MotoGP-Yamaha: Επιβεβαίωσε πως είχε επαφές με τον Toprak Razgatlioglu

Ο Toprak είναι υποψήφιος για μια θέση στο grid του MotoGP για το 2026
Toprak
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/6/2025

Μπορεί να βρισκόμαστε μόλις στον 8ο γύρο της σεζόν, όμως ήδη έχουν ξεκινήσει τα σενάρια για το grid του MotoGP για το 2026. Ένα τέτοιο σενάριο είναι η μετακίνηση του Toprak Razgatlioglu από το WorldSBK στο MotoGP.

Όπως σας είχαμε πληροφορήσει εδώ, υπήρχαν πληροφορίες πως ο Toprak θα συμμετέχει στο MotoGP καθώς έχει ήδη συμφωνήσει με την Pramac Yamaha για το 2026.

Ο Gino Borsoi, διευθυντής της ομάδας Prima Pramac Yamaha MotoGP επιβεβαίωσε την επαφή με τον εν ενεργεία Παγκόσμιο Πρωταθλητή του WorldSBK, δηλώνοντας: "Οι φήμες είναι φήμες. H Yamaha είχε φυσικά κάποιες επαφές με τον Toprak, συζητούμε, μιλάμε για την επόμενη σεζόν, αλλά πρέπει επίσης να σκεφτούμε τους αναβάτες μας. Οι αναβάτες μας έχουν δείξει μεγάλες δυνατότητες και αυτή τη στιγμή πρέπει να καταλάβουμε αν θέλουμε να διατηρήσουμε την ίδια σύνθεση με τη φετινή σεζόν. Αλλά όπως πάντα, είμαστε σε συζητήσεις".

Απαντώντας περαιτέρω σχετικά με την πιθανή αλλαγή του πολυπρωταθλητή Superbike, ο Borsoi δήλωσε: "Εξαρτάται από τη συμφωνία, έχουμε δύο διαφορετικές συμφωνίες με τους αναβάτες μας. Πρέπει να μελετήσουμε βαθύτερα και να μιλήσουμε με τους μάνατζερ για το μέλλον. Σκεφτόμαστε ακόμα το line-up της επόμενης χρονιάς. Δεν θέλω να προσθέσω κάτι περισσότερο. Όπως είπα και πριν, οι φήμες είναι φήμες, δεν έχει υπογραφεί κανένα συμβόλαιο με τον Toprak, απλώς ανοίξαμε ένα παράθυρο για συζητήσεις. Από εδώ μέχρι το καλοκαίρι, πρέπει να καταλάβουμε πού βρίσκονται οι αναβάτες μας και πρέπει να πάρουμε μια απόφαση, αυτό είναι όλο".

Με τις παραπάνω δηλώσεις φαίνεται ότι οι φήμες επιβεβαιώνονται και υπάρχει όντως συμφωνία, κάτι που όμως είναι δύσκολο να ανακοινωθεί τώρα κατά τη διάρκεια της σεζόν που σίγουρα θα επηρεάσει τους αναβάτες Jack Miller και Miguel Oliveira, αλλά και το κλίμα της ομάδας γενικότερα.

Ο Razgatlioglu μόνο τυχαία επιλογή δεν είναι, αφού έχει στεφθεί δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στα Superbike, μία με την Yamaha το 2021 και μία με τη BMW την περσυνή χρονιά, όπου και σημείωσε 13 συνεχόμενες νίκες και αν δεν κάνει το βήμα τώρα, μάλλον αυτό το βήμα δεν θα γίνει ποτέ.

MotoGP: Ο Vinales επιστρέφει στη δράση στο GP της Καταλονίας

Μπροστά στους συμπατριώτες του θα αγωνιστεί ο Ισπανός
maverick
Από τον

Παύλο Καρατζά

14/5/2026

Η Red Bull KTM Tech3 επιβεβαίωσε ότι ο Maverick Vinales θα επιστρέψει στη δράση του MotoGP στο GP της Καταλονίας, σηματοδοτώντας την επιστροφή του μετά από μια περίοδο αποθεραπείας λόγω χειρουργικής επέμβασης στον ώμο.

Ο Ισπανός βρίσκεται εκτός δράσης από τότε που αποσύρθηκε από το GP των ΗΠΑ λόγω επιπλοκών που σχετίζονταν με έναν παλαιότερο τραυματισμό στον ώμο. Ο Vinales υποβλήθηκε σε διορθωτική χειρουργική επέμβαση στα τέλη Μαρτίου και στη συνέχεια έχασε τους αγώνες σε Jerez και Le Mans, καθώς επικεντρώθηκε στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης, με την ομάδα να δίνει προτεραιότητα στην υγεία και απόδοσή του έναντι μιας πρόωρης επιστροφής.

Αφού ολοκλήρωσε ένα εντατικό πρόγραμμα αποκατάστασης και έλαβε το πράσινο φως μετά τις τελικές ιατρικές αξιολογήσεις, ο Vinales είναι πλέον έτοιμος και θα αγωνιστεί μπροστά στους συμπατριώτες του.

Maverick Vinales: “Είμαι χαρούμενος που τελικά επιστρέφω στους αγώνες. Οι τελευταίες εβδομάδες δεν ήταν εύκολες. Δούλεψα σκληρά κάθε μέρα για να αναρρώσω με τη στενή υποστήριξη της Red Bull στο APC (Athletes Performance Center) και επιστρέφω στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Τώρα νιώθω δυνατός και γεμάτος κίνητρα για να ξανά οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για την υποστήριξη και την υπομονή της, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος που ξεκινάω ξανά στο GP της πατρίδας μου στην Καταλονία.”