MV Agusta -Μετά τις KTM & GASGAS, και 3η εταιρεία του PIERER Group στο MotoGP!

Νέες δηλώσεις αυτή τη φορά από τον νέο CEO της MV Agusta, Hubert Trunkepolz
motomag H MV Agusta θα είναι ο νέος κατασκευαστής που εισέρχεται στο MotoGP
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

16/4/2024

Λάδι στη φωτιά έριξε ο νέος CEO της MV Agusta, Hubert Trunkepolz καθώς σύμφωνα με δηλώσεις του στο αυστριακό Motorrad Magazin, η ιταλική εταιρεία πρόκειται να γίνει ο όγδοος κατασκευαστής του MotoGP.

Όταν το PIERER Mobility Group στο οποίο ανήκουν KTM, Husqvarna και GASGAS μεταξύ άλλων απέκτησε μετοχές της MV Agusta, ξεκίνησε μία φήμη η οποία ήθελε την ιταλική εταιρεία να εισέρχεται στο MotoGP ως ο νέος κατασκευαστής στη μεγάλη κατηγορία.

Μετά από την πρόσφατη εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της MV Agusta από την KTM, αυτές οι φήμες γιγαντώθηκαν ενώ τώρα μέσω συνέντευξης του νέου CEO της MV Agusta Hubert Trunkepolz στο αυστριακό Motorrad Magazin τα πράγματα ίσως γίνουν ακόμη πιο ενδιαφέροντα στον κορυφαίο θεσμό μοτοσυκλετών τα επόμενα χρόνια.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Trunkepolz η MV Agusta η οποία έχει γράψει ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό δεν γίνεται να μην βρίσκεται στο κορυφαίο πρωτάθλημα, ενώ και η δήλωση του Stefan Pierer μερικούς μήνες πριν πως δεν αποκλείει να κάνει η MV Agusta την εμφάνιση της στο MotoGP ως ξεχωριστή οντότητα το 2027, χρονιά που αλλάζουν οι κανονισμοί, συνηγορεί σε αυτό που ακούμε όλο αυτό το διάστημα.

Να θυμίσουμε πως η Dorna έχει “δεσμεύσει” τις δύο θέσεις μοτοσυκλετών που κατείχε η Suzuki όταν αυτή αποχώρησε σε περίπτωση που κάποιος νέος κατασκευαστής θελήσει να εισέλθει στο MotoGP.

Το να δούμε την MV Agusta στην μεγάλη κατηγορία θα είναι ευχής έργον καθώς θα γίνουμε μάρτυρες μιας μεγάλης επιστροφής, ωστόσο μένει να αποδειχθεί πως αυτό δεν είναι μια απλή εικασία ή ένα τρικ το οποίο στοχεύει στο να φέρει εφήμερη προβολή στο PIERER Mobility Group όσον αφορά την MV Agusta. Κι αν τώρα όντως δούμε την MV Agusta στο MotoGP, είναι σίγουρο κατά 99,99% πως η μοτοσυκλέτα με την οποία θα συμμετέχει δεν θα είναι κάποιο νέο μοντέλο, αλλά το γνωστό μας RC16 με νέα χρώματα.

Ετικέτες

MotoGP: Η Aprilia θέλει αμιγώς ιταλική σύνθεση και την επιβάλλει και στην Trackhouse – Αποχαιρετά ο Raul Fernandez;

Νέα φήμες μιλούν για δίδυμο Bastianini-Marini στην Trackhouse
bastianini marini
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

15/6/2026

Μακριά από τη δημοσιότητα και με μια υπολογίσιμη δόση αβεβαιότητας, οι πληροφορίες για το ρόστερ του 2027 δίνουν και παίρνουν σχεδόν από την αρχή της φετινής σεζόν, παρότι η μοναδική επιβεβαιωμένη κίνηση είναι η ανανέωση του Marco Bezzecchi με την Aprilia. Όλες οι υπόλοιπες μεταγραφές, όσο σίγουρες κι αν θεωρούνται, ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί καθώς προς το παρόν όλα κρύβονται μέσα στη θολούρα της συμφωνίας κατασκευαστών και διοργανωτών που δεν έχει επιτευχθεί ακόμη.

Οι νέες πληροφορίες που κυκλοφορούν αφορούν στην ομάδα της Aprilia και μάλιστα όχι την εργοστασιακή, αλλά την Trackhouse που φαινόταν να είναι ήσυχη και σίγουρη για το 2027 μέχρι που έγινε γνωστό πως ο Ai Ogura θα χαιρετήσει για μια εργοστασιακή Yamaha M1 του χρόνου.

Τώρα έρχεται το δεύτερο χτύπημα, καθώς η ηγεσία της Aprilia Racing φέρεται να έχει αποφασίσει πως θέλει να έχει 100% ιταλικό ρόστερ στο πρωτάθλημα του 2027 και αυτό σημαίνει πως αμφότεροι οι αναβάτες της Trackhouse θα πρέπει να είναι Ιταλοί.

"Η ιδέα της Aprilia ως μιας, τρόπον τινά, ιταλικής εθνικής ομάδας για τους αγώνες μοτοσυκλετών είναι κάτι που μοιάζει να προκύπτει φυσικά όταν βάλεις όλα τα στοιχεία μαζί,” δήλωνε πρόσφατα σε ιταλικά ΜΜΕ ο Massimo Rivola. “Θα μας φέρει περισσότερο ενδιαφέρον; Ελπίζουμε. Θα μας φέρει περισσότερους χορηγούς; Έτσι ελπίζουμε. Ενδιαφερόμαστε για δυνατούς αναβάτες και στην Ιταλία υπάρχουν δυνατοί αναβάτες. Γιατί όχι λοιπόν;"

Στην εργοστασιακή ομάδα έτσι κι αλλιώς η κατάσταση είναι δεμένη με τον Bezzecchi και δίπλα του τον Pecco Bagnaia που θεωρείται σίγουρος.

Στην Trackhouse ωστόσο αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανένα επίσημο δεδομένο για του χρόνου και, εφόσον όντως υπάρχει ιταλικό φίλτρο στις μεταγραφές, τότε ήδη σχηματίζεται μια νέα εικόνα. Οι πληροφορίες μιλούν για πρόταση της ομάδας στον Enea Bastianini, ο οποίος δεν έχει καταφέρει να βρει τη βολή του με την ΚΤΜ RC16 και οι πιθανότητες είναι πως, ακόμη και να μην θέλει να φύγει, θα τον αφήσει ελεύθερο η Tech3, οπότε η μια θέση δείχνει κλεισμένη.

Η δεύτερη έχει πλέον ένα νέο φαβορί στο όνομα του Luca Marini, ο οποίος επίσης θεωρείται φευγάτος από τη Honda και μέχρι πριν λίγο καιρό φαινόταν πως θα ξαναντυνόταν στα κίτρινα της VR46. Μόνο που η ομάδα του ετεροθαλούς αδελφού του, Valentino Rossi, φαίνεται πως σε συνεννόηση με τη Ducati Corse θα πάει για ένα δίδυμο Fermin Aldeguer και Nicolo Bulega, έτσι δεν μένει χώρος για τον Marini, ανοίγοντας τον δρόμο για την Trackhouse.

Μάλιστα, σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα αμφότεροι οι αναβάτες φέρονται να έχουν ήδη συμφωνήσει με την Trackhouse και να απομένουν πλέον οι επίσημες ανακοινώσεις.

Όσο για τον Ισπανό Raul Fernandez, έχει μεν κάποια καλά αποτελέσματα αλλά εμφανίζεται επίσης ως ιδιαίτερα ασταθής, ωστόσο εκτιμούμε πως αργά ή γρήγορα θα βρει μια καλή σέλα για του χρόνου.