MotoGP: Κάλιο αργά παρά ποτέ για Espargaro και Vinales

Παραμένουν τελικά οι Maverick Vinales και Aleix Espargaro στο Noale
Από το

motomag

26/5/2022

Μόλις πρόσφατα ο Aleix Espargaro εξέφρασε ανοικτά τα παράπονα για την αργοπορία της Aprilia, όσον αφορά την ανανέωση του συμβολαίου του με την ίδια. Ειδικότερα μετά τα πολύ καλά αποτελέσματα που πρώτη φορά βλέπουν οι δυο τους με μία νίκη και τρία συνεχόμενα βάθρα, μέχρι να φτάσουμε στο Mugello, υπήρξε δυσφορία για την απραξία της Aprilia. Κάτι που είναι λογικό, αν σκεφτεί κανείς πως φέτος η silly season όπως ονομάζεται στα MotoGP η μεταγραφική περίοδος, έχει πάρει φωτά με την αναταραχή που δημιουργήθηκε από την αποχώρηση της Suzuki από τα MotoGP.

Σήμερα, τελικώς, η Aprilia με μία συνέντευξη τύπου ανακοίνωσε την επέκταση των συμβολαίων και των δύο αναβατών της. Η τιμή ανανέωσης για το συμβόλαιο του Aleix υπολογίζεται στα 2 εκατομμύρια ευρώ.

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε τα λόγια των δύο αναβατών και του CEO της Aprilia Racing, Massimo Rivola που ειπώθηκαν στη συνέντευξη τύπου.

Maverick Vinales: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να δουλεύω με την ομάδα της Aprilia Racing. Οι ορίζοντές μας τώρα διευρύνονται και θα μπορούμε να εργαζόμαστε με συνέπεια ώστε να πετύχουμε φιλόδοξους στόχους. Πιστεύω σε αυτό το εγχείρημα και είμαι χαρούμενος που είμαι κι εγώ μέρος του. Θεωρώ το κλίμα που υπάρχει στην Aprilia φανταστικό και αυτό μου δίνει την ηρεμία και την επιβεβαίωση ότι εγώ και η ομάδα θα προχωρήσουμε όπως μας αξίζει.»

Aleix Espargaro: «Αυτή η επιβεβαίωση ήταν ότι ακριβώς συνέστησε ο γιατρός. Έχουμε εργαστεί σκληρά και έχουμε μεγαλώσει μαζί. Ήμασταν μία ελπίδα, τώρα είμαστε η πραγματικότητα. Είχαμε ήδη δει καθαρά τα σημάδια προόδου μας το 2021, και τώρα μπορούμε παλεύουμε με συνέπεια με τους καλύτερους του κόσμου. Το να συνεχίσω να το κάνω αυτό με την Aprilia είναι για μένα μία πηγή περηφάνιας. Μπορούμε να μεγαλώσουμε ακόμη περισσότερο και θέλουμε να το δείξουμε αυτό στην πίστα.»

Massimo Rivola: «Ό,τι καλό έχουμε κάνει αυτή τη σεζόν είναι ο καρπός πολλών συστατικών, σίγουρα η αξία των σχεδιαστών και των τεχνικών μας που καθοδηγούνται από τον Romano Albesiano, τη γενικότερη ανάπτυξη του αγωνιστικού μας τμήματος και, σε μεγάλο βαθμό, η συνεργασία που έχει περίτεχνα αναπτύξει ο Αρχηγός Aleix με τη μοτοσυκλέτα και την ομάδα. Έτσι λοιπόν θέτουμε ως στόχο να συνεχίσουμε με αυτές τις βάσεις, και με τον Aleix και με τον Maverick, και είμαι πολύ χαρούμενος με τις σημερινές ανακοινώσεις. Έχουμε ακόμα να κάνουμε πολύ δρόμο και τώρα έχουμε την ψυχραιμία να το κάνουμε.»

Κάπου εδώ να πούμε πως ο 32χρόνος Aleix, μετά την συνέντευξη τύπου, εξέφρασε πως δεν είχε κάποια άλλη προοπτική στο μυαλό του εκτός του να κρεμάσει τα γάντια του, σε περίπτωση που δεν ανανεωνόταν το συμβόλαιό του με την Aprilia.

Ετικέτες

MotoGP Assen: Η Pole Position στον J. Martin - 4 Aprilia στις 4 πρώτες θέσεις!

1η pole για τον J. Martin από το 2024 - Ένα δέκατο διαφορά οι πέντε πρώτοι!
MotoGP Assen 2026 - Aprilia Jorge MArtin
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

27/6/2026

Χωρίς να φαίνεται να ζορίζεται πολύ ο Jorge Martin πήρε την pole position στην ολλανδική πίστα έχοντας άλλες τρεις Aprilia πίσω του και την πρώτη Ducati μόλις στην 5η θέση.

Ο Diogo Moreira ήταν εκείνος που προηγήθηκε στα πρώτα λεπτά του Q1 με τον Joan Mir να κάνει έναν πολύ καλό χρόνο λίγο μετά το πρώτο πεντάλεπτο για να περάσει μπρoστά από τους υπόλοιπους με 4 δέκατα διαφορά με Morbidelli, Binder και  Quartararo στην πρώτη πεντάδα.

Στα 6 τελευταία λεπτά οι αναβάτες άρχισαν να μπαίνουν ξανά στην πίστα με το 1:31.315 του Mir να κρατά έως το τέταρτο λεπτό πριν τη λήξη με τον Quartararo να κάνει το 1:31.271 αφήνοντας πίσω Mir, Moreira, Morbidelli και Binder. Ο Moreira έπεσε δύο λεπτά πριν το τέλος ζεσταίνοντας τα ελαστικά του για να προσπαθήσει κάτι καλύτερο, με τον Morbidelli να τα δίνει όλα με καινούργια λάστιχα στο τέλος αλλά με λάθη στο τελευταίο κομμάτι της πίστας έχασε τη διαφορά που είχε καταφέρει να αποκτήσει.

Quartararo και Mir πέρασαν στο Q2 με τους αναβάτες να μπαίνουν μαζικά στην πίστα με το που ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση και τον Bezzecchi να γράφει πρώτος 1:30.853 και να συνεχίζει την επίθεσή του στο χρονόμετρο απειλώντας το απόλυτο ρεκόρ γύρου, ενώ ο πρώτος καλός γύρος του M.Marquez ακυρώθηκε λόγω υπέρβασης των ορίων της πίστας. Bezz, Raul Fernandez, J. Martin, Pedro Acosta και Ai Ogura οι πέντε πρώτοι αναβάτες στο 8ο λεπτό πριν το τέλος με τον M.Marquez να βλέπει έναν ακόμη γύρο του να ακυρώνεται ενώ ο Quartararo έκανε τον 6ο χρόνο 0,463 δλ. πίσω από τον Ιταλό της Aprilia που είχε 4 μοτοσυκλέτες στις πέντε πρώτες θέσεις.

Με πολύ καλούς γύρους πέντε λεπτά πριν το τέλος ο J. Matin πέρασε μπροστά με 1:30.812 για να περάσει στην κορυφή, αφήνοντας πίσω των ομόσταυλό του που δεν μπορούσε να κάνει έναν ολοκληρωμένο γύρο χωρίς απώλειες, με Fernandez τρίτο και Pecco Bagnaia στην τέταρτη θέση και τον Ogura να κλείνει την πρώτη πεντάδα. Mόλις 0.143 δλ. διαφορά χώρις τους έξι πρώτους δύο λεπτά πριν ο τέλος με τον Fernandez να παίρνει φωτιά κάνοντας τον καλύτερο χρόνο για να ακυρωθεί λόγω ορίων.

Εν τω μεταξύ ο M.Marquez δεν μπόρεσε κάτι καλύτερο από 7ος και τελικά ο Martin πήρε την pole position, με το εκπληκτικό Ogura πίσω του στη δεύτερη θέση και τον Bezzecchi να συμπληρώνει την πρώτη σειρά της εκκίνησης, ενώ ο Fernandez είχε τον 4ο καλύτερο χρόνο και ο Pecco Bagnaia είναι ο πρώτος εκπρόσωπος της Ducati στην 5η θέση με μόλις ένα δέκατο διαφορά από τον Martin!

Ακολουθεί έκτος ο Fabio Di Giannantonio με 1:30.955 και 7oς o Marquez με 1:31.131, το χειρότερο αποτέλεσμά του φέτος στις κατατακτήριες. Τον 8ο ταχύτερο γύρο είχε ο Pedro Acosta με τον αναβάτη της KTM  να πετυχαίνει 1:31.224, ενώ ο Quartararo ήταν το πρώτο Yamaha στην 9η θέση με 1:31.316. Ο Mir κατέληξε τελικά 10ος με 1:31.504 και ο Bastianini 11ος με 1:31.604

Ο Alex Marquez και η ομάδα του αποφάσισαν να μη συμμετέχουν στο Q2.