Το NASCAR στα MotoGP! Αποκάλυψη της Trackhouse Racing στο Los Angeles

Ο Marks ευελπιστεί η νέα του ομάδα να έχει επιτυχίες στο MotoGP ακολουθώντας το παράδειγμα της ομάδας που έχει στο NASCAR
motomag Trackhouse Racing MotoGP – Αποκαλύφθηκαν τα χρώματα της ομάδας στο Los Angeles [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

29/1/2024

Ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Entertainment Group, Justin Marks στο λαμπερό Los Angeles παρουσίασε τα χρώματα των δύο Aprilia RS-GP της νέας δορυφορικής ομάδας του MotoGP, Trackhouse Racing MotoGP με την οποία θα αγωνιστούν οι Miguel Oliveira και Raul Fernandez.

Οι δύο δορυφορικές Aprilia RS-GP της Trackhouse Racing MotoGP έχουν τα χρώματα της σημαίας της Αμερικής, με το κόκκινο, άσπρο και μπλε να κυριαρχεί, ενώ η ιταλική εταιρεία παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων Sterilgarda -θα την θυμάστε στην μοτοσυκλέτα του Αμερικανού Ben Spies- ήρθε να προστεθεί στον κατάλογο των χορηγών της αμερικανικής ομάδας οι οποίοι δεν είναι και τόσοι πολύ αν παρατηρήσει κανείς πιο προσεκτικά την RS-GP. Ελπίζουμε να μην υπάρξει θέμα οικονομικής ρευστότητας στη νέα δορυφορική ομάδα της Aprilia, αν και προβλέπουμε πως οι χορηγοί που υπάρχουν στην ομάδα Trackhouse στο NASCAR θα εισέλθουν σύντομα και στο MotoGP.

Trackhouse Racing MotoGP – Αποκαλύφθηκαν τα χρώματα της ομάδας στο Los Angeles [VIDEO]

Οι αναβάτες της ομάδας Miguel Oliveira και Raul Fernandez καθώς και ο ιδιοκτήτης της ομάδας Justin Marks μετά την παρουσίαση έκαναν και τις πρώτες τους δηλώσεις τόσο για τα νέα χρώματα της μοτοσυκλέτας όσο και για τους στόχους του 2024.

Ο Miguel Oliveira ανέφερε: “Είμαι προφανώς πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στις Η.Π.Α. εδώ που ξεκινά επίσημα η πορεία μιας αμερικανικής ομάδας στο MotoGP. Είναι μεγάλη χαρά να είμαι μέλος της οικογένειας της Trackhouse.

Ανυπομονώ να ξεκινήσω με τη νέα σεζόν, έχουμε νέα συναρπαστικά χρώματα, και ελπίζω να είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί. Ανυπομονώ να ανέβω στη μοτοσυκλέτα στις δοκιμές σε λίγες μέρες και να ξεκινήσω τη σεζόν.”

MotoGP

Ο Raul Fernandez με τη σειρά του δήλωσε: “Σήμερα είδατε την νέα μας εμφάνιση. Είναι πολύ όμορφη και είναι μια μεγάλη ευκαιρία να δείξουμε την αμερικανική σημαία. Είναι υπέροχο που η Αμερική θα έχει μια ομάδα MotoGP, επομένως για μένα είναι μεγάλη χαρά που βρίσκομαι εδώ και δείχνω αυτή τη σημαία.

Μου αρέσουν πολύ οι Η.Π.Α. και οι άνθρωποι της. Η παρουσίαση ήταν απλά καταπληκτική. Το να είσαι εδώ στο Los Angeles είναι απλώς ένα όνειρο! Είμαι πολύ χαρούμενος και έχω ένα υπέροχο συναίσθημα για αυτή τη σεζόν. Νομίζω ότι θα το ευχαριστηθώ πολύ. Τα λέμε στην πίστα!”

O Justin Marks ανέφερε: "Αυτό το νέο ξεκίνημα είναι μια απίστευτη στιγμή. Είναι ο συνδυασμός ενός απίστευτου όγκου δουλειάς τόσο από την Trackhouse, όσο και από το MotoGP και την Aprilia. Βασικά μέσα σε δύο ή τρεις μήνες, δημιουργήσαμε την ομάδα ώστε να είναι έτοιμη να αγωνιστεί και να μπορέσει να κάνει κάτι σπουδαίο στις πίστες. Έχουμε μια ομάδα ανθρώπων που είναι όλοι πολύ ταλαντούχοι και παθιασμένοι με τη σεζόν που έχουμε μπροστά μας.

Είναι επίσης ξεχωριστό, γιατί είμαστε μια αμερικανική ομάδα. Είμαστε μια παγκόσμια μάρκα, αλλά μια αμερικανική εταιρεία και το να μπορούμε να γιορτάσουμε τη σύσταση αυτής της ομάδας και να κάνουμε το ντεμπούτο αυτών των απίστευτων μοτοσυκλετών σε μια εμβληματική αμερικανική πόλη είναι πραγματικά κάτι ιδιαίτερο και ξεχωριστό. Ανυπομονώ για τη σεζόν. Δεν ξέρουμε πραγματικά τι να περιμένουμε όσον αφορά την απόδοση στην πίστα.

Το μόνο που ξέρω είναι ότι έχουμε εξαιρετικό εξοπλισμό -Aprilia-, υπέροχους ανθρώπους και πολύ ταλαντούχους, με μεγάλο κίνητρο, υγιείς και χαρούμενους αναβάτες. Συνήθως, αυτό ισοδυναμεί με ταχύτητα σε αυτό το είδος αθλήματος, επομένως θα είναι μια νέα εμπειρία για εμένα και την Trackhouse Racing που έχουμε συνηθίσει να δουλεύουμε στο Nascar, αλλά έχουμε μια ομάδα ανθρώπων που είναι πολύ έμπειροι στο MotoGP, δύο υπέροχους αναβάτες, πολλούς εξαιρετικούς μηχανικούς και απίστευτους συνεργάτες στην Aprilia. Οπότε, πιστεύω πραγματικά ότι ο ουρανός είναι το όριο για αυτήν την ομάδα."

MotoGP

 

Ετικέτες

MotoGP-Honda: Αποδεκατισμός αναβατών – Ποιος θα οδηγήσει τελικά;

Ο Chantra τραυματίας, Nakagami εκτός, Espargaró απών… και ο Bradl δεν θέλει να αγωνιστεί!
MotoGP Honda short of riders
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

28/7/2025

Με την πλάτη στον τοίχο η Honda στο MotoGP, καθώς η μία ατυχία διαδέχεται την άλλη. Τραυματισμοί, απουσίες και απορρίψεις έχουν αφήσει την ιαπωνική ομάδα χωρίς διαθέσιμους αναβάτες ενόψει κρίσιμων αγωνιστικών υποχρεώσεων.

Τα προβλήματα της Honda στο MotoGP συνεχίζονται, αυτή τη φορά με σοβαρά ζητήματα στο αγωνιστικό δυναμικό. Ενώ ο Somkiat Chantra, χρειαζόταν να αξιοποιήσει τη θερινή περίοδο για να εδραιωθεί, ένας τραυματισμός τον ανάγκασε να παρατείνει την απουσία του, αφήνοντας την ομάδα χωρίς εφεδρική λύση.

Ο Chantra είχε κατακτήσει τον πρώτο του βαθμό στη MotoGP τερματίζοντας 15ος στο TT Assen στα τέλη Ιουνίου. Όμως, επιστρέφοντας στη Βαρκελώνη, τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια προπόνησης με motocross με την διάγνωση να αναφέρει ρήξη πλαγίου συνδέσμου στο δεξί γόνατο.

Ο Ταιλανδός rookie υποβλήθηκε σε χειρουργείο στις 8 Ιουλίου και αποσύρθηκε άμεσα από το GP Γερμανίας στο Sachsenring, όπου η LCR Honda αγωνίστηκε χωρίς αντικαταστάτη. Η απουσία του συνεχίστηκε και στο GP Τσεχίας την επόμενη εβδομάδα.

MotoGP Honda short of riders

Για να καλυφθεί το κενό, η ομάδα κάλεσε τον Takaaki Nakagami. Όμως η ατυχία συνεχίστηκε στον αγώνα Sprint, όπου ο Ιάπωνας χτυπήθηκε από τον Augusto Fernandez, δοκιμαστή της Yamaha και υπέστη ζημιά στον χιαστό του δεξιού γονάτου. Ο Nakagami επέστρεψε στην Ιαπωνία για θεραπεία, προσθέτοντας το όνομά του στη λίστα των τραυματισμένων της Honda.

MotoGP Honda short of riders

Σαν να μην έφτανε αυτό, στις 11 Ιουλίου τραυματίστηκε και ο Aleix Espargaró, που μετά την αποχώρησή του από την ενεργό δράση έχει αναλάβει ρόλο δοκιμαστή για τη Honda. Ο τραυματισμός του δεν συνέβη σε πίστα MotoGP αλλά στον ποδηλατικό Γύρο Αυστρίας, όπου έκανε το ντεμπούτο του ως επαγγελματίας ποδηλάτης και υπέστη κάταγμα στον αντίχειρα του δεξιού χεριού μετά από πτώση.

MotoGP Honda short of riders

Απέμεινε ο Stefan Bradl, δοκιμαστής της ομάδας, που θα μπορούσε να επιστρέψει ως λύση ανάγκης. Ωστόσο, ο Γερμανός ξεκαθάρισε ότι δεν σκοπεύει να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση, καθώς θέλει να επικεντρωθεί στις δοκιμές αξιοπιστίας.

Έτσι, δεν υπάρχει διαθέσιμος αντικαταστάτης με σημαντική εμπειρία από την μεγάλη κατηγορία και η Honda στρέφεται πλέον στις τάξεις της στο WorldSBK. Η ελπίδα είναι ο Iker Lecuona, ο οποίος έχει εμπειρία MotoGP χάρη στη θητεία του με την KTM Tech 3 και κάποιες αναπληρώσεις τραυματισμένων αναβατών με την Honda. Όλα αυτά, βέβαια, εφόσον αναρρώσει πλήρως από το κάταγμα στον αριστερό καρπό που υπέστη το Σάββατο στο Balaton της Ουγγαρίας σε συμβάν αγώνα WSBK, τραυματισμός που τον ανάγκασε να αποσυρθεί και από τον 8ωρο αγώνα της Suzuka.

MotoGP Honda short of riders

Αν όλα πάνε καλά, αναμένεται να επιστρέψει στη μεγάλη κατηγορία με την Honda για τα Grand Prix Αυστρίας (17 Αυγούστου) και Ουγγαρίας (24 Αυγούστου), αντικαθιστώντας τον Chantra.

Η τελευταία του παρουσία στη MotoGP ήταν το 2023, όταν είχε συμμετάσχει ως αναπληρωματικός και για τις δύο ομάδες της Honda σε επτά αγωνιστικά Σαββατοκύριακα χωρίς όμως καταφέρει να συγκεντρώσει βαθμούς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Αναμένουμε να δούμε εάν η Honda θα καταφέρει να βρει κάποιόν άλλον αντικαταστατή σαν δικλείδα ασφαλείας, όσο ο Lecuona δίνει τον δικό του αγώνα δρόμου με την αποθεραπεία του.