MotoGP: Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2 ο Alex Marquez!

Πήρε τον τίτλο από την δεύτερη θέση
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

3/11/2019

Τερμάτισε δεύτερος πίσω από τον Binder σήμερα στην Μαλαισία, με τον Luthi να τον κυνηγά για να του στερήσει το πρωτάθλημα, όμως ο Alex Marquez τα κατάφερε να γίνει για δεύτερη φορά παγκόσμιος πρωταθλητής σε μία δύσκολη σεζόν με απίστευτο συναγωνισμό.

Ο Marc Marquez άρχισε να ετοιμάζεται για τους πανηγυρισμούς ενώ ακόμη χρειαζόταν ένας γύρος και μερικές στροφές για να τελειώσει ο αγώνας, όμως ο Alex γυρνούσε εκείνη την στιγμή στα ψηλά του 2.06 όταν ο Luthi ήταν στο 2.07 και μονάχα ένα λάθος ή ένα γλίστρημα θα μπορούσε να τον βγάλει από την δεύτερη θέση. Εκείνη την στιγμή ο Binder που ήταν μπροστά του, βρισκόταν 28 πόντους πίσω στο πρωτάθλημα κι έτσι με μία δεύτερη θέση ο Alex μπορούσε να κερδίσει το πρωτάθλημα. Τα δεδομένα στην Moto2 δεν είναι ίδια με τα MotoGP για να παλέψει ο Alex να κερδίσει και τον αγώνα και το πρωτάθλημα, μάλιστα ήταν ο Binder που πήγε να τον ρίξει με ένα επιθετικό προσπέρασμα.

Ο Marquez είχε βάλει πλώρη για νίκη του αγώνα και του πρωταθλήματος όταν ο Binder έκανε μία επιθετική προσπέραση, ακούμπησαν, και ο Νοτιοαφρικάνος πέρασε μπροστά. Από εκείνη την στιγμή θα έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε στην σέλα της KTM, έναν πολύ γρήγορο αγώνα οδηγώντας την κούρσα απογοητευμένος, όπως φάνηκε και από τις δηλώσεις του μετά. Διότι δεν έφτανε να είναι πρώτος ή να μείνει εκεί, έπρεπε ο Alex να μην είναι δεύτερος. Με την προσπέραση του Luthi και την άνοδό του στην τρίτη θέση, αυτή η πιθανότητα άρχισε να διαφαίνεται.

Ο Luthi φέτος είχε μία φοβερή σεζόν με συνεχόμενα βάθρα και ξαφνικά οι τελευταίοι γύροι της Moto2 είχαν πολύ μεγάλη αγωνία, παρόλο που δεν υπήρχε άμεση μάχη. Το διακύβευμα ήταν μεγάλο, ο Alex ήθελε να φέρει άλλο ένα τίτλο φέτος στην απίστευτη χρονιά για την οικογένεια Marquez, και να γίνει ο αναβάτης που έχει τίτλο στην Moto3 και στην Moto2 και ο Binder που μόλις εξασφάλισε την θέση του στα MotoGP με την KTM τώρα που έφυγε ο Zarco, ήθελε να αποχαιρετήσει την Moto2 με τον τίτλο! Και δεν υπήρχε κάτι άλλο να κάνει για αυτό, πέρα από την προσπέραση με κάθε τρόπο του Alex!

Ήταν μία απίστευτη σεζόν για όλους και ο Alex τα κατάφερε, πήρε τον τίτλο και έγινε ο πρώτος που έχει τίτλο στην Moto3 και στην Moto2 από την ώρα που άλλαξαν οι κατηγορίες στα MotoGP…

Μία απίστευτη χρονιά για τους Marquez!

Ετικέτες

MotoGP-Pedro Acosta: “Μια ζωή αξίζει περισσότερο από έναν αγώνα!" - Σκληρή κριτική στη Dorna

Ασέβεια χαρακτήρισε την απόφαση της Dorna να συνεχίσει τον αγώνα μετά το δυστύχημα του Borja Gómez στο JuniorGP
Acosta on Dorna
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

11/7/2025

Ο Pedro Acosta εξέφρασε έντονα την αγανάκτηση του προς τη Dorna, διοργανώτρια του πρωταθλήματος JuniorGP, για τη συνέχιση του αγωνιστικού προγράμματος την περασμένη εβδομάδα στο Magny-Cours, παρά τον θάνατο του αναβάτη Borja Gómez, τον οποίο γνώριζε από τα παιδικά του χρόνια.

Η συνέντευξη Τύπου πριν το Grand Prix της Γερμανίας πήρε δραματική τροπή, όταν ζητήθηκε από τους Marc Marquez και Pedro Acosta να σχολιάσουν τον τραγικό θάνατο του νεαρού Ισπανού αναβάτη Borja Gómez, ο οποίος σκοτώθηκε στο Magny-Cours κατά τη διάρκεια αγώνα του JuniorGP, ενός εκ των πρωταθλημάτων νέων που τελεί υπό την αιγίδα της Dorna, διοργανώτριας του MotoGP.

O οκτώ φορές πρωταθλητής κράτησε μια συντηρητική στάση δηλώνοντας: “Αυτά είναι τα νέα που δεν θέλεις ποτέ να λάβεις, που δεν θέλεις ποτέ να διαβάσεις. Συνάντησα τον Borja αυτόν τον χειμώνα στην πίστα του Aspar, προπονούμασταν μαζί, και γνώρισα επίσης και τον πατέρα του. Είναι πάντα εξαιρετικά δύσκολο, αλλά όταν γνωρίζεις κάποιον προσωπικά, είναι ακόμη πιο σκληρό. Στέλνουμε τις πιο ειλικρινείς μας σκέψεις στην οικογένειά του και στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Σε περιπτώσεις σαν αυτή, είναι απαραίτητο όλες οι ομοσπονδίες να στηρίζουν την οικογένεια. Αυτό είναι το πιο σημαντικό.”

acosta

H τοποθέτηση του Acosta ήταν εμφανώς πιο φορτισμένη και επικριτική για την διαχείριση της διοργάνωσης. “Τον ήξερα από τότε που ήμασταν παιδιά, μέναμε μισή ώρα μακριά.” είπε ο Acosta σε σοβαρό και εμφανώς συγκινημένο τόνο. “Είναι φρικτό να ακούς τέτοια νέα, και το γεγονός ότι το πρωτάθλημα συνεχίστηκε σαν να μην έγινε τίποτα είναι η μεγαλύτερη ασέβεια που έχω δει ποτέ στη ζωή μου”, ξέσπασε, κριτικάροντας την απόφαση των διοργανωτών να μην ακυρώσουν τον αγώνα.

“Όποιος οργανώνει αυτό το πρωτάθλημα [Dorna] πρέπει να αναρωτηθεί τι θα έκανε αν είχε πεθάνει ο δικός του γιος. Το θέαμα συνεχίζεται, ναι, αλλά νομίζω ότι μια ζωή αξίζει περισσότερο από οποιονδήποτε αγώνα, σε οποιοδήποτε πρωτάθλημα”, πρόσθεσε ο νεαρός αναβάτης της KTM, που μόλις έχει κλείσει τα 21 και ανήκει στην ίδια γενιά με τον εκλιπόντα.

“O καθένας μπορεί να σκέφτεται ό,τι θέλει, αλλά για μένα ήταν το πιο παράλογο και απαράδεκτο γεγονός που έχει συμβεί στον αθλητισμό τα τελευταία χρόνια”, κατέληξε. Τα λόγια του άφησαν την αίθουσα άφωνη, κανένας δημοσιογράφος δεν έκανε άλλη ερώτηση και η συνέντευξη Τύπου ολοκληρώθηκε.

Σε μεταγενέστερη συνάντηση με τα ΜΜΕ, ο Acosta επανήλθε σε πιο ελαφρύ τόνο, αστειευόμενος, ειδικά όταν του ζητήθηκε να σχολιάσει τα λόγια του Fabio Di Giannantonio, ο οποίος μετά τον αγώνα στο Assen τον είχε καλέσει να επικεντρωθεί στην ομάδα του και να αποφεύγει να μιλάει πολύ για τη VR46.

“Νομίζω ότι η ζωή πρέπει να αντιμετωπίζεται με λίγη περισσότερη ελαφρότητα. Την περασμένη εβδομάδα είδαμε ότι τα κακά έρχονται από μόνα τους, δεν χρειάζεται να τα προκαλούμε. Από την πλευρά μου, στέλνω ένα φιλί σ’ εκείνον [Fabio] και τη σύντροφό του”, απάντησε με προφανή ειρωνεία.

Ρωτήθηκε επίσης για τη σχέση του ή μάλλον την απουσία σχέσης, με τον Marc Márquez, ο οποίος καθόταν δίπλα του στη συνέντευξη. “Είναι ένας αναβάτης που έχει κερδίσει οκτώ παγκόσμιους τίτλους και κυνηγάει τον ένατο. Δεν είναι ότι έχει ιδιαίτερους δεσμούς με συναδέλφους του, αν το σκεφτείς. Θα έλεγα πως έχουμε μια επαγγελματική σχέση, βασισμένη στον αμοιβαίο σεβασμό”, εξήγησε ψύχραιμα ο Acosta.

Τέλος, του ζητήθηκε να σχολιάσει το περιστατικό με το τσίμπημα σφήκας που υπέστη στο Assen, το οποίο τον οδήγησε για λίγο στο νοσοκομείο. “Με τσίμπησε μια σφήκα έξω από τη φόρμα μου, 15 γύρους πριν τον τερματισμό. Δεν με ενόχλησε κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά όταν επέστρεψα στο γκαράζ, άρχισαν να με φαγουρίζουν το χέρι και το στήθος. Έβγαλα τη φόρμα και κατάλαβα ότι είχα φαγούρα παντού”.

“Η κατάσταση έγινε λίγο δραματική, με πήγαν στο νοσοκομείο, αλλά τελικά όλα πήγαν καλά. Το ίδιο βράδυ γύρισα σπίτι, κι αυτό ήταν το μόνο που ήθελα”, κατέληξε ο Acosta.