Το NASCAR στα MotoGP! Αποκάλυψη της Trackhouse Racing στο Los Angeles

Ο Marks ευελπιστεί η νέα του ομάδα να έχει επιτυχίες στο MotoGP ακολουθώντας το παράδειγμα της ομάδας που έχει στο NASCAR
motomag Trackhouse Racing MotoGP – Αποκαλύφθηκαν τα χρώματα της ομάδας στο Los Angeles [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

29/1/2024

Ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Entertainment Group, Justin Marks στο λαμπερό Los Angeles παρουσίασε τα χρώματα των δύο Aprilia RS-GP της νέας δορυφορικής ομάδας του MotoGP, Trackhouse Racing MotoGP με την οποία θα αγωνιστούν οι Miguel Oliveira και Raul Fernandez.

Οι δύο δορυφορικές Aprilia RS-GP της Trackhouse Racing MotoGP έχουν τα χρώματα της σημαίας της Αμερικής, με το κόκκινο, άσπρο και μπλε να κυριαρχεί, ενώ η ιταλική εταιρεία παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων Sterilgarda -θα την θυμάστε στην μοτοσυκλέτα του Αμερικανού Ben Spies- ήρθε να προστεθεί στον κατάλογο των χορηγών της αμερικανικής ομάδας οι οποίοι δεν είναι και τόσοι πολύ αν παρατηρήσει κανείς πιο προσεκτικά την RS-GP. Ελπίζουμε να μην υπάρξει θέμα οικονομικής ρευστότητας στη νέα δορυφορική ομάδα της Aprilia, αν και προβλέπουμε πως οι χορηγοί που υπάρχουν στην ομάδα Trackhouse στο NASCAR θα εισέλθουν σύντομα και στο MotoGP.

Trackhouse Racing MotoGP – Αποκαλύφθηκαν τα χρώματα της ομάδας στο Los Angeles [VIDEO]

Οι αναβάτες της ομάδας Miguel Oliveira και Raul Fernandez καθώς και ο ιδιοκτήτης της ομάδας Justin Marks μετά την παρουσίαση έκαναν και τις πρώτες τους δηλώσεις τόσο για τα νέα χρώματα της μοτοσυκλέτας όσο και για τους στόχους του 2024.

Ο Miguel Oliveira ανέφερε: “Είμαι προφανώς πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στις Η.Π.Α. εδώ που ξεκινά επίσημα η πορεία μιας αμερικανικής ομάδας στο MotoGP. Είναι μεγάλη χαρά να είμαι μέλος της οικογένειας της Trackhouse.

Ανυπομονώ να ξεκινήσω με τη νέα σεζόν, έχουμε νέα συναρπαστικά χρώματα, και ελπίζω να είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί. Ανυπομονώ να ανέβω στη μοτοσυκλέτα στις δοκιμές σε λίγες μέρες και να ξεκινήσω τη σεζόν.”

MotoGP

Ο Raul Fernandez με τη σειρά του δήλωσε: “Σήμερα είδατε την νέα μας εμφάνιση. Είναι πολύ όμορφη και είναι μια μεγάλη ευκαιρία να δείξουμε την αμερικανική σημαία. Είναι υπέροχο που η Αμερική θα έχει μια ομάδα MotoGP, επομένως για μένα είναι μεγάλη χαρά που βρίσκομαι εδώ και δείχνω αυτή τη σημαία.

Μου αρέσουν πολύ οι Η.Π.Α. και οι άνθρωποι της. Η παρουσίαση ήταν απλά καταπληκτική. Το να είσαι εδώ στο Los Angeles είναι απλώς ένα όνειρο! Είμαι πολύ χαρούμενος και έχω ένα υπέροχο συναίσθημα για αυτή τη σεζόν. Νομίζω ότι θα το ευχαριστηθώ πολύ. Τα λέμε στην πίστα!”

O Justin Marks ανέφερε: "Αυτό το νέο ξεκίνημα είναι μια απίστευτη στιγμή. Είναι ο συνδυασμός ενός απίστευτου όγκου δουλειάς τόσο από την Trackhouse, όσο και από το MotoGP και την Aprilia. Βασικά μέσα σε δύο ή τρεις μήνες, δημιουργήσαμε την ομάδα ώστε να είναι έτοιμη να αγωνιστεί και να μπορέσει να κάνει κάτι σπουδαίο στις πίστες. Έχουμε μια ομάδα ανθρώπων που είναι όλοι πολύ ταλαντούχοι και παθιασμένοι με τη σεζόν που έχουμε μπροστά μας.

Είναι επίσης ξεχωριστό, γιατί είμαστε μια αμερικανική ομάδα. Είμαστε μια παγκόσμια μάρκα, αλλά μια αμερικανική εταιρεία και το να μπορούμε να γιορτάσουμε τη σύσταση αυτής της ομάδας και να κάνουμε το ντεμπούτο αυτών των απίστευτων μοτοσυκλετών σε μια εμβληματική αμερικανική πόλη είναι πραγματικά κάτι ιδιαίτερο και ξεχωριστό. Ανυπομονώ για τη σεζόν. Δεν ξέρουμε πραγματικά τι να περιμένουμε όσον αφορά την απόδοση στην πίστα.

Το μόνο που ξέρω είναι ότι έχουμε εξαιρετικό εξοπλισμό -Aprilia-, υπέροχους ανθρώπους και πολύ ταλαντούχους, με μεγάλο κίνητρο, υγιείς και χαρούμενους αναβάτες. Συνήθως, αυτό ισοδυναμεί με ταχύτητα σε αυτό το είδος αθλήματος, επομένως θα είναι μια νέα εμπειρία για εμένα και την Trackhouse Racing που έχουμε συνηθίσει να δουλεύουμε στο Nascar, αλλά έχουμε μια ομάδα ανθρώπων που είναι πολύ έμπειροι στο MotoGP, δύο υπέροχους αναβάτες, πολλούς εξαιρετικούς μηχανικούς και απίστευτους συνεργάτες στην Aprilia. Οπότε, πιστεύω πραγματικά ότι ο ουρανός είναι το όριο για αυτήν την ομάδα."

MotoGP

 

Ετικέτες

MotoGP – Πλημμύρισε η πίστα στη Goiania, σε κίνδυνο ο αγώνας λόγω συνεχών βροχοπτώσεων

Ο καιρός βάζει εμπόδια στην επιστροφή του MotoGP στη Βραζιλία και η πρόγνωση του σαββατοκύριακου δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξη
goiania flood
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/3/2026

Ενόσω όλα ήταν έτοιμα για την υποδοχή του MotoGP στην πίστα Autódromo Internacional Ayrton Senna στην πόλη Goiania της κεντρικής Βραζιλίας, ο καιρός αποφάσισε να γίνει παράγοντας του αγώνα του σαββατοκύριακου 20-22/3.

Το βράδυ της Δευτέρας 16/3 άρχισε μια δυνατή βροχόπτωση στην περιοχή, η οποία εντάθηκε την Τρίτη συνεχίζοντας να ρίχνει ακατάπαυστα. Ως αποτέλεσμα προκλήθηκαν πλημμυρικά φαινόμενα στην περιοχή, τα οποία επιδεινώθηκαν από την υπερχείλιση τοπικού ποταμού.

Το απόγευμα της Τρίτης 17/3 η πίστα είχε αρκετό όγκο νερού σε διάφορα σημεία της, λ.χ. η υπόγεια διάβαση που οδηγεί στην είσοδο των paddocks ήταν εντελώς βυθισμένη στα νερά, ενώ λάσπες γέμισαν και διάφορα σημεία της πίστας.

Το καλό είναι πως, χάρη στις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στην περιοχή, γύρω τους 30 βαθμούς Κελσίου, η άσφαλτος στεγνώνει γρήγορα μετά τον καθαρισμό της, όπως αποδείχθηκε και χτες μετά τις προσπάθειες των ιθυνόντων, ωστόσο τα προβλήματα στην ευρύτερη περιοχή συνεχίζουν να υφίστανται και η βροχή δεν έχει σταματήσει, απλώς έχει λιγοστέψει.

Μάλιστα το βράδυ της Τρίτης η Πολιτική Προστασία της Βραζιλίας εξέδωσε προειδοποίηση για ενδεχόμενη πλημμύρα στη συνοικία Senador Canedo, η οποία είναι ακριβώς δίπλα στην πίστα στα ανατολικά περίχωρα της πόλης Goiania.

Σύμφωνα τώρα με τις προγνώσεις καιρού, η βροχή δεν πρόκειται να σταματήσει τουλάχιστον μέχρι τις αρχές της επόμενης εβδομάδας, χωρίς ωστόσο να είναι βέβαιο πως θα βρέχει ολημερίς και με τις ποσότητες που προκάλεσαν τα πλημμυρικά φαινόμενα.

Πάντως είναι πολλές οι πιθανότητες όλη η δράση του Βραζιλιάνικου MotoGP να διεξαχθεί σε βρόχινες συνθήκες και ας ελπίσουμε τουλάχιστον πως το νερό που θα πέσει δεν θα είναι ξανά τόσο ώστε να βυθιστούν ολόκληρα κομμάτια της πίστας ή να αποκλειστεί η πρόσβαση σε αυτή, ως συνέβαινε την Τρίτη 17/3.