MotoGP: O Livio Suppo στην Suzuki Ecstar!

Αναλαμβάνει τον ρόλο του team manager
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

23/2/2022

Η Suzuki Motor Corporation και η Team Suzuki Ecstar έβγαλαν κοινή ανακοίνωση για την ανάληψη του ρόλου του team manager στα MotoGP από τον Livio Suppo. Ο πρώην team manager των Ducati και HRC, θα είναι αυτός που θα ηγηθεί της προσπάθειας της Suzuki στο παγκόσμιο πρωτάθλημα για το 2022.

Δεν ήταν κρυφό ότι ο Project Leader της Suzuki στα MotoGP, Shinichi Sahara, ήταν προς αναζήτηση ενός νέου Team Manager  για την φετεινή σεζόν, καθώς την αποχώρηση του Davide Brivio στο τέλος της σεζόν του 2020 ακολούθησε μια μεταβατική περίοδος, όπου δημιουργήθηκε μια "διευθυντική επιτροπή", όπου ο Sahara είχε τον άτυπο ρόλο του Διευθυντή. Πλέον, βρέθηκε η λύση στο πρόσωπο του πολύπειρου Ιταλού και επετεύχθη η συμφωνία, λίγο πριν τον εναρκτήριο αγώνα στο Qatar στις 6 Μαρτίου.

Ο Suppo αποτελεί μια από τις πιο γνωστές προσωπικότητες στα paddock των MotoGP. Η καριέρα του ξεκίνησε πριν από 28 χρόνια με την ομάδα της Benetton Honda στα 125 και στα 250cc. Στη συνέχεια, πέρασε 11 χρόνια με την Ducati ως Project Leader, ενώ κατά τη διάρκεια της θητείας του, στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής ο Casey Stoner. Από την Ducati μεταπήδησε στο HRC, όπου είχε το ρόλο του επικεφαλής για επτά χρόνια, πανηγυρίζοντας άλλους πέντε τίτλους στο ενεργητικό του.

Όταν αποχώρησε από το HRC και τα MotoGP, ο Suppo δημιούργησε μια επιτυχημένη εταιρεία με ηλεκτρικά ποδήλατα, αλλά πλέον θεωρεί κι αυτός ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να επιστρέψει στα paddock.

Στην Suzuki Ecstar πιστεύουν ότι η έλευση του Suppo θα τους δώσει μια επιπλέον ώθηση στην προσπάθειά τους. Ήδη οι πρώτες εντυπώσεις από την μοτοσυκλέτα των δύο εργοστασιακών αναβατών μετά τις πρώτες επίσημες δοκιμές ήταν θετικές, και η προσθήκη ενός έμπειρου και επιτυχημένου μάνατζερ θα αυξήσει τις πιθανότητες της ομάδας για να παίξει έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στη συνέχεια.

Ο Shinichi Sahara δήλωσε πως είναι πεπεισμένος ότι ο Livio Suppo είναι ο καταλληλότερος γι' αυτόν τον ρόλο, λόγω της εμπειρίας του και του πάθους του για νίκες. Τόνισε ότι πολλά μέλη της ομάδας έχουν συνεργαστεί μαζί του στο παρελθόν, ενώ και ο ίδιος τον γνωρίζει για πάρα πολλά χρόνια.

Από την μεριά του, ο Livio Suppo είπε πως είναι υπερήφανος για τον καινούργιο του ρόλο και ευτυχής που επιστρέφει στα MotoGP. Στις δηλώσεις του υπογράμμισε ότι πρόκειται για μια μεγάλη πρόκληση, δεδομένου ότι η Suzuki είχε κατακτήσει τον τίτλο το 2020, την χρονιά που συμπλήρωνε 100 χρόνια ιστορίας. Πρόσθεσε επίσης ότι η πρόταση του Sahara ήρθε την κατάλληλη στιγμή για τον ίδιο, καθώς είχε αφοσιωθεί στο να στήσει την εταιρεία με τα ηλεκτρικά ποδήλατα, αλλά ταυτόχρονα του έλειπαν τα paddock και οι αγώνες, θεωρώντας τον εαυτό του έτοιμο για να επιστρέψει.

Στα σχόλιά του για την Suzuki Ecstar, δήλωσε πως είναι μια σπουδαία ομάδα ανθρώπων που θα βοηθήσουν στο να φτάσουν στους στόχους τους νωρίτερα. Σε ό,τι αφορά το επίπεδο των MotoGP, είπε πως τώρα οι αγώνες είναι πιο συναρπαστικοί, με πολλούς γρήγορους αναβάτες και ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες από όλους τους κατασκευαστές, γι' αυτό και κάθε λεπτομέρεια μπορεί να κάνει την διαφορά, τονίζοντας ότι θα δώσει όλο του το "είναι" για να βρεθεί στην κορυφή με την Suzuki.

Moto3: Το πρώτο μήνυμα του Noah Dettwiler μετά το ατύχημα

Ανακοινώνει και τη νέα συνεργασία του με εταιρεία management
Dettwiler
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/11/2025

O Noah Dettwiler έχει γυρίσει πίσω στην πατρίδα του και έχει ξεκινήσει την αποκατάστασή του μετά το τρομακτικό ατύχημα που είχε με τον Antonio Rueda στον γύρο αναγνώρισης του αγώνα της Μαλαισίας.

O Noah υπέστη πολλαπλές καρδιακές ανακοπές, κάταγμα στο πόδι, ενώ του αφαιρέθηκε και η σπλήνα. Η ζωή του ήταν σε κίνδυνο, που ευτυχώς διέφυγε και ένα μήνα μετά το ατύχημα δημοσίευσε το πρώτο του μήνυμα στα κοινωνικά δίκτυα και δήλωσε:

“Η ζωή και η καριέρα μου μου έθεσαν μια μεγάλη πρόκληση. Θα ήθελα να εκφράσω τις ειλικρινείς ευχαριστίες μου σε όλους όσους μου έστειλαν τόση αγάπη, καλές ευχές και θετική ενέργεια τις τελευταίες εβδομάδες. Με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ!

Τώρα η αποκατάσταση μου προχωρά και ανυπομονώ να δω θετικά αποτελέσματα. Θα ήθελα να εκφράσω την ειλικρινή μου ευγνωμοσύνη στις ιατρικές ομάδες και τους ειδικούς αποκατάστασης. Χάρη σε αυτούς τους επαγγελματίες και την αφοσίωσή τους, μπορώ να εργαστώ με τον βέλτιστο τρόπο για την ανάρρωσή μου.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, την σύντροφό μου Cannelle, τους υποστηρικτές και τους θαυμαστές μου για την φανταστική υποστήριξή τους. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την ομάδα [CIP Green Power], τη διοίκηση και τους συμβούλους που με συνόδευσαν τα τελευταία δύο χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3.

Ο πρώτος μου στόχος τώρα είναι να αναρρώσω και να προετοιμαστώ για το προσωπικό και επαγγελματικό μου μέλλον.

Από εδώ και στο εξής, η εταιρεία Sorpasso AG αναλαμβάνει το management μου και θα με υποστηρίζει στην επαγγελματική μου καριέρα”