Ο Ai Ogura στην Trackhouse Racing για δύο χρόνια

Δίπλα στον Raul Fernandez για τα επόμενα δύο χρόνια ο Ιάπωνας που αγωνίζεται στην Moto2
motomag Ο Ai Ogura στην Trackhouse Racing για δύο χρόνια
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

16/8/2024

Η σύνθεση της Trackhouse Racing για το 2025 και το 2026 οριστικοποιήθηκε καθώς ανακοινώθηκε πως ο Ιάπωνας αναβάτης της Moto2 Ai Ogura θα είναι ο teammate του Raul Fernandez στο MotoGP για τα δύο επόμενα χρόνια.

Το όνομα του Ogura ακουγόταν πολύ έντονα το τελευταίο διάστημα όσον αφορά τη δεύτερη θέση στην Trackhouse Racing καθώς ο Miguel Oliveira είναι γνωστό εδώ και καιρό πως στο τέλος της χρονιάς αποχωρεί με κατεύθυνση προς Prima Pramac Racing μεριά.

O Agura ο οποίος αυτή τη στιγμή φιγουράρει στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας της Μoto2 με την ομάδα της MT Helmets MSI έχοντας σημειώσει δύο νίκες τη φετινή σεζόν αποτελούσε ένα σημαντικό project για την Trackhouse Racing καθώς η ομάδα αναζητά νέα ταλέντα τα οποία θα αναδειχθούν μέσω αυτής και θα της προσφέρουν επιτυχία.

Ο Ai Ogura στην Trackhouse Racing για δύο χρόνια

Ο Ιάπωνας ο οποίος από το 2025 θα οδηγεί την Aprilia RS-GP, ταυτόχρονα με την υπογραφή του συμβολαίου με την Trackhouse Racing έγινε ο πρώτος αναβάτης ο οποίος ξεκινώντας από το Asia Talent Cup -θεσμός στην Ασία o οποίος στοχεύει στην ανάδειξη ταλέντων για το MotoGP- καταφέρνει να φτάσει στο κορυφαίο πρωτάθλημα μοτοσυκλετών το MotoGP.

Ο Ai Ogura μετά την υπογραφή του συμβολαίου δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που θα μπορέσω να αγωνιστώ στην κορυφαία κατηγορία και ανυπομονώ να το κάνω μαζί με την Trackhouse Racing. Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Τώρα πρέπει να σκεφτώ το πρωτάθλημα της Moto2. Θα προσπαθήσω να τελειώσω αυτή τη χρονιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να είμαι καλά προετοιμασμένος για το 2025".

Ο Ai Ogura στην Trackhouse Racing για δύο χρόνια

Ο Team Principal της Trackhouse Racing, Davide Brivio ανέφερε: "Eίμαστε ενθουσιασμένοι που θα έχουμε έναν τόσο ταλαντούχο αναβάτη από την Moto2 στην ομάδα μας την επόμενη χρονιά. Θα έχουμε μία συναρπαστική νέα σεζόν καθώς οι αναβάτες μας είναι νέοι σε ηλικία τόσο ο Fernandez όσο και ο Agura. Κοιτάμε μπροστά αλλά πρώτα θα επικεντρωθούμε σε αυτό που κάνουμε τώρα, στο δικό μας πρωτάθλημα και θα προσπαθήσουμε να τερματίσουμε όσο το δυνατόν ψηλότερα".

Ο Justin Marks - Ιδιοκτήτης της Trackhouse Racing εν συνεχεία δήλωσε: "Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα έχουμε μαζί μας από τη νέα χρονιά τον Ai Ogura. Η Trackhouse Racing δημιουργήθηκε για να αποτελέσει ταυτόχρονα μία πλατφόρμα προβολής της εταιρείας Trackhouse. Είναι συναρπαστικό το γεγονός ότι έχουμε ένα ρόστερ αθλητών στις ομάδες μας (αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα) από το Μεξικό, τις ΗΠΑ, την Ισπανία, τη Νέα Ζηλανδία και τώρα την Ιαπωνία".

Για να δούμε το στοίχημα με τους νέους σε ηλικία αναβάτες θα βγει για την Trackhouse Racing ή θα έχουμε γκρίνιες και δράματα.

Ετικέτες

MotoGP: Κατά τον Joan Mir "η Honda μπορεί να είναι αισιόδοξη για το Mugello"

Παρά τις παραδοσιακές δυσκολίες της RC213V στην ιταλική πίστα, ο Mir θεωρεί πως η Honda έχει λόγους αισιοδοξίας
Mir Mugello
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

27/5/2026

Ο Joan Mir πιστεύει ότι η Honda έχει λόγους να εμφανίζεται πιο αισιόδοξη για το Grand Prix της Ιταλίας στο Mugello, παρά το γεγονός ότι η παραδοσιακή παρουσία της RC213V στην συγκεκριμένη πίστα δεν μπορεί να θεωρηθεί ενθαρρυντική.

Η χάραξη του Mugello δεν συγκαταλέγεται στις πίστες που ταιριάζουν ιδιαίτερα στη Honda, με τον Mir να μην έχει καταφέρει ποτέ να τερματίσει μέσα στην πρώτη δεκάδα εκεί ως αναβάτης της HRC. Ο μοναδικός του τερματισμός με τη Honda στο Mugello ήταν μια 11η θέση το 2025.

Ο Ισπανός έχει πάντως θετικές αναμνήσεις από την ιταλική πίστα με άλλες μοτοσυκλέτες, καθώς ανέβηκε στο βάθρο δύο φορές στο παρελθόν, ως τρίτος στη Moto2 το 2018 και τρίτος ξανά στα MotoGP του 2021 με τη Suzuki.

Αντίστοιχα δύσκολη είναι και η πρόσφατη ιστορία της Honda στο Mugello, αφού η τελευταία παρουσία της εταιρείας στο βάθρο του ιταλικού Grand Prix ήταν το 2019, όταν ο Marc Marquez είχε τερματίσει δεύτερος πίσω από τον Danilo Petrucci.

Παρά τα δεδομένα, ο Mir θεωρεί ότι η εικόνα της Honda στη Βαρκελώνη δίνει αισιοδοξία στην ομάδα για το επερχόμενο αγωνιστικό τριήμερο.

"Φτάνουμε στην Ιταλία με μεγάλο κίνητρο και αυτοπεποίθηση," δήλωσε ο Joan Mir. "Το Σαββατοκύριακο στη Βαρκελώνη έκλεισε με πολύ θετικό τρόπο και θέλω να μεταφέρω αυτή την αίσθηση και στο Mugello."

Mir

Ο Ισπανός στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι η Honda παραδοσιακά δυσκολευόταν και στην Καταλονία, όμως αυτή τη φορά έδειξε ανταγωνιστική εικόνα: "Είναι μια πίστα που δεν συγκαταλέγεται στις δυνατότερες για εμάς, αλλά συνήθως και στη Βαρκελώνη η Honda αντιμετώπιζε δυσκολίες, οπότε πιστεύω ότι μπορούμε να είμαστε λίγο αισιόδοξοι."

Ο Mir τόνισε επίσης ότι η εκκίνηση και η θέση στο grid θα παίξουν καθοριστικό ρόλο: "Πρέπει να τα συνδυάσουμε όλα σωστά, γύρο με τον γύρο και μέρα με τη μέρα, για να δούμε πού βρισκόμαστε μέσα στο Σαββατοκύριακο. Πιστεύω όμως στην ταχύτητά μου. Όπως είδαμε και σε προηγούμενους αγώνες, μια καλή θέση στην εκκίνηση μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά για εμάς."

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο ομόσταυλός του, Luca Marini, ο οποίος επιστρέφει φέτος στο Mugello μετά την περσινή απουσία του, λόγω του ατυχήματος στις δοκιμές για τον 8ωρο αγώνα της Suzuka.

Marini

"Πέρυσι βρέθηκα στο Mugello μόνο ως θεατής, οπότε ανυπομονώ πραγματικά για τον φετινό αγώνα," δήλωσε ο Ιταλός. "Είναι ένας πολύ ξεχωριστός αγώνας για κάθε αναβάτη και ως Ιταλός απολαμβάνεις ιδιαίτερα το Σαββατοκύριακο μαζί με τους φιλάθλους. Είναι ένας από τους πραγματικά εμβληματικούς αγώνες του ημερολογίου."

Ο Marini υπογράμμισε επίσης ότι η Honda φτάνει στην Ιταλία μετά από ένα δυνατό αγωνιστικό τριήμερο και θετικές δοκιμές τη Δευτέρα στην Καταλονία: "Θέλω να ξεκινήσουμε δυνατά από την αρχή. Όπως πάντα, το απόγευμα της Παρασκευής ίσως είναι η πιο σημαντική περίοδος όλου του Σαββατοκύριακου. Υπάρχουν πολλά να κάνουμε και μεγάλες δυνατότητες να δείξουμε."