MotoGP - Ο Pedro Acosta στην GASGAS στη θέση του Pol Espargaro που παραμένει στις τάξεις της ομάδας

Τόπο στα νιάτα για την GASGAS Factory Racing Tech3 καθώς δίπλα στον Acosta θα βρίσκεται και το 2024 ο Augusto Fernandez
motomag MotoGP – Ο Pedro Acosta στην GASGAS στη θέση του Pol Espargaro που παραμένει στις τάξεις της ομάδας
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

6/10/2023

Ακόμη ένα μεταγραφικό σίριαλ στο MotoGP ολοκληρώθηκε, με τον πρωταθλητή της Moto2 Pedro Acosta να ανεβαίνει το 2024 στην μεγάλη κατηγορία με την ομάδα της GASGAS Factory Racing Tech3 έχοντας ως teammate τον Augusto Fernandez.

Ο 19χρονος Ισπανός ο οποίος ήταν μεταγραφικός στόχος πολλών ομάδων του MotoGP, ανήκε επί της ουσίας στην KTM ωστόσο δεν είχε ξεκαθαριστεί σε ποια ομάδα του Pierer Mobility Group θα βρεθεί το 2024 -KTM ή GASGAS- καθώς υπήρχε πρόβλημα με τα ενεργά συμβόλαια των αναβατών των δύο ομάδων. Το μεταγραφικό σίριαλ του Acosta εν τέλει ολοκληρώθηκε καθώς η GASGAS Factory Racing Tech3 ανακοίνωσε πως ο Ισπανός την επόμενη χρονιά θα βρίσκεται στην μεγάλη κατηγορία στη σέλα της RC16 του Pol Espargaro, έχοντας ως teammate τον Augusto Fernandez. Επιπρόσθετα η ομάδα ανακοίνωσε πως ο Pol Espargaro θα συνεχίσει να είναι μέλος της GASGAS Factory Racing Tech3, χωρίς όμως να ξεκαθαρίζουν ποιος θα είναι ο ρόλος του!

Με την σύνθεση της GASGAS Factory Racing Tech3 να κλείνει όλοι ανυπομονούν να δουν τελικά πότε ο Marc Marquez θα ανακοινώσει τη νέα του ομάδα.

Ετικέτες

Joan Mir - Υπέγραψε για δυο ακόμη χρόνια με το HRC

Παρά τις πτώσεις, τους μόλις 13 βαθμούς φέτος και τα παράπονα
Joan Mir - Για 2 ακόμη χρόνια στο HRC
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

26/7/2024

Ο Joan Mir και η Honda ανανέωσαν τη συνεργασία τους στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP για δύο ακόμη χρόνια, με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή MotoGP 2020 (έχει και έναν ακόμα τίτλο στη Moto3 το 17) να μένει με τους Ιάπωνες, παρά τη δυστοκία στην εξέλιξη της RC213V, που έχουν φέρει στον εργοστασιακό αναβάτη του HRC μόλις 13 βαθμούς σε 9 γύρους.

Ο Ισπανός αναβάτης που είχε διαπρέψει με τη Suzuki, πριν το Hamamatsu αποσυρθεί από τους αγώνες, έχει να θυμάται μια 5η θέση ως το καλύτερο αποτέλεσμά του το 2023 -στον αγώνα της Κυριακής στο GP της Ινδίας-, ενώ το 2024 η κατάσταση είναι δραματική, καθώς συνήθως ο Mir τερματίζει στις θέσεις 15-20, ενώ έχει συλλέξει πολλά DNF με επίσης πολλές τούμπες.

Joan Mir

Όπως και να έχει, η ιαπωνική ομάδα και ο ψηλός (1.81) αναβάτης από τη Μαγιόρκα θα βρίσκονται μαζί το 2025 και το 2026, με στόχο την επιτυχημένη εξέλιξη της RC213V ώστε να γίνει η εμβληματική big H και πάλι νικηφόρα.

Το συμβόλαιο Mir-Honda σημαίνει πως για το 2025 τουλάχιστον η σύνθεση της εργοστασιακής Honda θα παραμείνει ίδια, αφού και ο Marini (που φέτος έχει συλλέξει… έναν βαθμό) έχει υπογράψει νέα διετή συμφωνία.

Ετικέτες