MotoGP - Μέχρι το 2026 στη Gresini o Alex Marquez

Συμπληρώθηκε ακόμη ένα κομμάτι στο μεταγραφικό παζλ του MotoGP
motomag MotoGP – Μέχρι το 2026 στην Gresini o Alex Marquez
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

1/7/2024

Όπως είχατε διαβάσει στο ΜΟΤΟ ο Alex Marquez ήταν μία ανάσα από το να υπογράψει με την ομάδα της Gresini Racing ώστε να συνεχίσει τη συνεργασία του με την ιταλική ομάδα, με τον Ισπανό να ανακοινώνει πως τα επόμενα δύο χρόνια θα παραμείνει στις τάξεις της περιφερειακής ομάδας της Ducati.

Η Gresini Racing μετά την απόφαση του Marc Marquez να μετακομίσει στην Ducati Lenovo Team πήρε την απόφαση να ανανεώσει το συμβόλαιο του Alex Marquez για τα επόμενα δύο χρόνια. Μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου ο Alex Marquez θα συνεχίσει να φορά τα γαλάζια χρώματα ενώ το ερωτηματικό είναι το ποιος θα είναι ο teammate του την επόμενη χρονιά.

Έχουμε φτάσει στο μέσον της σεζόν του 2024 και μένουν ακόμη 10 θέσεις σε διάφορες ομάδες του MotoGP και ο μεταγραφικός πυρετός εν μέσω καλοκαιρού αναμένεται να αυξηθεί κατακόρυφα.

Ετικέτες

MotoGP: Φεύγει ο Martin από την Aprilia! Ο πρωταθλητής μίλησε! Οριστικό τέλος συνεργασίας

Ξεκαθαρίζει τα πράγματα ο Jorge Martin μετά από την προσπάθεια κουκουλώματος της Aprilia
Jorge-Martin
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/5/2025

Κατά τη διάρκεια του Βρετανικού GP, ο εν ενεργεία Παγκόσμιος Πρωταθλητής Jorge Martin είχε δηλώσει ότι σύντομα θα μοιραστεί “τη δική του πλευρά της ιστορίας”, και πλέον ο αναβάτης με το #1 εξέδωσε επίσημη δήλωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

“Γεια σε όλους,

Θα ήθελα να μοιραστώ με όλους τους φίλους, τα μέσα ενημέρωσης και τους ανθρώπους που παρακολουθούν την καριέρα μου μια ξεκάθαρη εξήγηση για την κατάσταση που αφορά τη συνεργασία μου με την Aprilia.

Σε καμία στιγμή δεν παραβίασα το συμβόλαιό μου. Όταν το υπογράψαμε, συμφώνησα με την Aprilia ότι, εφόσον δεν πληρούνταν ορισμένες προϋποθέσεις, διατηρούσα το δικαίωμα να αποφασίσω για το μέλλον μου για το 2026. Αυτή ήταν μια ουσιαστική προϋπόθεση για να αποδεχθώ την πρόταση συμβολαίου που μου προσέφεραν εκείνη τη στιγμή.

Όταν πήρα την απόφαση να αλλάξω κατασκευαστή πέρσι, ένα από τα βασικά μου ζητούμενα ήταν να έχω τη δυνατότητα να δοκιμάσω τη μοτοσυκλέτα σε πραγματικές συνθήκες και να κατανοήσω την ομάδα και τη μεθοδολογία της. Με αυτόν τον τρόπο, θα αισθανόμουν άνετα να υπογράψω για δύο χρόνια αντί για ένα, και έτσι συμπεριλάβαμε αυτή την προϋπόθεση.

Αντιμέτωπος με την κατάσταση όπου έπρεπε να λάβω μια απόφαση με βάση μια ημερομηνία που ορίζεται από συμβόλαιο, αποφάσισα να ασκήσω το δικαίωμά μου να αποδεσμευτώ για τη σεζόν του 2026. Το έκανα πάντα με σεβασμό, σαφήνεια και με μοναδικό σκοπό να έχω τον έλεγχο του μέλλοντος μου ως επαγγελματίας αθλητής.

Δυστυχώς, οι περιστάσεις που προέκυψαν λόγω των πτώσεων, αν και είναι αλήθεια ότι δεν επηρεάζουν όσα είχαμε συμφωνήσει, επηρέασαν αυτή τη φάση. Γι’ αυτόν τον λόγο, ήμουν πάντα ανοιχτός σε διάλογο με την Aprilia για να παρατείνουμε αυτήν την περίοδο μέχρι έναν ορισμένο αριθμό Grand Prix μετά την επιστροφή μου στη δράση. Ο στόχος είναι και οι δύο πλευρές να δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία και να αισθανθούμε άνετα πριν ληφθεί η απόφαση για το 2026.

Ήμουν πάντα ειλικρινής με την Aprilia, πάντα εκτιμούσα τη μοτοσυκλέτα, την ομάδα και την προσπάθεια όλων των ανθρώπων που είναι μέρος του εγχειρήματος. Το μόνο που ζητώ είναι να γίνει σεβαστή η θέλησή μου και το πνεύμα της συμφωνίας που είχαμε κάνει εξαρχής με την Aprilia.

Δεν υπάρχει σύγκρουση ή μομφή. Θέλω απλώς να μπορώ να κοιτάξω μπροστά με καθαρότητα, μετά από πολύ δύσκολες στιγμές και έναν πολύ σοβαρό τραυματισμό, και να συνεχίσω να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό εντός και εκτός πίστας.

Σας ευχαριστώ όλους για την κατανόηση και τον σεβασμό,

Jorge Martín”

Αυτό ήταν! Ο παγκόσμιος πρωταθλητής μίλησε και πλέον ψάχνει τον επόμενο σταθμό της καριέρας του για την ερχόμενη σεζόν με τη Honda να έχει αυτή τη στιγμή και τις περισσότερες πιθανότητες έπειτα και από όλα αυτά που έχουν γίνει τις τελευταίες ημέρες.