MotoGP – Ο Marco Bezzecchi θα ταξιδέψει στην Ινδονησία με στόχο να αγωνιστεί κανονικά

Αν περάσει τον ιατρικό έλεγχο την Πέμπτη στην πίστα
motomag MotoGP – Ο Marco Bezzecchi θα ταξιδέψει στην Ινδονησία με στόχο να αγωνιστεί κανονικά
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

11/10/2023

Είχατε διαβάσει στο MOTO, για τον τραυματισμό του Bezzecchi ο οποίος συνέβη κατά τη διάρκεια της προπόνησης στο ράντσο του Valentino Rossi με αποτέλεσμα ο Ιταλός να σπάσει την δεξιά κλείδα του και να χρειαστεί να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στο νοσοκομείο της Modena.

O αναβάτης της Mooney VR46 Racing Team μετά από τον συγκεκριμένο τραυματισμό θα χρειαζόταν χρόνο ώστε να βρεθεί ξανά στη σέλα της Ducati GP22 ωστόσο ο Bezzecchi σύμφωνα με την ομάδα του θα ταξιδέψει στην Ινδονησία με στόχο να αγωνιστεί κανονικά καθώς έχει ακόμη ελπίδες για την κατάκτηση του φετινού τίτλου καθώς απέχει 54 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Francesco Bagnaia με έξι αγώνες να απομένουν για το φινάλε της χρονιάς. Φυσικά για να συμβεί αυτό θα πρέπει ο Bezzecchi να πάρει το πράσινο φως από τους γιατρούς την Πέμπτη.

Αν όντως ο Bezzecchi αγωνιστεί αυτό το Σαββατοκύριακο στην Ινδονησία θα μας θυμίσει τον άθλο που είχε πραγματοποιήσει το 2013 ο Jorge Lorenzo ο οποίος μετά από σπάσιμο στην αριστερή του κλείδα στο FP2 του Σαββάτου στην πίστα του Assen έλαβε μέρος κανονικά στον αγώνα με τον Ισπανό να τερματίζει στην πέμπτη θέση.

MotoGP
Ετικέτες

Moto3: Το πρώτο μήνυμα του Noah Dettwiler μετά το ατύχημα

Ανακοινώνει και τη νέα συνεργασία του με εταιρεία management
Dettwiler
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/11/2025

O Noah Dettwiler έχει γυρίσει πίσω στην πατρίδα του και έχει ξεκινήσει την αποκατάστασή του μετά το τρομακτικό ατύχημα που είχε με τον Antonio Rueda στον γύρο αναγνώρισης του αγώνα της Μαλαισίας.

O Noah υπέστη πολλαπλές καρδιακές ανακοπές, κάταγμα στο πόδι, ενώ του αφαιρέθηκε και η σπλήνα. Η ζωή του ήταν σε κίνδυνο, που ευτυχώς διέφυγε και ένα μήνα μετά το ατύχημα δημοσίευσε το πρώτο του μήνυμα στα κοινωνικά δίκτυα και δήλωσε:

“Η ζωή και η καριέρα μου μου έθεσαν μια μεγάλη πρόκληση. Θα ήθελα να εκφράσω τις ειλικρινείς ευχαριστίες μου σε όλους όσους μου έστειλαν τόση αγάπη, καλές ευχές και θετική ενέργεια τις τελευταίες εβδομάδες. Με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ!

Τώρα η αποκατάσταση μου προχωρά και ανυπομονώ να δω θετικά αποτελέσματα. Θα ήθελα να εκφράσω την ειλικρινή μου ευγνωμοσύνη στις ιατρικές ομάδες και τους ειδικούς αποκατάστασης. Χάρη σε αυτούς τους επαγγελματίες και την αφοσίωσή τους, μπορώ να εργαστώ με τον βέλτιστο τρόπο για την ανάρρωσή μου.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, την σύντροφό μου Cannelle, τους υποστηρικτές και τους θαυμαστές μου για την φανταστική υποστήριξή τους. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την ομάδα [CIP Green Power], τη διοίκηση και τους συμβούλους που με συνόδευσαν τα τελευταία δύο χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3.

Ο πρώτος μου στόχος τώρα είναι να αναρρώσω και να προετοιμαστώ για το προσωπικό και επαγγελματικό μου μέλλον.

Από εδώ και στο εξής, η εταιρεία Sorpasso AG αναλαμβάνει το management μου και θα με υποστηρίζει στην επαγγελματική μου καριέρα”