Ο Alvaro Bautista στη θέση του Jorge Lorenzo!

Για το αγώνα της Αυστραλίας
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

23/10/2018

Μετά από μια σειρά ατυχών γεγονότων που είχε εμπλακεί ο Lorenzo στους τελευταίους αγώνες και τα δοκιμαστικά, όπως το highside που είχε στον αγώνα της Aragon αλλά και το highside που είχε στα δοκιμαστικά πριν τον αγώνα στην Ταϊλάνδη, ο Ισπανός αναβάτης αναγκάζεται να μείνει εκτός μάχης εξαιτίας των καταγμάτων που αποκόμισε. Ας θυμήσουμε λίγο πιο συγκεκριμένα: Στην πρώτη πτώση ο Jorge αποκόμισε ένα κάταγμα στο δάκτυλο του αριστερού του ποδιού, ενώ η δεύτερη πτώση προκάλεσε περισσότερη ζημιά στον καρπό του που δεν έγινε αντιληπτή έγκαιρα με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να τρέξει στον αγώνα της Ιαπωνίας. Ειδικότερα το κάταγμα στον καρπό του γνωστοποιήθηκε μετά τα δοκιμαστικά που υποβλήθηκε σε νέες εξετάσεις, ενώ μέχρι τότε έκανε εντατική προπόνηση για να βρίσκεται σε φόρμα με αποτέλεσμα να μην γνωρίζει αν η ζημιά προϋπήρχε ή αν προκλήθηκε από τη προπόνηση. Όπως και να ‘χει ο Lorenzo βρίσκεται πλέον εκτός μάχης, και η Ducati με τη μια μοτοσυκλέτα της χωρίς αναβάτη.

Από την πρώτη στιγμή που έγινε κατανοητό στο MOTUL Grand Prix Japan, πως ο Lorenzo δεν θα μπορέσει να αγωνιστεί στην Αυστραλία καθώς μέσα σε μία εβδομάδα δεν υπήρχε περίπτωση να προλάβει, το ερώτημα ήταν τι θα έκανε η Ducati. Διότι παράλληλα τρέχει κι ένα πρωτάθλημα κατασκευαστών που δεν σηκώνει να έχει μία μοτοσυκλέτα καθηλωμένη.

Η πρώτη σκέψη, που εκφωνήθκε δυνατά για πρώτη φορά κάτα την διάρκεια του αγώνα στην Ιαπωνία, ήταν να επιστρατεύσει τον Pirro. Τον εργοστασιακό αναβάτη εξέλιξης με την τεράστια εμπειρία του, που συχνά συμμετέχει ως wildcart. Από την άλλη η Ducati έχει ανάγκη και μία καλή θέση στον τερματισμό της δεύτερης μοτοσυκλέτας, κι όχι μία απλή συμμετοχή καθώς έχει χάσει αρκετούς αγώνες. Έτσι, αποφάσισε να επιστρατεύσει τον Alvaro Bautista, μια επιλογή που ήρθε μετά τις εξαιρετικές επιδόσεις του στο Motegi καθώς τερμάτισε πέμπτος. Από θέμα εμπειρίας ο Bautista θα είναι σίγουρα καλύτερα προετοιμασμένος για τον αγώνα, ενώ έτσι θα έχει άλλη μία ευκαιρία να βρεθεί στην σέλα την νεότερης εργοστασιακής MotoGP μοτοσυκλέτας. Βέβαια αυτό δεν έχει ιδιαίτερη σημασία για τον Alvaro καθώς όπως είχαμε αναφερθεί και παλιότερα, από το 2019 θα κυνηγήσει τη καριέρα του στο Motul WorldSBK.

Ετικέτες

MotoGP – Ανατροπή με Raul Fernandez, ανανεώνει στην Trackhouse!

Ο Ισπανός φέρεται να έχει υπογράψει για έναν ακόμη χρόνο
MotoGP_Fernandez
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/6/2026

Μέχρι πολύ πρόσφατα οι πληροφορίες που κυκλοφορούσαν στο paddock του MotoGP ήθελαν τη δεύτερη ομάδα της Aprilia, Trackhouse, να κοιτάζει προς Ιταλούς αναβάτες για την επόμενη χρονιά, συμβαδίζοντας με το φερόμενο ως όνειρο της Aprilia για μια πλήρως ιταλική σύνθεση των ομάδων της.

Έτσι οι δύο αναβάτες που συνδέθηκαν αυτομάτως με αυτή ήταν οι Enea Bastianini και Luca Marini, ενόσω ο Ai Ogura φεύγει αυτοβούλως προς Yamaha και ο Raul Fernandez άρχιζε να μοιάζει ως παράπλευρη απώλεια.

Μόνο που ίσως τα πράγματα να εξελιχθούν καλύτερα για τον Ισπανό, καθώς μαθαίνουμε πως είναι πολύ κοντά στο να βάλει την υπογραφή του για επέκταση ενός ακόμη χρόνου με την Trackhouse.

Η δεύτερη ομάδα της Aprilia φέρεται να έχει ήδη συμφωνήσει με τον Bastianini, με την ανακοίνωση να αναμένεται από την 1η Ιουλίου και μετά, καθώς στις 30 Ιουνίου εκπνέει το τρέχον συμβόλαιό του με την Tech3 ΚΤΜ, ενώ για τη δεύτερη RS-GP27 δεν έχει ακουστεί απολύτως τίποτε νέο που να αφορά στον Marini.

Από την άλλη, το γεγονός πως ο Fernandez ήταν παρών στο τεστ του Brno με τις αγωνιστικές του 2027 και τα νέα λάστιχα της Pirelli είναι ένα δείγμα πως θα καβαλά Aprilia και του χρόνου - αν και δεν συνιστά βεβαιότητα, καθώς και οι Pedro Acosta και Joan Mir ήταν παρόντες στη δοκιμή παρότι σίγουρα θα αλλάξουν ομάδες του χρόνου.