MotoGP – Στο Grand Prix της Μαλαισίας ως wild card με την Ducati ο Bautista

Επιστρέφει στο MotoGP και στη σέλα της Desmocedici μετά από πέντε χρόνια
Bautista
Από το

motomag

10/8/2023

Η Ducati ανακοίνωσε πως ο Alvaro Bautista θα βρεθεί στη σέλα της Desmosedici GP22 στο Grand Prix της Μαλαισίας ως wild card συμμετοχή, με την μοτοσυκλέτα της ιταλικής εταιρείας να είναι βαμμένη στα χρώματα της Aruba.it.

Ο πρωταθλητής του WSBK Alvaro Bautista πραγματοποίησε πριν λίγες ημέρες το δεύτερο τέστ με τη μοτοσυκλέτα MotoGP της Ducati εξαργυρώνοντας έτσι το δώρο που του είχε υποσχεθεί η Ducati για την κατάκτηση του τίτλου στο WSBK το 2022. Μετά το συγκεκριμένο τεστ υπήρξαν εικασίες για μια πιθανή συμμετοχή του Ισπανού αναβάτη ως wild card σε κάποιον αγώνα του MotoGP. Τελικά η ιταλική εταιρεία επιβεβαίωσε πως ο Ισπανός αναβάτης θα βρεθεί στην πίστα της Sepang για να αγωνιστεί στον 18ο γύρο της χρονιάς στις 10-12 Νοεμβρίου αφού πρώτα θα έχει ολοκληρώσει τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις στον θεσμό WSBK. Οπότε στη θέση του δοκιμαστή Pierro που συνήθως αναλαμβάνει να τρέξει ως Wild Card για λογαριασμό της Ducati, θα δούμε τον Bautista. Αυτό ίσως να προαναγγέλει τον μελλοντικό του ρόλο ως δοκιμαστή στα MotoGP, καθώς έχει υποργάψει μόνο για μία σεζόν ακόμα ως αναβάτης στο WSBK.  

Ο Alvaro Bautista δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που θα μπορέσω να αγωνιστώ στο MotoGP ως wild card στη Sepang, μια πίστα που μου αρέσει πολύ και στην οποία είμαι χαρούμενος που επιστρέφω αφού δεν είναι στο καλεντάρι του WorldSBK. Οι δοκιμές με την Ducati Desmosedici GP ήταν θετικές, η αίσθηση ήταν καλή και πέρασα όμορφα. Θέλω να ευχαριστήσω ειλικρινά την Ducati και την Aruba.it γιατί, χωρίς αυτούς, θα ήταν αδύνατο να έχω αυτή την ευκαιρία. Ταυτόχρονα, θα ήθελα να πω ότι αυτός ο αγώνας θα είναι ένα μπόνους για μένα και όχι προτεραιότητα. Γι' αυτό πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι στο πρωτάθλημα του WorldSBK, το οποίο είναι το μόνο που έχει σημασία τώρα. Θέλω να παραμείνω συγκεντρωμένος για αυτό το τελευταίο μέρος της σεζόν, το οποίο θα είναι πολύ απαιτητικό, με πολλούς αγώνες σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το συναίσθημα με τη Panigale V4 R είναι καλό και ελπίζω να συνεχίσω σε αυτό το μονοπάτι. Στη συνέχεια, όταν τελειώσει η σεζόν, θα σκεφτούμε ότι πάμε στη Μαλαισία και θα διασκεδάσουμε."

Bautista

 

Ετικέτες

MotoGP 2026: Marc Marquez: “Εγώ έχω μείνει πίσω, όχι η μοτοσυκλέτα”

Αναλαμβάνει την ευθύνη ο Ισπανός για το δύσκολο Σαββατοκύριακο της Ducati
Marc Marquez
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ο εν ενεργεία πρωταθλητής MotoGP, Marc Marquez, εμφανίστηκε απογοητευμένος μετά την πέμπτη θέση στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη για την απόδοσή του και ξεκαθαρίζοντας πως το πρόβλημα δεν βρίσκεται στην GP26 της Ducati.

Παρά το γεγονός ότι η πίστα του Austin υπήρξε για χρόνια “κάστρο” του, με επτά νίκες στο ενεργητικό του, ο Ισπανός δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου. Η κατάσταση έγινε ακόμη πιο περίπλοκη μετά την ποινή long-lap που δέχθηκε για τη σύγκρουση με τον Fabio Di Giannantonio στον αγώνα Sprint, που έριξε τον Ιταλό και επηρέασε καθοριστικά την εξέλιξη του κυρίως αγώνα.

Στον αγώνα της Κυριακής, ο Marquez έχασε πολύτιμο χρόνο στα πρώτα στάδια, εμπλεκόμενος σε μάχες με τον Di Giannantonio και τον Joan Mir για τις θέσεις 4 έως 6. Μετά την εκτέλεση της ποινής του βρέθηκε εκτός δεκάδας, καταφέρνοντας τελικά να ανακάμψει μέχρι την πέμπτη θέση, χωρίς όμως να απειλήσει για το βάθρο.

Marc Marquez

Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι ακόμη και χωρίς την ποινή, η νίκη δεν ήταν εφικτή: "Για βάθρο, ναι. Για νίκη, όχι. Πληρώσαμε το λάθος του Σαββάτου και κάναμε το μέγιστο δυνατό".

Την ίδια στιγμή, η Aprilia έχει αναδειχθεί ως κυρίαρχη δύναμη, με τον Marco Bezzecchi να κατακτά τη νίκη και στα τρία πρώτα Grand Prix της σεζόν. Αντίθετα, η Ducati, που μέχρι πέρσι κυριαρχούσε, δείχνει να χάνει έδαφος έχοντας σπάσει το εντυπωσιακό σερί 88 συνεχόμενων βάθρων που κρατούσε από το 2021. 

Ωστόσο ο Marquez δεν αναζήτησε δικαιολογίες στη μοτοσυκλέτα: "Εγώ είμαι αυτός που έχει μείνει πίσω, όχι η μοτοσυκλέτα. Στους πρώτους γύρους, με καινούρια ελαστικά, η μοτοσυκλέτα γίνεται πιο επιθετική και δεν μπορώ να την οδηγήσω όπως θέλω αυτή τη στιγμή".

Όπως εξήγησε, το βασικό του πρόβλημα εντοπίζεται στα πρώτα στάδια του αγώνα, όπου δεν αισθάνεται άνετα στη σέλα και δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητές του. "Δεν νιώθω φυσικά πάνω στη μοτοσυκλέτα. Προσαρμόζομαι σε μια θέση που δεν είναι η φυσική μου. Παραμένω γρήγορος, αλλά δεν μπορώ να κάνω τη διαφορά."

Marc Marquez

Η αναβολή του GP του Κατάρ δημιουργεί ένα απρόσμενο κενό στο πρόγραμμα, με τον επόμενο αγώνα να είναι το GP Ισπανίας στη Circuito de Jerez στις 25-26 Απριλίου. Εκεί θα ακολουθήσουν και επίσημα τεστ, δίνοντας την ευκαιρία σε αναβάτες και ομάδες να δουλέψουν πάνω στις αδυναμίες τους.

Ο Marquez είναι ξεκάθαρος για το πού πρέπει να εστιάσει: "Στη Jerez θέλω να κάνω βήμα μπροστά, περισσότερο εγώ παρά η μοτοσυκλέτα. Πρέπει να καταλάβω πώς να βελτιώσω τους πρώτους γύρους".

Η συνέχεια της σεζόν αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς ο Ισπανός αναζητά την επιστροφή του στις κορυφαίες θέσεις και το πρώτο του βάθρο για το 2026.