MotoGP Mugello: Pole position στην καρό σημαία! Αποτελέσματα

Δεν άφησε τις Yamaha να το κρατήσουν!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/6/2019

Δεν είχαν αφήσει περιθώριο οι Yamaha και πιο συγκεκριμένα ο Quartararo που δυναμικά κρατούσαν την πρώτη θέση για την εκκίνηση αύριο. Όμως ο Marquez έχει αντιστρόφως ανάλογη εμπειρία με την ηλικία του, κι αυτό που έκανε σήμερα είναι μίγμα αστείρευτου ταλέντου και βαθιάς εμπειρίας: Πήρε την pole position με τρόπο έξυπνο και χρησιμοποιώντας ό,τι είχε μπροστά του, παρόλο που έχει μία ίωση να τον ταλαιπωρεί και να μην τον αφήνει να δώσει το 100% όπως είπε και ο ίδιος… Ούτε άρρωστο δεν τον πιάνουν!

«Ήταν σαν κανονικός αγώνας κάποια στιγμή, ήταν δύσκολο να διατηρηθεί ο ρυθμός αλλά με το επόμενο σετ ελαστικών είχα μια νέα ευκαιρία, όπου υπολόγισα με μεγάλη ακρίβεια το κενό ανάμεσα σε εμένα και τον Dovizioso, κερδίζοντας το slipstreaming παίρνοντας την πρώτη θέση»! Είναι πρακτικό το θέμα τόνισε ο Marquez για το γεγονός πως πήρε την pole position, γιατί πρέπει να φύγει μπροστά και να κάνει μία καλή εκκίνηση απέναντι στις Yamaha που πηγαίνουν πολύ καλά… με τον Quartararo να είναι ο πλέον γρήγορος ανάμεσα στους υπόλοιπους. Ο Quartartaro που όπως γράψαμε κι εδώ, όπως είπε και ο Dovizioso, μαζί με τους υπόλοιπους νέους αναβάτες επωφελούνται στο Mugello από το γεγονός πως οδηγούν με στιλ που ταιριάζει περισσότερο στην Moto2, κι αυτό ακριβώς θέλει το Mugello.

Καμία σχέση δεν είχε η περίοδος της κατάταξης όμως, με όλα όσα είδαμε πιο πριν, πέρα από την ξεκάθαρη υπεροχή του Quartararo. Κι έτσι φαινόταν ότι θα εξελιχθούν όλα, δίχως αλλαγές από τις υπόλοιπες δοκιμές αν ο Marquez δεν έκανε το θαύμα του. Οπότε η προσπάθεια του Quartararo αξίζει την προσοχή μας, μιας κι εδώ και δύο ημέρες επιδεικνύει απίστευτη προσαρμοστικότητα στο Mugello διατηρώντας φοβερό ρυθμό, στοιχεία που θα έπρεπε να οδηγήσουν στην pole position. Ο Marquez βέβαια δεν γίνεται ούτε άρρωστος, «ούτε με χάπια», να βγει από την εξίσωση!

Ο Dovizioso μπορεί να έθεσε το ρεκόρ ταχύτητας για άλλη μία φορά, μπορεί η Ducati να είναι με διαφορά η ταχύτερη εταιρία χρόνια τώρα, αλλά η ανωτερότητα αυτή δεν τον βοήθησε και στην κατάταξη. Ο αγώνας βέβαια είναι πάντα μία διαφορετική περίπτωση, ωστόσο η ημέρα αύριο φωνάζει Yamaha, με ότι κι αν αυτό σημαίνει!

Από όλες τις Yamaha, o Rossi ήταν πραγματικά άτυχος, οι δοκιμές του καταστράφηκαν και αύριο θα ξεκινήσει από την 18η θέση, με τον Morbidelli να είναι επίσης εξαιρετικά γρήγορος, περισσότερο από τις «εργοστασιακές», και τα αποσιωπητικά μπαίνουν γιατί πρακτικά έχει την ίδια μοτοσυκλέτα, ενώ του Quartararo είναι πιο πίσω σε εξέλιξη.

Οι Yamaha λοιπόν, και οι νέοι αναβάτες κυριαρχούν μέχρι στιγμής στο Mugello. O Marquez έχει εδώ πάντα να σκέφτεται τα παλιά, αλλά και το γεγονός πως τελευταία φορά που κέρδισε εδώ, ήταν πίσω το 2014! Δεν υπάρχουν λοιπόν φαβορί για αύριο, παρά μόνο ένα δεδομένο, πως αναμένεται ένας συναρπαστικός αγώνας!

 

Αποτελέσματα Q2 και Q1:

Θέση
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Km/h
Χρόνος
Διαφ. 1ου/Προηγ.
1
Marc MARQUEZ
Honda
348.4
1'45.519
 
2
Fabio QUARTARARO
Yamaha
339.3
1'45.733
0.214 / 0.214
3
Danilo PETRUCCI
Ducati
346.9
1'45.881
0.362 / 0.148
4
Franco MORBIDELLI
Yamaha
333.7
1'45.959
0.440 / 0.078
5
Jack MILLER
Ducati
345.6
1'46.029
0.510 / 0.070
6
Cal CRUTCHLOW
Honda
347.6
1'46.079
0.560 / 0.050
7
Maverick VIÑALES
Yamaha
339.7
1'46.181
0.662 / 0.102
8
Francesco BAGNAIA
Ducati
343.5
1'46.260
0.741 / 0.079
9
Andrea DOVIZIOSO
Ducati
349.4
1'46.293
0.774 / 0.033
10
Takaaki NAKAGAMI
Honda
336.7
1'46.387
0.868 / 0.094
11
Pol ESPARGARO
KTM
340.1
1'46.433
0.914 / 0.046
12
Michele PIRRO
Ducati
349.9
1'46.638
1.119 / 0.205
Αποτελέσματα Q1
Θέση
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Km/h
Χρόνος
Διαφ. 1ου/Προηγ.
1
Andrea DOVIZIOSO
Ducati
344.1
1'46.278
 
2
Michele PIRRO
Ducati
347.7
1'46.283
0.005 / 0.005
3
Alex RINS
Suzuki
338.3
1'46.539
0.261 / 0.256
4
Tito RABAT
Ducati
345.2
1'46.678
0.400 / 0.139
5
Aleix ESPARGARO
Aprilia
340.3
1'46.899
0.621 / 0.221
6
Karel ABRAHAM
Ducati
342.9
1'47.028
0.750 / 0.129
7
Jorge LORENZO
Honda
339.9
1'47.135
0.857 / 0.107
8
Valentino ROSSI
Yamaha
335.8
1'47.184
0.906 / 0.049
9
Johann ZARCO
KTM
340.1
1'47.394
1.116 / 0.210
10
Joan MIR
Suzuki
341.8
1'47.519
1.241 / 0.125
11
Hafizh SYAHRIN
KTM
338.0
1'48.222
1.944 / 0.703
12
Miguel OLIVEIRA
KTM
336.8
1'48.235
1.957 / 0.013
13
Andrea IANNONE
Aprilia
340.1
1'48.303
2.025 / 0.068

 

Ετικέτες

MotoGP – Μεταγραφικός πυρετός παντού και είμαστε μόλις στον Απρίλιο

H silly season ξεκινά δυναμικά πολύ νωρίτερα από ότι θα περίμενε κανείς στο MotoGP
μοτομαγ MotoGP – Μεταγραφικός πυρετός παντού και είμαστε μόλις στον Απρίλιο
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

18/4/2024

Τι και αν στο MotoGP έχουν διεξαχθεί τρεις μόνο γύροι μέχρι στιγμής, τα μεταγραφικά σενάρια όσον αφορά τα πήγαινε έλα των αναβατών έχουν ξεκινήσει πιο νωρίς από ποτέ καθώς είναι από τις λίγες χρονιές που τα περισσότερα συμβόλαια των οδηγών της κορυφαίας κατηγορίας είναι ανοιχτά.

Πριν αναφερθούμε σε αυτούς που το συμβόλαιο τους λήγει στο τέλος της φετινής χρονιάς ας δούμε πρώτα ποιος έχει ήδη εξασφαλίσει τη θέση του για την επόμενη χρονιά. Ξεκινάμε με τον Fabio Quartararo καθώς ο Γάλλος πριν από λίγες ημέρες ανακοίνωσε πως θα μείνει για ακόμη δύο χρόνια στην Yamaha ενώ στο τέλος της χρονιάς θα δούμε το μεγάλο κεφάλι της ιαπωνικής εταιρείας Lin Jarvis να αποχωρεί από τους μπλε με ότι αυτό συνεπάγεται.

MotoGP – Μεταγραφικός πυρετός παντού και είμαστε μόλις στον Απρίλιο

Επόμενος στη λίστα μας ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Pecco Bagnaia ο οποίος υπέγραψε άρον άρον με την Ducati καθώς στο Borgo Panigale δεν ήθελαν με τίποτα να δουν το Νο1 τους να μετακομίζει σε άλλη ομάδα. Το τμήμα Ducati Corse εκτός από τον Bagnaia έκανε δικό της και το αστέρι της Moto2 Fermin Aldeguer, με τον Ιταλό κατά πάσα πιθανότητα να καταλήγει το 2025 στην Prima Pramac Racing.

Άγχος για το συμβόλαιο του δεν θα έχει ούτε ο Brad Binder καθώς ο Νοτιοαφρικανός θα παραμείνει στις τάξεις της KTM έως το 2026, ενώ σίγουρη θέση έχουν οι Luca Marini και Johann Zarco όσον αφορά τις ομάδες της Honda.

MotoGP – Μεταγραφικός πυρετός παντού και είμαστε μόλις στον Απρίλιο

Και κάπως έτσι ξεκινάμε με αυτούς που το συμβόλαιο τους λήγει και όλα είναι στον αέρα. Θα ξεκινήσουμε από την Ducati Lenovo Team στην οποία όλοι θέλουν να βρεθούν και όχι άδικα. Οι Ιταλοί έχουν την καλύτερη μοτοσυκλέτα αποδεδειγμένα, ενώ οι μνηστήρες έχουν πολλά ονόματα. Ο εν ενεργεία αναβάτης της ομάδας Enea Bastianini έχει συμβόλαιο μέχρι το τέλος της χρονιάς, ωστόσο θα πρέπει να βάλει τα δυνατά του αν θέλει να κρατήσει την θέση του.

Από την άλλη ο Jorge Martin έχει ξεκαθαρίσει πως δεν θα ανανεώσει με την Prima Pramac Racing, με τον ίδιο να κοιτά μόνο εργοστασιακή θέση είτε αυτή είναι στην Ducati είτε κάπου αλλού. Ακόμη ένας αναβάτης ο οποίος έχει συνδέσει το όνομα του με την εργοστασιακή θέση της Ducati Lenovo Team, είναι ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Marc Marquez του οποίου το συμβόλαιο με την Gresini Racing λήγει στο τέλος του 2024.

MotoGP – Μεταγραφικός πυρετός παντού και είμαστε μόλις στον Απρίλιο

Στον αέρα όμως βρίσκονται και τα συμβόλαια των Marco Bezzecchi, Fabio Di Giannantonio Franco Morbidelli και Alex Marquez οι οποίοι οδηγούν μοτοσυκλέτες της ιταλικής εταιρείας. Για τους δύο πρώτους πρέπει να ξεκαθαρίσει το τοπίο όσον αφορά με το ποια μοτοσυκλέτα θα αγωνιστεί από το 2025 η ομάδα του Valentino Rossi στο MotoGP, ενώ για τους Morbidelli και Alex Marquez όλα θα εξαρτηθούν από τα αποτελέσματα τους εντός πίστας.

Παραμένουμε σε ιταλική εταιρεία ωστόσο αλλάζουμε στρατόπεδο. Στην Aprilia Racing κανείς δεν γνωρίζει το παραμικρό. Ο Aleix Espargaro ο οποίος βρίσκεται σε ηλικία 34 ετών δεν έχει αποφασίσει αν θα κρεμάσει την φόρμα του καθώς ακόμη βρίσκεται σε ανταγωνιστικό φεγγάρι. Στο τέλος της χρονιάς λήγει και το συμβόλαιο του νικητή του GP της COTA Maverick Viñales με τον teammate του Espargaro να θέλει απεγνωσμένα να κρατήσει την θέση του εργοστασιακού αναβάτη της Aprilia Racing -και μέχρι τώρα να δείχνει πως τα καταφέρνει.

MotoGP – Μεταγραφικός πυρετός παντού και είμαστε μόλις στον Απρίλιο

Αβέβαιο είναι και το μέλλον των δύο αναβατών της Trackhouse Racing. Οι Miguel Oliveira και Raul Fernandez έχουν συμβόλαιο μέχρι το τέλος της χρονιάς ωστόσο οι υπεύθυνοι της αμερικάνικης δορυφορικής ομάδας της Aprilia έχουν κάνει ξεκάθαρο πως θέλουν να φέρουν Αμερικανό αναβάτη στην κορυφαία κατηγορία.

MotoGP – Μεταγραφικός πυρετός παντού και είμαστε μόλις στον Απρίλιο

Συνεχίζουμε σε ευρωπαϊκό έδαφος με την ομάδα της KTM. Η αυστριακή ομάδα ανανέωσε όπως σας είπαμε το συμβόλαιο του Binder ωστόσο η θέση του Jack Miller στην ομάδα τίθεται εν αμφιβόλω. Ο Αυστραλός ο οποίος έχει συμβόλαιο και αυτός μέχρι το τέλος του έτους πρέπει να πραγματοποιήσει ένα αγωνιστικό θαύμα για να μείνει στην ομάδα ή να φέρει χορηγούς οι οποίοι θα του δώσουν λίγο χρόνο ακόμη.

MotoGP – Μεταγραφικός πυρετός παντού και είμαστε μόλις στον Απρίλιο

Και το λέμε αυτό γιατί έρχεται η αποκάλυψη του MotoGP μέχρι στιγμής Pedro Acosta. Ο νεαρός αναβάτης της Red Bull GASGAS Tech3 με τα αποτελέσματα του και τα βάθρα που έχει πετύχει έχει κάνει ξεκάθαρο πως βλέπει μόνο κορυφή οπότε η θέση του Miller γίνεται κατανοητό πως απειλείται ξεκάθαρα. Αβέβαιο είναι και το αγωνιστικό μέλλον του Augusto Fernandez στην GASGAS Tech3 και το βλέπουμε δύσκολο να παραμένει στην ομάδα αν δεν πραγματοποιήσει καλές εμφανίσεις.

Αφήνουμε τους Ευρωπαίους και πάμε στους Ιάπωνες κατασκευαστές. Στη Honda ψάχνουν λύση για να επανέλθουν ξανά στον δρόμο των επιτυχιών, ωστόσο αυτό δεν είναι και πολύ εύκολο. Ο Takaaki Nakagami της LCR μπορεί να έχει συμβόλαιο για φέτος, ωστόσο άπαντες γνωρίζουν πως η Honda πρέπει να έχει έναν Ιάπωνα στο MotoGP οπότε κάποια στιγμή στο μέσο της χρονιάς θα δούμε την LCR να ανακοινώνει την ανανέωση του συμβολαίου του Nakagami.

MotoGP – Μεταγραφικός πυρετός παντού και είμαστε μόλις στον Απρίλιο

Εύκολα δεν θα είναι τα πράγματα τη φετινή σεζόν για τον αναβάτη της Repsol Honda, Joan Mir, o Ισπανός μπορεί να θέλει να πετύχει νίκες και να συνδέσει το όνομα του με αυτό της ιαπωνικής ομάδας ωστόσο αν δεν καταφέρει να βρει την ταχύτητα που χρειάζεται, είναι δεδομένο πως οι manager του θα ψάξουν να του βρουν αλλού αγωνιστική στέγη.

Στο στρατόπεδο της Yamaha η οποία έχει μόνο δύο μοτοσυκλέτες στο grid μάλλον η φετινή χρονιά θα είναι πεδίο δοκιμών και ρίσκων καθώς δεν έχει εδώ που τα λέμε και πολλά να χάσει τώρα που καπάρωσε τον Fabio Quartararo. Αυτός που θα πρέπει να δει πως θα τα βγάλει πέρα είναι ο Alex Rins καθώς το συμβόλαιο του λήγει στο τέλος της χρονιάς και δεν έχει περιθώρια για χάσιμο.

MotoGP – Μεταγραφικός πυρετός παντού και είμαστε μόλις στον Απρίλιο

Φυσικά είναι πολύ νωρίς για να ξέρουμε τι θα γίνει ωστόσο η φετινή χρονιά όσον αφορά το μεταγραφικό παζάρι στο MotoGP ίσως αφήσει ιστορία καθώς ενδέχεται να δούμε αλλαγές σε όλες τις ομάδες!

MotoGP – Μεταγραφικός πυρετός παντού και είμαστε μόλις στον Απρίλιο
Ετικέτες