Το NASCAR στα MotoGP! Αποκάλυψη της Trackhouse Racing στο Los Angeles

Ο Marks ευελπιστεί η νέα του ομάδα να έχει επιτυχίες στο MotoGP ακολουθώντας το παράδειγμα της ομάδας που έχει στο NASCAR
motomag Trackhouse Racing MotoGP – Αποκαλύφθηκαν τα χρώματα της ομάδας στο Los Angeles [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

29/1/2024

Ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Entertainment Group, Justin Marks στο λαμπερό Los Angeles παρουσίασε τα χρώματα των δύο Aprilia RS-GP της νέας δορυφορικής ομάδας του MotoGP, Trackhouse Racing MotoGP με την οποία θα αγωνιστούν οι Miguel Oliveira και Raul Fernandez.

Οι δύο δορυφορικές Aprilia RS-GP της Trackhouse Racing MotoGP έχουν τα χρώματα της σημαίας της Αμερικής, με το κόκκινο, άσπρο και μπλε να κυριαρχεί, ενώ η ιταλική εταιρεία παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων Sterilgarda -θα την θυμάστε στην μοτοσυκλέτα του Αμερικανού Ben Spies- ήρθε να προστεθεί στον κατάλογο των χορηγών της αμερικανικής ομάδας οι οποίοι δεν είναι και τόσοι πολύ αν παρατηρήσει κανείς πιο προσεκτικά την RS-GP. Ελπίζουμε να μην υπάρξει θέμα οικονομικής ρευστότητας στη νέα δορυφορική ομάδα της Aprilia, αν και προβλέπουμε πως οι χορηγοί που υπάρχουν στην ομάδα Trackhouse στο NASCAR θα εισέλθουν σύντομα και στο MotoGP.

Trackhouse Racing MotoGP – Αποκαλύφθηκαν τα χρώματα της ομάδας στο Los Angeles [VIDEO]

Οι αναβάτες της ομάδας Miguel Oliveira και Raul Fernandez καθώς και ο ιδιοκτήτης της ομάδας Justin Marks μετά την παρουσίαση έκαναν και τις πρώτες τους δηλώσεις τόσο για τα νέα χρώματα της μοτοσυκλέτας όσο και για τους στόχους του 2024.

Ο Miguel Oliveira ανέφερε: “Είμαι προφανώς πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στις Η.Π.Α. εδώ που ξεκινά επίσημα η πορεία μιας αμερικανικής ομάδας στο MotoGP. Είναι μεγάλη χαρά να είμαι μέλος της οικογένειας της Trackhouse.

Ανυπομονώ να ξεκινήσω με τη νέα σεζόν, έχουμε νέα συναρπαστικά χρώματα, και ελπίζω να είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί. Ανυπομονώ να ανέβω στη μοτοσυκλέτα στις δοκιμές σε λίγες μέρες και να ξεκινήσω τη σεζόν.”

MotoGP

Ο Raul Fernandez με τη σειρά του δήλωσε: “Σήμερα είδατε την νέα μας εμφάνιση. Είναι πολύ όμορφη και είναι μια μεγάλη ευκαιρία να δείξουμε την αμερικανική σημαία. Είναι υπέροχο που η Αμερική θα έχει μια ομάδα MotoGP, επομένως για μένα είναι μεγάλη χαρά που βρίσκομαι εδώ και δείχνω αυτή τη σημαία.

Μου αρέσουν πολύ οι Η.Π.Α. και οι άνθρωποι της. Η παρουσίαση ήταν απλά καταπληκτική. Το να είσαι εδώ στο Los Angeles είναι απλώς ένα όνειρο! Είμαι πολύ χαρούμενος και έχω ένα υπέροχο συναίσθημα για αυτή τη σεζόν. Νομίζω ότι θα το ευχαριστηθώ πολύ. Τα λέμε στην πίστα!”

O Justin Marks ανέφερε: "Αυτό το νέο ξεκίνημα είναι μια απίστευτη στιγμή. Είναι ο συνδυασμός ενός απίστευτου όγκου δουλειάς τόσο από την Trackhouse, όσο και από το MotoGP και την Aprilia. Βασικά μέσα σε δύο ή τρεις μήνες, δημιουργήσαμε την ομάδα ώστε να είναι έτοιμη να αγωνιστεί και να μπορέσει να κάνει κάτι σπουδαίο στις πίστες. Έχουμε μια ομάδα ανθρώπων που είναι όλοι πολύ ταλαντούχοι και παθιασμένοι με τη σεζόν που έχουμε μπροστά μας.

Είναι επίσης ξεχωριστό, γιατί είμαστε μια αμερικανική ομάδα. Είμαστε μια παγκόσμια μάρκα, αλλά μια αμερικανική εταιρεία και το να μπορούμε να γιορτάσουμε τη σύσταση αυτής της ομάδας και να κάνουμε το ντεμπούτο αυτών των απίστευτων μοτοσυκλετών σε μια εμβληματική αμερικανική πόλη είναι πραγματικά κάτι ιδιαίτερο και ξεχωριστό. Ανυπομονώ για τη σεζόν. Δεν ξέρουμε πραγματικά τι να περιμένουμε όσον αφορά την απόδοση στην πίστα.

Το μόνο που ξέρω είναι ότι έχουμε εξαιρετικό εξοπλισμό -Aprilia-, υπέροχους ανθρώπους και πολύ ταλαντούχους, με μεγάλο κίνητρο, υγιείς και χαρούμενους αναβάτες. Συνήθως, αυτό ισοδυναμεί με ταχύτητα σε αυτό το είδος αθλήματος, επομένως θα είναι μια νέα εμπειρία για εμένα και την Trackhouse Racing που έχουμε συνηθίσει να δουλεύουμε στο Nascar, αλλά έχουμε μια ομάδα ανθρώπων που είναι πολύ έμπειροι στο MotoGP, δύο υπέροχους αναβάτες, πολλούς εξαιρετικούς μηχανικούς και απίστευτους συνεργάτες στην Aprilia. Οπότε, πιστεύω πραγματικά ότι ο ουρανός είναι το όριο για αυτήν την ομάδα."

MotoGP

 

Ετικέτες

MotoGP: Το Motegi παραμένει στο αγωνιστικό πρόγραμμα έως το 2030

Επιβεβαιώθηκε η ανανέωση της για πέντε ακόμη σεζόν
MotoGP Motegi til 2030
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/7/2025

Το MotoGP θα περιλαμβάνει στο αγωνιστικό του πρόγραμμα και στο μέλλον το Mobility Resort Motegi έως το 2030 με τους ιθύνοντες της ιαπωνικής πίστας να επεκτείνουν τη συνεργασία τους με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για πέντε ακόμη χρόνια.

Με το πλήρες καλεντάρι του 2026 να αναμένεται σύντομα, οι φίλαθλοι μπορούν να υπολογίζουν για ακόμη πέντε χρόνια στο Ιαπωνικό Grand Prix ως ένα από τα κορυφαία αγωνιστικά γεγονότα εκτός Ευρώπης. Δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει ένας αγώνας του MotoGP στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου από το πρόγραμμα και ήταν μόνο θέμα χρόνου να ανακοινωθεί η ανανέωση της συνεργασίας.

Τσουγιόσι Σάιτο, Πρόεδρος της Honda Mobilityland Corporation:
“Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ανακοινώνουμε ότι θα φιλοξενούμε το MotoGP Ιαπωνίας στο Mobility Resort Motegi και μετά το 2026. Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ειλικρινείς μας ευχαριστίες προς τον κύριο Carmelo Ezpeleta, τη Dorna Sports και όλους όσους συνέβαλαν καθοριστικά στην επέκταση αυτού του συμβολαίου φιλοξενίας.

Θα συνεχίσουμε να στοχεύουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού και στη βιώσιμη διαχείριση των διοργανώσεων. Αξιοποιώντας το πλούσιο φυσικό περιβάλλον του Motegi, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να παρουσιάζουμε Grand Prix που θα μπορούν να απολαύσουν ακόμη περισσότεροι φίλαθλοι. Σε συνεργασία με τους τοπικούς κατοίκους των επαρχιών Tochigi και Ibaraki, την πόλη Motegi και διάφορες κρατικές υπηρεσίες, ελπίζουμε να προσφέρουμε ακόμη πιο ελκυστικά Grand Prix από ό,τι πριν.”

Carmelo Ezpeleta, CEO της Dorna Sports:
“Η Ιαπωνία είναι σημαντική για το MotoGP. Το Motegi πάντα προσφέρει ένα φανταστικό θέαμα και αποτελεί σημείο αναφοράς στο καλεντάρι για την οργάνωση της διοργάνωσης. Οι Ιάπωνες φίλοι του MotoGP είναι απίστευτα ενημερωμένοι και είμαστε πολύ χαρούμενοι που επιβεβαιώνουμε ότι θα αγωνιζόμαστε μαζί τους έως το 2030.”