MotoGP: Ο Pol Espargaro μετακομίζει στη Honda!

Ξεκινά τρελή καραμπόλα μεταγραφών με “θύμα” την KTM και τον Crutchlow
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

5/6/2020

Η φετινή μεταγραφική περίοδος πρέπει να είναι η πιο τρελή των τελευταίων ετών, καθώς οι ομάδες και οι αναβάτες καλούνται να σχεδιάσουν το μέλλον τους χωρίς να έχουν σαφή δεδομένα για τις επιδόσεις των μοτοσυκλετών και των ίδιων των αναβατών, λόγω απουσίας… αγώνων.  Όμως ο χρόνος τρέχει και τα συμβόλαια πρέπει να υπογραφούν. Πρακτικά μόνο η Suzuki ξέρει ακριβώς ποιους αναβάτες θα έχουν οι μοτοσυκλέτες της πάνω στις σέλες τους την επόμενη χρονιά. Η Yamaha έκλεισε τις θέσεις για τις δύο μοτοσυκλέτες της εργοστασιακής ομάδας, όμως ακόμα εκκρεμεί η “υπόθεση Rossi-Petronas”. Η Aprilia έχει ανοιχτό το θέμα του Iannone και φυσικά η Ducati δεν έχει ανακοινώσει τίποτα για την ανανέωση του συμβολαίου του Dovisiozo. Η Honda και η KTM φαινόταν πως κινούνται σε ήρεμα νερά, όμως τα νέα σύμφωνα με το Motosport.com θέλουν τον Pol Espargaro να φεύγει από την ΚΤΜ στο τέλος της χρονιάς και να υπογράφει συμβόλαιο με το HRC!

Αυτό το γεγονός, όχι μόνο αφήνει μια κενή θέση στην εργοστασιακή ομάδα της ΚΤΜ, αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί σοβαρά ερωτηματικά για το μέλλον του Cal Crutchlow!  Τα αδέρφια Marc και Alex Marquez δεν πρόκειται να κουνήσουν βήμα από την Repsol έστω κι αν ο μικρός Alex έχει συμβόλαιο 1+1, ούτε όμως ο Nakagami πρόκειται να φύγει από το HRC, διότι η Honda θέλει οπωσδήποτε έναν Ιάπωνα αναβάτη. Το καμπανάκι χτυπάει για τον Cal Crutchlow, ο οποίος στο παρελθόν είχε κάνει δηλώσεις για πιθανή “συνταξιοδότηση” όμως τελευταία είχε εκφράσει την επιθυμία να συνεχίζει και μετά το 2020. Η φυγή του Pol Espargaro από την KTM, δηλαδή του πιο γρήγορου και αποτελεσματικού αναβάτη της αυστριακής ομάδας δεν θα είναι η μόνη απώλεια. Η Ducati έχει κάνει προχωρημένες επαφές και με τον Jorge Martin, ώστε να πάει στην Pramac από το 2021. Οπότε η καραμπόλα που δημιουργεί η μετακίνηση του Pol Espargaro στην LCR Honda, θα δημιουργήσει τις περισσότερες ανακατατάξεις που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στο grid των MotoGP.

MotoGP: Ο Pedro Acosta θα αγωνίζεται με Ducati δίπλα στον Marc Marquez το 2027

Τα μεταγραφικά χτυπήματα είναι απανωτά και δεν έχει καν ξεκινήσει η σεζόν του 2026!
acosta
Από τον

Παύλο Καρατζά

30/1/2026

Εδώ έχουμε την τρίτη μεταγραφική "βόμβα" σε σχεδόν 24 ώρες, όσον αφορά στις μετακινήσεις των αναβατών του MotoGP για τη σεζόν 2027 και όλα αυτά πριν καν ξεκινήσει η φετινή σεζόν.

Ο Jorge Martin πάει στη Yamaha το 2027 και ο Fabio Quartararo στη Honda, αποτελώντας δύο δυνατές μεταγραφικές βόμβες που έσκασαν χτες. Πριν καλά-καλά καταλαγιάσουν λοιπόν έρχεται και μία τρίτη, καθώς σύμφωνα με την ισπανική εφημερίδα AS, ο Pedro Acosta έχει ήδη συμφωνήσει με την εργοστασιακή ομάδα της Ducati. Οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένεται να γίνουν το επόμενο διάστημα, όταν και θα έχει οριστικοποιηθεί η ανανέωση συμβολαίου του Borgo Panigale και του Marc Marquez.

Η AS αναφέρει πως η Ducati τα έχει βρει με τον Acosta για συμβόλαιο διάρκειας δύο ετών και όπως καταλαβαίνει κανείς θα αποτελέσουν ένα πολύ δυνατό δίδυμο με τον Marc Marquez. Ο Acosta θεωρείται το μεγαλύτερο ταλέντο της κορυφαίας κατηγορίας αυτή τη στιγμή, καθώς είναι μόλις 21 ετών και θα αντικαταστήσει τον Pecco Bagnaia, το μέλλον του οποίου είναι άγνωστο προς το παρόν -αν και πληροφορίες κάνουν λόγο για μετακίνησή του στην VR46 Racing Team και τη μετακίνηση του Rossi από την Ducati στην Aprilia!

Το ίδιο δημοσίευμα κάνει λόγο πως την θέση του Acosta στην εργοστασιακή ομάδα της KTM θα πάρει ο Maverick Vinales, που θα προαχθεί από την Red Bull KTM Tech3.

Μένει να δούμε αν θα επαληθευτεί το δημοσίευμα των Ισπανών και πως θα καλυφθούν τα κενά του grid που δημιουργεί σαν φαινόμενο ντόμινο κάθε μεταγραφή.