MotoGP: Ο Diogo Moreira θα αγωνιστεί στη Βραζιλία με κράνος αφιερωμένο στον Ayrton Senna

Ο Βραζιλιάνος θα τιμήσει με τον τρόπο αυτόν τον συμπατριώτη του
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

20/3/2026

Ο rookie της LCR Honda MotoGP, Diogo Moreira, παρουσίασε το ειδικό κράνος-αφιέρωμα στον Ayrton Senna με το οποίο θα αγωνιστεί αυτό το Σαββατοκύριακο στο GP της Βραζιλίας.

Το MotoGP επιστρέφει στη Βραζιλία σήμερα έπειτα από 22 χρόνια, στην πίστα Ayrton Senna στη Goiania και ο Diogo Moreira θα αγωνιστεί μπροστά στο κοινό της πατρίδας του φορώντας ένα κράνος, που θα φέρει τον αείμνηστο Ayrton Senna.

Ο αναβάτης της Honda δήλωσε: “Για μένα, ο Senna είναι σαν ήρωας και έφτιαξα ένα ειδικό κράνος για το GP της πατρίδας μου. Είναι ένα κλασικό κράνος που στην κορυφή έχει το πρόσωπό του. Είναι τιμή να φοράω αυτό το κράνος. Για μένα, αλλά και για τη Βραζιλία, είναι ήρωας, γιατί ακολούθησε τον ίδιο δρόμο με μένα: πήγε στην Ευρώπη και ξεκίνησε την καριέρα του εκεί και θέλω να ακολουθήσω τα βήματά του. Κέρδισε πρωταθλήματα στην F1, εγώ είμαι στο MotoGP. Θα δούμε αν μπορούμε να τα καταφέρουμε.”

moreira

Ο Moreira θα είναι ο πρώτος Βραζιλιάνος αναβάτης που θα αγωνιστεί σε αγώνα MotoGP στην πατρίδα του, μετά τον Alex Barros στο Grand Prix του Ρίο το 2004. Τα μέσα ενημέρωσης όπως είναι λογικό έχουν πέσει πάνω στον Βραζιλιάνο, με τον ίδιο να δηλώνει πως δεν αισθάνεται πίεση και πως του αρέσει να βλέπει το πρόσωπό του στο αεροδρόμιο και την πόλη. Είπες επίσης πως θα προσπαθήσει να είναι απόλυτα ήρεμος κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου και πως θέλει να το απολαύσει.

Ο rookie τερμάτισε 13ος στο ντεμπούτο του στο MotoGP στην Ταϊλάνδη και πήρε τους πρώτους του 3 βαθμούς στην διοργάνωση.

MotoGP: Jorge Martin “Επέστρεψα”

Ο πρωταθλητής δείχνει ξανά έτοιμος για νίκες
Martin returns
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/8/2025

Με δυναμική εμφάνιση και άνοδο από τη 16η θέση έως την 4η, ο Jorge Martin έδειξε ότι η επιστροφή του στην Aprilia μπαίνει σε τροχιά νικών

Στο Balaton Park, μόλις τρεις αγώνες μετά την επιστροφή του από σοβαρό τραυματισμό, ο Ισπανός κατέκτησε την 4η θέση, ανεβαίνοντας 12 θέσεις μέσα στον αγώνα. “Σήμερα νιώθω ότι επέστρεψα”, δήλωσε ο 27χρονος. “Έκανα 26 γύρους με δυνατό ρυθμό σε μια δύσκολη πίστα. Ίσως στον επόμενο αγώνα να είμαι στο βάθρο – ή να παλέψω για τη νίκη”.

Παρότι δεν ρίσκαρε για το βάθρο, προτιμώντας να εξασφαλίσει τους βαθμούς, ο Martin θεωρεί ότι η Aprilia βρίσκεται πλέον στο επίπεδο για μεγάλες επιτυχίες: “Η μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλύτερη από πέρυσι. Είμαι ο ίδιος “Martinator”. Είναι θέμα χρόνου να βάλουμε όλα τα κομμάτια στη θέση τους και να παλέψουμε για νίκες”.

Η σχέση του με την Aprilia, παρά το ντόρο με το συμβόλαιο, φαίνεται να έχει βρει ξανά σταθερότητα. “Η πρόκληση να φέρω την Aprilia στις νίκες μου δίνει μεγαλύτερο κίνητρο από το να κερδίζω απλώς αγώνες. Η ομάδα δουλεύει καταπληκτικά, το project είναι εντυπωσιακό”.

Τέλος, ο Martin αποθέωσε την πίστα του Balaton Park, κλείνοντας στόματα για τις δυσκολίες προσπεράσματος: “Λένε ότι δεν μπορείς να προσπεράσεις εδώ. Εγώ προσπέρασα 12 αναβάτες!”.