MotoGP KTM 2019 – Μονάχα μία θέση έμεινε κενή!

Επιβεβαιώθηκαν οι προβλέψεις
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/5/2018

Η πρόβλεψη ήταν σαφέστατη τις προηγούμενες ημέρες: Ο Miguel Oliveira θα είναι ένας από τους αναβάτες των εργοστασιακών KTM, με την έννοια πως και η Tech3 θα χρησιμοποιεί τις ίδιες μοτοσυκλέτες, όπως ανακοίνωσε πριν από μήνες, όταν ανακοίνωσε πως αφήνει την Yamaha. Ο Πορτογάλος ήταν τόσο βέβαιο πως θα μετακινηθεί στην μεγάλη κατηγορία, που απλά το ερώτημα ήταν το πότε θα ανακοινωθεί το νέο του συμβόλαιο, μετά την ανανέωση του Pol Espargaro και την υπογραφή του Johann Zarco.

Η Yamaha Tech3 με KTM – Οι πιθανοί αναβάτες

Ο Oliveira είναι γνήσιο παιδί του προγράμματος KTM - Red Bull, καθώς έχει ξεκινήσει από την Moto3, πριν βρεθεί στην Moto2 και πλέον και στα MotoGP. Έχει αποδείξει ότι μπορεί να κυριαρχήσει στην πίστα μέσα από τις τρεις περσινές του νίκες και τις δύο φορές στο βάθρο, στους τέσσερις φετινούς αγώνες.

Η τελευταία θέση που απομένει για τις εργοστασιακές KTM, μέσα από την ευκαιρία της Tech3 είναι και η μοναδική που δεν μπορεί κανείς να ποντάρει με απόλυτη βεβαιότητα. Τρία ονόματα είναι αρκετά πιθανά, κι έχουν ακουστεί ήδη, του Hafizh Syahrin, του Brad Binder και της διατήρησης του Smith με περισσότερες πιθανότητες να παραμείνει στην Tech3 τώρα που αλλάζει κατασκευαστή, ο Μαλαισιανός Syahrin. Μπήκε ως αντικατάσταση του Folger, εντυπωσίασε με την ικανότητά του να βρίσκεται ακόμα και στην δεκάδα, έχοντας πολύ γρήγορη προσαρμογή και πλέον αποτελεί μία από τις δυνατές επιλογές της ομάδας…

 

Ετικέτες

ΑΜΟΤΟΕ: Ξεκίνησε στις 15/1 η μεταγραφική περίοδος για τη νέα σεζόν

Θα διαρκέσει για έναν μήνα, έως τις 15 Φεβρουαρίου
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

15/1/2026

Η Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία γνωστοποιεί πως η μεταγραφική περίοδος για το 2026 ξεκίνησε στις 15 Ιανουαρίου και λήγει στις 15 Φεβρουαρίου 2026.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε και την ανακοίνωση της ΑΜΟΤΟΕ:

"Η Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος, ενημερώνει όλους τους ενδιαφερόμενους ότι η μεταγραφική περίοδος για το έτος 2025 ξεκινά στις 15 Ιανουαρίου 2026 και λήγει στις 15 Φεβρουαρίου 2026.

Μεταγραφές μετά το πέρας της συγκεκριμένης περιόδου δεν θα γίνονται δεκτές.

Οι μεταγραφές είναι ελεύθερες και η διαδικασία έχει ως εξής:

Η αθλήτρια/αθλητής συμπληρώνει και υπογράφει το έντυπο ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗΣ που είναι αναρτημένο ΕΔΩ, το έγγραφο υπογράφεται και σφραγίζεται από το σωματείο που αποχωρεί ο αθλητής και τέλος υποβάλλεται στο σωματείο όπου επιθυμεί να μετεγγραφεί. Ο εκπρόσωπος του σωματείου σφραγίζει, υπογράφει και αποστέλλει το έντυπο στο amotoe@amotoe.gr.

Το κόστος της μεταγραφής για το έτος 2026 ανέρχεται στο ποσό των 25€.

Εφιστούμε της προσοχή των αθλητριών/αθλητών στα παρακάτω:

Για να συμμετέχει αθλητής σωματείου σε ΟΛΟΥΣ ανεξαιρέτως τους αγώνες της Ομοσπονδίας, θα πρέπει:

Να επιλέξει σωματείο που είναι εγγεγραμμένο στο e-Kouros -τη λίστα των σωματείων θα βρείτε ΕΔΩ.

Αν το σωματείο δεν έχει ειδική αθλητική αναγνώριση και δεν είναι εγγεγραμμένο στο Μητρώο e-Kouros, ο αθλητής ΔΕΝ μπορεί να συμμετέχει σε διοργανώσεις της Ομοσπονδίας.”

Την ανακοίνωση της ΑΜΟΤΟΕ, μπορείτε να τη δείτε και εδώ.

Ετικέτες