O Bagnaia υποψήφιος στα βραβεία Laureus Awards στην κατηγορία Comeback of the Year 2023

Ο Ιταλός αναβάτης δεν κατάφερε να αποσπάσει κάποιο βραβείο όπως έχουν κάνει οι Valentino Rossi (2006 και 2011) και Marc Marquez (2015)
motomag O Bagnaia υποψήφιος στα βραβεία Laureus Awards στην κατηγορία Comeback of the Year 2023
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

22/12/2023

Τα βραβεία Laureus World Sports Awards για όσους δεν γνωρίζουν είναι μια ετήσια τελετή απονομής που τιμά πρόσωπα και ομάδες από τον κόσμο του αθλητισμού μαζί με αθλητικά επιτεύγματα καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Τη φετινή χρονιά ανάμεσα στις σπουδαίες αθλητικές προσωπικότητες οι οποίοι ήταν υποψήφιοι για κάποιο βραβείο ήταν και ένας αναβάτης μοτοσυκλέτας και συγκεκριμένα ο Francesco Bagnaia της Ducati Lenovo Team.

Ο Ιταλός δύο φορές πρωταθλητής του MotoGP, μπορεί να μην ήταν υποψήφιος για αθλητής της χρονιάς, ήταν όμως υποψήφιος στην κατηγορία Laureus World Comeback of the Year για την ανατροπή των 91 βαθμών που του χάρισε τον πρώτο Παγκόσμιο Τίτλο το 2022. Ο αναβάτης της Ducati στο Παρίσι “βρήκε απέναντι του” πέντε σπουδαίες αθλητικές προσωπικότητες οι οποίες με την σειρά τους είχαν κάνει μία ξεχωριστή επιστροφή στον χώρο του αθλητισμού. Συγκεκριμένα οι υπόλοιπες υποψηφιότητες ήταν η επιστροφή του θρύλου του γκολφ Tiger Woods στο Masters του 2022, 14 μήνες μετά το τροχαίο ατύχημα με τον σοβαρό τραυματισμό στο πόδι, η επιστροφή του Klay Thompson, ο οποίος έχασε δύο ολόκληρες σεζόν λόγω τραυματισμών πριν επιστρέψει για να κατακτήσει το τέταρτο πρωτάθλημά του στο NBA με τους Golden State Warriors. Η επιστροφή του ποδοσφαιριστή Christian Eriksen, ο οποίος επέστρεψε στην αγωνιστική δράση τον Φεβρουάριο του 2022 αφού κατέρρευσε στον αγωνιστικό χώρο και υπέστη καρδιακή ανακοπή κατά τη διάρκεια ενός αγώνα Euro 2020, η Ολλανδή ποδηλάτρια και νικήτρια του Γυναικείου Γύρου της Γαλλίας 2022 Annemiek van Vleuten και ο Νορβηγός αστέρας του στίβου Jakob Ingebrigtsen.

O Bagnaia υποψήφιος στα βραβεία Laureus Awards στην κατηγορία Comeback of the Year 2023

Μεγάλος νικητής του βραβείου Laureus World Comeback of the Year ήταν ο ποδοσφαιριστής Christian Eriksen, ο οποίος ενάντια σε όλες τις προβλέψεις συνεχίζει να αγωνίζεται -με βηματοδότη- στο κορυφαίο πρωτάθλημα της Αγγλικής Premier League με την φανέλα της Manchester United. Ο Pecco Bagnaia μπορεί να μην κέρδισε βραβείο όπως έχουν κάνει οι Valentino Rossi (Sports Spirit 2006 και Best Reappearance 2011) και Marc Marquez (Best Revelation of the Year 2015), ωστόσο έβαλε το όνομα του στην λίστα ενός κορυφαίου θεσμού που αφορά τον αθλητισμό. Για την ιστορία αθλητής της χρονιάς ανακηρύχθηκε ο Lionel Messi.

O Bagnaia υποψήφιος στα βραβεία Laureus Awards στην κατηγορία Comeback of the Year 2023
Ετικέτες

MotoGP: KTM - Δοκιμές της πρωτότυπης των 850 κυβικών στη Jerez [VIDEO]

Για πρώτη φορά η μοτοσυκλέτα των Αυστριακών σε πίστα με τους Paul Espargaro και Dani Pedrosa
KTM 850 Jerez
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/12/2025

Η Red Bull KTM ολοκλήρωσε τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμών με τον νέο κινητήρα 850 κυβικών για την νέα εποχής του MotoGP, με τους Dani Pedrosa και Paul Espargaro ως δοκιμαστές

Η αντίστροφη μέτρηση για τη νέα εποχή στην μεγάλη κατηγορία των αγώνων έχει αρχίσει. Η KTM έκανε το αποφασιστικό πρώτο βήμα προς τους κανονισμούς του 2027, δοκιμάζοντας στην πίστα της Jerez τον νέο κινητήρα 850 κυβικών των MotoGP.

Με τους κανονισμούς του 2027 να φέρνουν μεγάλες αλλαγές, κατάργηση συσκευών εκκίνησης, περιορισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα και, πάνω απ’ όλα, μείωση κυβισμού στα 850 κυβικά εκατοστά, με τους κατασκευαστές ήδη να προετοιμάζονται για τη μετάβαση. Παράλληλα, η ιταλική Pirelli θα γίνει ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στην κατηγορία.

Σε αυτό το πλαίσιο, η KTM φαίνεται να παίρνει προβάδισμα. Την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου, στη Jerez της νότιας Ισπανίας, οι δοκιμαστές Paul Espargaro και Dani Pedrosa έγραψαν τα πρώτα χιλιόμετρα με τον νέο κινητήρα 850cc. Ο κινητήρας είχε ήδη δοκιμαστεί στις εγκαταστάσεις του Matighofen, αυτή ήταν όμως η πρώτη του εμφάνιση σε πίστα.

Η μοτοσυκλέτα δοκιμών, βασισμένη στην RC16, έφερε μαύρο fairing και φτερά τόσο μπροστά όσο και πίσω, ενώ ηχητικά ξεχώριζε σημαντικά από τις σημερινές 1000cc μοτοσυκλέτες, ένας πιο κοφτός, διαφορετικός τόνος που πρόδιδε την αλλαγή.

Προς το παρόν δεν έχουν αποκαλυφθεί τεχνικές λεπτομέρειες για τις μοτοσυκλέτες των Paul Espargaro και Dani Pedrosa, όμως είναι σαφές πως η ανάπτυξη έχει μπει σε πλήρεις ρυθμούς. Ο επικεφαλής της KTM Racing, Pit Beirer, είχε ήδη δηλώσει ότι η εταιρεία δουλεύει εντατικά πάνω στη μοτοσυκλέτα της νέας εποχής.

Εν τω μεταξύ, την ώρα που η KTM έγραφε ιστορία με το πρώτο 850άρι της, ο Pedro Acosta συμμετείχε σε ιδιωτική προπόνηση με supersport 600 κυβικών δείχνoντας ότι η προετοιμασία για το μέλλον συνεχίζεται σε πολλά επίπεδα.