σε μεγάλο βαθμό, η συνεργασία που έχει περίτεχνα αναπτύξει ο Αρχηγός Aleix με τη μοτοσυκλέτα και την ομάδα. Έτσι λοιπόν θέτουμε ως στόχο να συνεχίσουμε με αυτές τις βάσεις, και με τον Aleix και με τον Maverick, και είμαι πολύ χαρούμενος με τις σημερινές ανακοινώσεις. Έχουμε ακόμα να κάνουμε πολύ δρόμο και τώρα έχουμε την ψυχραιμία να το κάνουμε.»

Κάπου εδώ να πούμε πως ο 32χρόνος Aleix, μετά την συνέντευξη τύπου, εξέφρασε πως δεν είχε κάποια άλλη προοπτική στο μυαλό του εκτός του να κρεμάσει τα γάντια του, σε περίπτωση που δεν ανανεωνόταν το συμβόλαιό του με την Aprilia.

Ετικέτες

Bezzecchi: Από τις σφαλιάρες, στη συγνώμη και στο δώρο στον κριτή – Όλο το χρονικό του συμβάντος [Video]

Ελπίζουμε ο Ιταλός να πήρε το μάθημά του
bez
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/6/2026

Το GP στο Brno χαρακτηρίστηκε από τη νίκη του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Marc Marquez, αλλά και από το εξωαγωνιστικό συμβάν που συνέβη το Σάββατο μεταξύ του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος Bezzecchi και ενός κριτή.

Το συμβάν θεωρείται πολύ σημαντικό και συνέβη όταν δύο γύρους πριν το τέλος του σύντομου αγώνα Sprint και ενώ βρισκόταν στην 5η θέση, ο Bezzecchi έπεσε. Στην συνέχεια ο κριτής λανθασμένα μαρσάρει την μοτοσυκλέτα του Ιταλού στην προσπάθεια να σηκώσει, με τον Bez να αντιδρά υπερβολικά και να τον χαστουκίζει δύο φορές!

Η διοργάνωση έπειτα απέβαλλε τον Ιταλό αναβάτη από τον Κυριακάτικο αγώνα. Ο Bez την επόμενη ημέρα μετά το πρωινό ζέσταμα πήγε στον κριτή για να του ζητήσει συγνώμη και μάλιστα του έκανε και δώρο ένα ζευγάρι γάντια του, ενώ στο τέλος φαίνεται πως δακρύζει κιόλας.

Δείτε παρακάτω όλο το χρονικό του συμβάντος:

“Είμαι εντάξει. Εκείνη τη στιγμή ήμουν λίγο σοκαρισμένος και το βράδυ, όταν το βίντεο έγινε viral και όλος ο κόσμος το έβλεπε, ένιωθα πραγματικά πεσμένος, γιατί είναι κάτι καινούργιο για μένα.

Σίγουρα ήταν αγχωμένος και καταλαβαίνω την κατάστασή του, καθώς έπεσε. Έκανα τη δουλειά μου, πήγα προς τη μοτοσυκλέτα, πίεσα τον συμπλέκτη και προσπάθησα να τη σηκώσω, επειδή ήταν ακόμα αναμμένη και η μοτοσυκλέτα άρχισε να κυλάει, οπότε ήθελα να την ξαναφήσω κάτω και ανέβασε στροφές.

Πιθανότατα σκέφτηκε ότι το έκανα επίτηδες, αλλά ήταν καθαρό ατύχημα και μετά όλοι είδαν τι συνέβη. Είδα (τη συγγνώμη) και ήρθε απλά να μου ζητήσει συγγνώμη αυτοπροσώπως, οπότε, εννοώ, τον καταλαβαίνω και του εύχομαι καλή τύχη. Έχει πραγματικά σημασία για μένα το γεγονός ότι ζήτησε συγγνώμη.