Συμπληρώθηκε ακόμη ένα κομμάτι στο μεταγραφικό παζλ του MotoGP
Από τον
Γιάννη Τσινάβο
1/7/2024
Όπως είχατε διαβάσει στο ΜΟΤΟ ο Alex Marquez ήταν μία ανάσα από το να υπογράψει με την ομάδα της Gresini Racing ώστε να συνεχίσει τη συνεργασία του με την ιταλική ομάδα, με τον Ισπανό να ανακοινώνει πως τα επόμενα δύο χρόνια θα παραμείνει στις τάξεις της περιφερειακής ομάδας της Ducati.
Η Gresini Racing μετά την απόφαση του Marc Marquez να μετακομίσει στην Ducati Lenovo Team πήρε την απόφαση να ανανεώσει το συμβόλαιο του Alex Marquez για τα επόμενα δύο χρόνια. Μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου ο Alex Marquez θα συνεχίσει να φορά τα γαλάζια χρώματα ενώ το ερωτηματικό είναι το ποιος θα είναι ο teammate του την επόμενη χρονιά.
Έχουμε φτάσει στο μέσον της σεζόν του 2024 και μένουν ακόμη 10 θέσεις σε διάφορες ομάδες του MotoGP και ο μεταγραφικός πυρετός εν μέσω καλοκαιρού αναμένεται να αυξηθεί κατακόρυφα.
Toprak Razgatlioglu: Στο MotoGP το 2026 με Pramac Yamaha
Το ακούμε εδώ και πολλά χρόνια, οι Γερμανοί λένε πως τώρα όντως γίνεται
Από τον
Παύλο Καρατζά
30/5/2025
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες Γερμανών δημοσιογράφων, ο Toprak Razgatlioglu έχει ήδη συμφωνήσει με την Yamaha και η πολυπόθητη μετάβασή του στο MotoGP της επόμενης σεζόν είναι γεγονός.
Μετά την χτεσινή δήλωση-βόμβα του εν ενεργεία πρωταθλητή Jorge Martin (περισσότερα εδώ) φαίνεται ότι η χιονοστιβάδα των εξελίξεων στο MotoGP μόλις ξεκίνησε, καθώς σύμφωνα με το speedweek.com, ο Toprak Razgatlioglu θα είναι μέλος του grid του MotoGP της επόμενης χρονιάς.
Το συγκεκριμένο νέο μοιάζει σαν ψέμα, αφού τα τελευταία χρόνια ακούγαμε συνεχώς για την μετακίνηση αυτή, αλλά ποτέ δεν πραγματοποιούταν για διαφόρους λόγους. Όμως πλέον ο 28χρονος πολυπρωταθλητής βλέπει το μεγάλο του όνειρο να παίρνει σάρκα και οστά.
Η Yamaha θα τοποθετήσει τον Razgatlioglu στην ομάδα της Pramac, εκεί θα αντικαταστήσει είτε τον Αυστραλό Jack Miller είτε τον Πορτογάλο Miguel Oliveira και θα του δοθεί εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, ίδια με των Fabio Quartararo και Alex Rins. Πληροφορίες θέλουν μάλιστα την συμφωνία να ανακοινώνεται στον αγώνα του MotoGP στο Mugello, που θα πραγματοποιηθεί 20-22 Ιουνίου.
Πάντως τα παραπάνω ολόφρεσκα νέα δεν θα είναι τα μόνα, καθώς μία αλυσιδωτή αντίδραση μετακινήσεων φαίνεται να έχει ήδη πυροδοτηθεί στο MotoGP. Ο Jorge Martin έχει ήδη βγει στην αγορά και ψάχνει το επόμενο συμβόλαιό του, ο Torpak έχει κλείσει για του χρόνου, οι εργοστασιακοί αναβάτες της KTM δηλώνουν απεγνωσμένοι με την εταιρεία και την έλλειψη υποστήριξης προς τα πρόσωπά τους, o Alex Rins και ο Fabio Quartararo είναι δυσαρεστημένοι με την Yamaha, με τον τελευταίο μάλιστα να εγκαταλείπει αναγκαστικά στο Silverstone λόγω μηχανικής βλάβης ενώ ήταν πρώτος.
Η τοποθέτηση του Toprak στην δορυφορική ομάδα, αφήνει το πεδίο ανοικτό και για τον χορηγό του, την Red Bull, καθώς η εργοστασιακή ομάδα της Yamaha έχει χρόνια συμφωνία με την Monster.
Σίγουρα μετά τη μετακίνηση αυτή, ανοίγει η όρεξη και του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος WSBK και εργοστασιακού οδηγού της Ducati, Nicolo Bulega που είναι ξεκάθαρο πως θέλει να κάνει και αυτός τη μετάβαση προς τα MotoGP.
Πάντως οι επόμενες εβδομάδες αναμένονται καυτές όχι μόνο λόγω θερμοκρασιών αλλά και των ηχηρών μεταγραφών που αναμένονται.
Εμείς στο MOTO θα σας κρατάμε σίγουρα ενήμερους για οτιδήποτε προκύψει.