MotoGP-Mugello: "Θα έχει πλάκα στον αγώνα"

Τρέχουν για τη "σέλα" τους!
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

29/5/2019

Μόνο μία νίκη από το μακρινό 2014 έχει στο Mugello ο Marc Marquez, όμως φέτος πιστεύει πως τα πράγματα θα είναι εντελώς διαφορετικά. Η Honda έχει πλέον γκάζι και η μεγάλη ευθεία της ιταλικής πίστας δεν θα δίνει τόσο μεγάλο πλεονέκτημα στις παντοδύναμες Ducati, όσο τα προηγούμενα χρόνια. Όπως δήλωσε ο ίδιος: Αν δουλέψουμε σωστά από την Παρασκευή, όπως έχουμε κάνει στους προηγούμενους αγώνες φέτος, θα είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί. Μου αρέσει αυτή η πίστα, ασχέτως αν δεν έχουμε καταφέρει έως τώρα να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα που θα μπορούσαμε. Θα έχει πλάκα!

Αισιόδοξος δηλώνει και ο Jorge Lorenzo, νικητής του περσινού αγώνα με την Ducati. Βέβαια φέτος στη σέλα της Honda αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα προσαρμογής. Παρ’ όλα αυτά πιστεύει πως στον αγώνα του Le Mans έκανε σημαντικά βήματα προόδου σε ό,τι αφορά την ρύθμιση της μοτοσυκλέτας στα γούστα του. Μάλιστα φρόντισε σε δηλώσεις του να δείξει ευγνωμοσύνη για τον τρόπο που τον βοηθάει η ομάδα του να προσαρμοστεί: Η Honda δουλεύει σκληρά και στον αγώνα της Γαλλίας καταφέραμε να πλησιάσουμε πιο κοντά στους πρώτους. Στο Mugello είχα καλά αποτελέσματα στο παρελθόν και ελπίζω σύντομα να τα επαναλάβω για να ανταποδώσω την προσπάθεια που κάνει η Repsol Honda για μένα.

Όμως το Mugello είναι η πίστα που παραδοσιακά βάζει τη μεγαλύτερη πίεση στους Ιταλούς αναβάτες. Αυτή η ιταλική πίστα έχει την πιο θερμόαιμη κερκίδα και η ατμόσφαιρα είναι πιο εκρηκτική κι από ποδοσφαιρικό αγώνα. Δημοσιογράφοι και θεατές ξεκινούν τις συζητήσεις πολλές μέρες πριν και ουσιαστικά απαιτούν από τους συμπατριώτες αναβάτες να δοξάσουν την χώρα τους. Ακόμα και ο Valentino Rossi που είναι master στη διαχείριση του Τύπου και των social media, δήλωσε πως δυσκολεύεται πάντα να απομονωθεί από την ατμόσφαιρα που δημιουργεί ο κόσμος και οι Ιταλοί δημοσιογράφοι πριν τον αγώνα και έξω από την πίστα. Την ίδια πίεση έχουν και οι υπόλοιποι Ιταλοί αναβάτες, όπως ο Morbidelli, που μετά την τέταρτη θέση στο Le Mans, έχει αυξήσει τις απαιτήσεις των συμπατριωτών του. "Νιώθω πίεση, διότι το Mugello για μένα είναι η πίστα που έβλεπα μικρός όλους τους θρύλους των GP και οι θεατές στους λόφους δημιουργούν εντυπωσιακή ατμόσφαιρα. Παρ' όλα αυτά δεν έχω καταφέρει να έχω καλά αποτελέσματα εδώ. Όμως η καλή πορεία μας φέτος, δίνει αυτοπεποίθηση στην ομάδα."

Αισιοδοξία επικρατεί στο στρατόπεδο της KTM, καθώς ο Pol Espargaro με τον νέο κινητήρα και το νέο carbon-fiber ψαλίδι τερμάτισε έκτος και μόλις 5,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον “ιπτάμενο” Marc Marquez. Εδώ να προσθέσουμε, πως όλοι οι αναβάτες των οποίων τα συμβόλαια πλησιάζουν στο τέλος, βρίσκονται υπό πίεση για καλά αποτελέσματα, καθώς κατά την διάρκεια των συζητήσεων με τις ομάδες θα γίνουν αλλεπάλληλοι αγώνες και θα καθοριστεί σε μικρό χρονικό διάστημα η βαθμολογία του πρωταθλήματος. Εκτός από την Repsol Honda που λογικά δεν θα μπει φέτος σε αυτή τη διαδικασία (αν και υπήρξαν φήμες για τον Lorenzo…), θα πρέπει η Ducati να δει τι θα κάνει με τον Petrucci, η KTM με την θέση του Syahrin στην Tech 3 και φυσικά θα πρέπει να δούμε τι θα κάνει η Yamaha με τα συμβόλαια του Rossi και του Vinales.

Την ίδια στιγμή, κυκλοφορεί η φήμη στα paddock, πως ο Team Manager Francesco Guidotti της Pramac (Ducati) θέλει τον Alex Marquez στην ομάδα του για το 2020!

Αν γίνει αυτό πραγματικότητα, τότε θα έχουμε καραμπόλα αλλαγών στις τέσσερεις σέλες των μοτοσυκλετών της Ducati, καθώς ο Bagnaia προορίζεται (ανάλογα με την πρόοδο που θα κάνει στους αγώνες) για μελλοντικός αντικαταστάτης του Andrea Dovisiozo ή του Danillo Pertucci, ο οποίος έχει μονοετές συμβόλαιο. Σίγουρα πάντως η άφιξη του Alex Marquez δεν θα είναι ευχάριστη είδηση για τον Jack Miller… 

 

Bezzecchi: Από τις σφαλιάρες, στη συγνώμη και στο δώρο στον κριτή – Όλο το χρονικό του συμβάντος [Video]

Ελπίζουμε ο Ιταλός να πήρε το μάθημά του
bez
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/6/2026

Το GP στο Brno χαρακτηρίστηκε από τη νίκη του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Marc Marquez, αλλά και από το εξωαγωνιστικό συμβάν που συνέβη το Σάββατο μεταξύ του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος Bezzecchi και ενός κριτή.

Το συμβάν θεωρείται πολύ σημαντικό και συνέβη όταν δύο γύρους πριν το τέλος του σύντομου αγώνα Sprint και ενώ βρισκόταν στην 5η θέση, ο Bezzecchi έπεσε. Στην συνέχεια ο κριτής λανθασμένα μαρσάρει την μοτοσυκλέτα του Ιταλού στην προσπάθεια να σηκώσει, με τον Bez να αντιδρά υπερβολικά και να τον χαστουκίζει δύο φορές!

Η διοργάνωση έπειτα απέβαλλε τον Ιταλό αναβάτη από τον Κυριακάτικο αγώνα. Ο Bez την επόμενη ημέρα μετά το πρωινό ζέσταμα πήγε στον κριτή για να του ζητήσει συγνώμη και μάλιστα του έκανε και δώρο ένα ζευγάρι γάντια του, ενώ στο τέλος φαίνεται πως δακρύζει κιόλας.

Δείτε παρακάτω όλο το χρονικό του συμβάντος:

“Είμαι εντάξει. Εκείνη τη στιγμή ήμουν λίγο σοκαρισμένος και το βράδυ, όταν το βίντεο έγινε viral και όλος ο κόσμος το έβλεπε, ένιωθα πραγματικά πεσμένος, γιατί είναι κάτι καινούργιο για μένα.

Σίγουρα ήταν αγχωμένος και καταλαβαίνω την κατάστασή του, καθώς έπεσε. Έκανα τη δουλειά μου, πήγα προς τη μοτοσυκλέτα, πίεσα τον συμπλέκτη και προσπάθησα να τη σηκώσω, επειδή ήταν ακόμα αναμμένη και η μοτοσυκλέτα άρχισε να κυλάει, οπότε ήθελα να την ξαναφήσω κάτω και ανέβασε στροφές.

Πιθανότατα σκέφτηκε ότι το έκανα επίτηδες, αλλά ήταν καθαρό ατύχημα και μετά όλοι είδαν τι συνέβη. Είδα (τη συγγνώμη) και ήρθε απλά να μου ζητήσει συγγνώμη αυτοπροσώπως, οπότε, εννοώ, τον καταλαβαίνω και του εύχομαι καλή τύχη. Έχει πραγματικά σημασία για μένα το γεγονός ότι ζήτησε συγγνώμη.