MotoGP-Mugello: "Θα έχει πλάκα στον αγώνα"

Τρέχουν για τη "σέλα" τους!
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

29/5/2019

Μόνο μία νίκη από το μακρινό 2014 έχει στο Mugello ο Marc Marquez, όμως φέτος πιστεύει πως τα πράγματα θα είναι εντελώς διαφορετικά. Η Honda έχει πλέον γκάζι και η μεγάλη ευθεία της ιταλικής πίστας δεν θα δίνει τόσο μεγάλο πλεονέκτημα στις παντοδύναμες Ducati, όσο τα προηγούμενα χρόνια. Όπως δήλωσε ο ίδιος: Αν δουλέψουμε σωστά από την Παρασκευή, όπως έχουμε κάνει στους προηγούμενους αγώνες φέτος, θα είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί. Μου αρέσει αυτή η πίστα, ασχέτως αν δεν έχουμε καταφέρει έως τώρα να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα που θα μπορούσαμε. Θα έχει πλάκα!

Αισιόδοξος δηλώνει και ο Jorge Lorenzo, νικητής του περσινού αγώνα με την Ducati. Βέβαια φέτος στη σέλα της Honda αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα προσαρμογής. Παρ’ όλα αυτά πιστεύει πως στον αγώνα του Le Mans έκανε σημαντικά βήματα προόδου σε ό,τι αφορά την ρύθμιση της μοτοσυκλέτας στα γούστα του. Μάλιστα φρόντισε σε δηλώσεις του να δείξει ευγνωμοσύνη για τον τρόπο που τον βοηθάει η ομάδα του να προσαρμοστεί: Η Honda δουλεύει σκληρά και στον αγώνα της Γαλλίας καταφέραμε να πλησιάσουμε πιο κοντά στους πρώτους. Στο Mugello είχα καλά αποτελέσματα στο παρελθόν και ελπίζω σύντομα να τα επαναλάβω για να ανταποδώσω την προσπάθεια που κάνει η Repsol Honda για μένα.

Όμως το Mugello είναι η πίστα που παραδοσιακά βάζει τη μεγαλύτερη πίεση στους Ιταλούς αναβάτες. Αυτή η ιταλική πίστα έχει την πιο θερμόαιμη κερκίδα και η ατμόσφαιρα είναι πιο εκρηκτική κι από ποδοσφαιρικό αγώνα. Δημοσιογράφοι και θεατές ξεκινούν τις συζητήσεις πολλές μέρες πριν και ουσιαστικά απαιτούν από τους συμπατριώτες αναβάτες να δοξάσουν την χώρα τους. Ακόμα και ο Valentino Rossi που είναι master στη διαχείριση του Τύπου και των social media, δήλωσε πως δυσκολεύεται πάντα να απομονωθεί από την ατμόσφαιρα που δημιουργεί ο κόσμος και οι Ιταλοί δημοσιογράφοι πριν τον αγώνα και έξω από την πίστα. Την ίδια πίεση έχουν και οι υπόλοιποι Ιταλοί αναβάτες, όπως ο Morbidelli, που μετά την τέταρτη θέση στο Le Mans, έχει αυξήσει τις απαιτήσεις των συμπατριωτών του. "Νιώθω πίεση, διότι το Mugello για μένα είναι η πίστα που έβλεπα μικρός όλους τους θρύλους των GP και οι θεατές στους λόφους δημιουργούν εντυπωσιακή ατμόσφαιρα. Παρ' όλα αυτά δεν έχω καταφέρει να έχω καλά αποτελέσματα εδώ. Όμως η καλή πορεία μας φέτος, δίνει αυτοπεποίθηση στην ομάδα."

Αισιοδοξία επικρατεί στο στρατόπεδο της KTM, καθώς ο Pol Espargaro με τον νέο κινητήρα και το νέο carbon-fiber ψαλίδι τερμάτισε έκτος και μόλις 5,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον “ιπτάμενο” Marc Marquez. Εδώ να προσθέσουμε, πως όλοι οι αναβάτες των οποίων τα συμβόλαια πλησιάζουν στο τέλος, βρίσκονται υπό πίεση για καλά αποτελέσματα, καθώς κατά την διάρκεια των συζητήσεων με τις ομάδες θα γίνουν αλλεπάλληλοι αγώνες και θα καθοριστεί σε μικρό χρονικό διάστημα η βαθμολογία του πρωταθλήματος. Εκτός από την Repsol Honda που λογικά δεν θα μπει φέτος σε αυτή τη διαδικασία (αν και υπήρξαν φήμες για τον Lorenzo…), θα πρέπει η Ducati να δει τι θα κάνει με τον Petrucci, η KTM με την θέση του Syahrin στην Tech 3 και φυσικά θα πρέπει να δούμε τι θα κάνει η Yamaha με τα συμβόλαια του Rossi και του Vinales.

Την ίδια στιγμή, κυκλοφορεί η φήμη στα paddock, πως ο Team Manager Francesco Guidotti της Pramac (Ducati) θέλει τον Alex Marquez στην ομάδα του για το 2020!

Αν γίνει αυτό πραγματικότητα, τότε θα έχουμε καραμπόλα αλλαγών στις τέσσερεις σέλες των μοτοσυκλετών της Ducati, καθώς ο Bagnaia προορίζεται (ανάλογα με την πρόοδο που θα κάνει στους αγώνες) για μελλοντικός αντικαταστάτης του Andrea Dovisiozo ή του Danillo Pertucci, ο οποίος έχει μονοετές συμβόλαιο. Σίγουρα πάντως η άφιξη του Alex Marquez δεν θα είναι ευχάριστη είδηση για τον Jack Miller… 

 

MotoGP: O Marc Marquez στη Ducati για ακόμη δύο χρόνια!

Ο Ισπανός θα συνεχίσει να φορά τα κόκκινα
Marc_Marquez_2028
Από τον

Παύλο Καρατζά

23/6/2026

Ο Marc Marquez θα συνεχίσει να φορά τα χρώματα της ομάδας Ducati Lenovo για τα επόμενα δύο χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, καθώς οι δύο πλευρές ανανέωσαν τη συνεργασία τους και για τις σεζόν 2027/2028.

Η συνεργασία μεταξύ του κατασκευαστή από το  Borgo Panigale και του νυν Παγκόσμιου Πρωταθλητή ξεκίνησε στις αρχές του 2024 και συνεχίζεται, από το 2025 με την ομάδα Ducati Lenovo. Με την εργοστασιακή ομάδα ο Ισπανός πέτυχε 14 νίκες στο Sprint και 11 νίκες στο GP — 10 από τις οποίες ήταν διπλές νίκες (Sprint και GP) και επτά φορές στη σειρά — ενώ ο τίτλος των αναβατών εξασφαλίστηκε πέντε GP πριν το τέλος της σεζόν, καθώς και το ρεκόρ όλων των εποχών σε βαθμούς για έναν αναβάτη σε μία μόνο σεζόν (545 βαθμοί). Έξι χρόνια μετά τον τελευταίο του παγκόσμιο τίτλο, η επιστροφή του Marquez ήταν πρωτοφανής, κατατάσσοντάς την ανάμεσα στα μεγαλύτερα επιτεύγματα του αθλητισμού.

Το 2026, μια συμβολική χρονιά για τη Ducati καθώς γιορτάζει την εκατονταετία από την ίδρυσή της, ο Marc και η Ducati Lenovo Team συνέδεσαν ακόμη περισσότερο τις τύχες τους επιτυγχάνοντας, την ίδια ημέρα στο GP της Ουγγαρίας, το ορόσημο των 100 νικών. Ένα τριπλό 100: όπως τα χρόνια της Ducati, οι θρίαμβοι της καριέρας του Μαρκ στις διάφορες κατηγορίες (74 στο MotoGP, 16 στο Moto2 και 10 στα 125cc) και οι επιτυχίες της Ducati Factory Team στο MotoGP από το 2003.

Marc Márquez: Είμαι κόκκινος. Είμαι πραγματικά χαρούμενος για τη νέα αυτή συμφωνία με την Ducati Lenovo Team και που θα συνεχίσω να είμαι μέλος αυτής της οικογένειας. Όταν αποφάσισα να ενταχθώ στη Ducati, ήμουν πεπεισμένος ότι ήταν το πιο ανταγωνιστικό project. Πίστεψαν σε μένα και χτίσαμε μια σχέση βασισμένη στην εμπιστοσύνη και τη σκληρή δουλειά. Με αυτή την ανανέωση, επιβεβαίωσαν για άλλη μια φορά αυτή τη δέσμευση, σεβόμενοι τους χρόνους μου και προσφέροντάς μου την ηρεμία που χρειαζόμουν για να πάρω τη σωστή απόφαση. Στο πρώτο μας έτος μαζί παλέψαμε για τον τίτλο και τον κατακτήσαμε: ένα ανεκτίμητο αποτέλεσμα που επιβεβαιώνει ότι ο δρόμος που είχαμε επιλέξει ήταν ο σωστός. Συνεχίζω να αγωνίζομαι επειδή αγαπώ αυτό το άθλημα και θέλω να επιτύχω ακόμα πιο φιλόδοξους στόχους. Είμαι πεπεισμένος ότι αυτό είναι το σωστό μέρος για να το κάνω. Όσο είμαι εδώ, θα δώσω τα πάντα για να βάψω το μέλλον κόκκινο.”

Claudio Domenicali (Διευθύνων Σύμβουλος της Ducati Motor Holding):Η ανανέωση της συνεργασίας με τον Marc για τις σεζόν 2027 και 2028 αποτελεί την πιο φυσική επιλογή μετά τα απίστευτα αποτελέσματα που πετύχαμε μαζί στην πρώτη του σεζόν με τα κόκκινα χρώματα. Έφερε σε μια νικήτρια ομάδα μια νοοτροπία που είναι, αν είναι δυνατόν, ακόμη πιο αποφασιστική και ένα εξαιρετικό αγωνιστικό πνεύμα. Ο Marc, εκτός από το ότι είναι ένα εξαιρετικό ταλέντο, αντιπροσωπεύει τέλεια τη νοοτροπία της Ducati που βασίζεται στη μεγάλη αφοσίωση και την αυτοθυσία, αλλά και στην αρμονία μέσα στην ομάδα και στην ικανότητα να είναι κανείς εξαιρετικός επαγγελματίας ακόμη και σε μια παιχνιδιάρικη και γαλήνια ατμόσφαιρα. Η συνέχιση της συνεργασίας μας σημαίνει τη διατήρηση της συνέχειας ενός επιτυχημένου προγράμματος και, ως εκ τούτου, την αντιμετώπιση των επόμενων αγωνιστικών περιόδων με τη φιλοδοξία να διατηρήσουμε τη Ducati στην κορυφή του MotoGP.”

Luigi Dall'Igna (Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse): “Η εμπιστοσύνη, η σχέση μεταξύ της Ducati και του Marc ξεκινά εδώ. Αυτός μας αναζήτησε πρώτος, μας επέλεξε στη συνέχεια και σήμερα είμαστε ευτυχείς να πούμε ότι σχεδιάζουμε ένα μέλλον —πιο κόκκινο παρά ρόδινο— μαζί. Ο Marc έβαζε πάντα το πάθος του, το κίνητρό του και το αληθινό ανταγωνιστικό του πνεύμα πάνω από όλα στις επιλογές που καθοδήγησαν την εμπειρία του με την ομάδα Ducati Lenovo. Έδειξε εμπιστοσύνη σε ολόκληρη την ομάδα και αυτό μας γέμισε υπερηφάνεια και μας έδωσε κίνητρο να δίνουμε πάντα τον καλύτερό μας εαυτό για να τον υποστηρίξουμε. Ως μηχανικός, η συνεργασία με τον Marc με εντυπωσίασε. Οδήγησε τη Desmosedici GP σε κορυφαίες επιδόσεις, βελτιώνοντας κάθε εξάρτημα. Οι φιλοδοξίες παραμένουν αμετάβλητες και είμαι χαρούμενος που μπορώ να ζήσω, τόσο σε αθλητικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο, ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Ducati μαζί με τον Marc.